Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv sociální reklamy na generaci Z
Lavická, Adéla
Diplomová práce se zabývá sociální reklamou a jejím vlivem na současnou dospívající generaci, generaci Z. První část je zaměřena na vysvětlení teoretických pojmů, jako je sociální marketing, sociální reklama a generace Z. Cílem diplomové práce je zjistit, jak jednotlivé prvky používané v sociálních reklamních spotech ovlivňují generaci Z. Praktická část práce obsahuje kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření. Následuje kvalitativní výzkum. Nejprve jsou popsány jednotlivé sociální reklamy a jejich kontext, pak jsou jednotlivé spoty analyzovány. V závěrečné části jsou porovnány výsledky kvantitativního i kvalitativního výzkumu a stanovena konkrétní doporučení pro využití v sociálních reklamách s cílem oslovení spotřebitelů generace Z.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.