Název: Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou
Autoři: Beňo, Martin
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: consumer shopping behaviour; Covid-19; dopad pandemie; e-commerce; generace Y; generace Z; generation Y; generation Z; nákupní chování spotřebitelů; omnichannel; pandemic; ROPO efekt; ROPO effect; showrooming; webrooming

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=120214

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-539893


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-02-18, naposledy upraven 2024-02-18.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet