Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,056 záznamů.  začátekpředchozí1047 - 1056  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Finanční analýza podniku Nestlé s.r.o.
Balous, Václav ; Doláková, Helena (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Zhodnocení finanční situace podniku Nestlé Česko s.r.o. z pohledu externisty. Pomocí finanční analýzy, rozvahy, výsledovky, cash flow.
Prodej podniku z hlediska daní, účetnictví a práva v ČR
Stiborová, Jana ; Martiník, Karel (vedoucí práce)
Práce popisuje prodej podniku z právního hlediska, kde vychází z Obchodního zákoníku. Účetní pohled se zabývá účtováním u prodávajícího i u kupujícího. V práci je obsažena i daňová problematika.
Podnikatelský záměr - Jak si založit podnik
Bartoš, Miroslav ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Sieber, Patrik (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou založení podniku. V praktické části je sestaven podnikatelský plán.
Finanční analýza podniku Škoda Auto, a. s.
Dolníčková, Aneta ; Cimický, Jan (vedoucí práce) ; Pecka, Aleš (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo provést finanční analýzu podniku Škoda Auto, a. s. v letech 2005 až 2007, a posoudit tak její finanční zdraví. Práce je rozdělena na dvě základní části: metodologickou a praktickou. První část uvádí čtenáře do problematiky finanční analýzy, specifikuje její předmět a cíl, popisuje její uživatele a potřebné zdroje pro její sestavení. Dále jsou zde vysvětleny základní pojmy, které s finanční analýzou bezprostředně souvisí, a základní metody pro její vypracování. Druhá, praktická část, se zabývá konkrétními výpočty a výsledky finanční analýzy. Nejprve je představena společnost Škoda Auto, a. s., její hlavní činnost, organizační struktura a její více než stoletá historie. Následně jsou použité poznatky z teoretické části aplikovány na danou společnost a dosažené výsledky interpretovány. Závěr práce obsahuje shrnutí výsledků celé analýzy, zhodnocení finanční situace podniku a navržená doporučení.
Stanovení hodnoty podniku ELMO, spol. s r. o.
Pospíšil, Jan ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Zuzana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce "Stanovení hodnoty podniku ELMO, spol. s r.o." je co nejpřesněji odhadnout tržní hodnotu společnosti ELMO, spol. s r.o. Základ práce tvoří přehled a popis výnosových metod oceňování podniku. V analytické části diplomové práce jsou uvedeny informace o oceňované společnosti. Dále je provedena finančí analýza a analýza ocenění na jejichž základě je sestaven finanční plán. V dalším kroku jsou aplikovány výnosové metody. V konečné fázi je vyřčen výrok o odhadnuté hodnotě.
Jak si založit podnik
Škořepa, Štěpán ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Gottvaldová, Hana (oponent)
Práce se zabývá problematikou založení nového podniku v České republice. V první části práce jsou teoreticky popsány veškeré pojmy týkající se tématu (podnik, podnikatel, okolí podniku, právní formy podnikání, rozdělení živností) a představení leasingové společnosti působící na českém trhu. V druhé části je podrobněji rozebrán proces vyhodnocování žádostí o schválení úvěrového rámce.
Prodej podniku nebo jeho části
Novotná, Barbora ; Martiník, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje prodeji podniku nebo jeho části z hlediska právního, účetního a daňového. Každá ze dvou částí je věnována určité oblasti, přičemž první část práce je věnována prodeji podniku nebo jeho části z právního pohledu. Definuje důležité pojmy, které úzce souvisí s prodejem podniku nebo jeho části tak, jak to uvádí obchodní zákoník a zabývá se právy a závazky kupujícího. Druhá část je zaměřena na prodej a nákup podniku nebo jeho části z pohledu účetnictví a daní, přičemž první kapitola se věnuje dané problematice obecně z hlediska účetních a daňových zákonů. Další kapitola objasňuje prodej a nákup podniku nebo jeho části ve vazbě na daň z příjmů. Následující kapitoly jsou zaměřeny na prodej podniku nebo jeho části ve vazbě na ostatní významné daně v České republice a na jejich dopady na rozebíranou problematiku. Poslední kapitola je shrnutím toho nejdůležitějšího, co by měli prodávající i kupující znát a zařídit.
Analýza a ocenění podniku
Škorvan, Martin ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Scholleová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou skupiny podniků ČEZ. Cílem práce je posoudit, zda společnost ČEZ, a.s. dosahuje růstu hodnoty pro akcionáře a zda bude schopná dosahovat růst hodnoty v budoucnosti. Práce zahrnuje strategickou analýzu, analýzu finanční situace a ocenění společnosti ČEZ, a.s., která je mateřskou společností skupiny ČEZ. V rámci strategické analýzy byly použity tyto dílčí analýzy: analýza PEST, analýza odvětví, analýza SWOT a analýzu trhu. Finanční analýza zahrnuje horizontální a vertikální analýzu konsolidovaných účetních výkazů, poměrovou analýzu a vypočet hodnotových ukazatelů na báze ekonomické přidané hodnoty. Ocenění společnosti ČEZ, a.s., bylo provedeno metodou volného cash flow pro firmu, metodou ekonomické přidané hodnoty pro firmu a metodou tržních multiplikátorů. Společnost je oceněná k datu 1. 1. 2008. Hodnotu společnosti jsem stanovil 769 mld. Kč.
Strategická analýza firmy
Kubičková, Jitka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Cílem práce je představit analýzy, metody a nástroje používané při provádění strategické analýzy firmy. Dále tyto nástroje aplikovat na analyzovanou společnost a pomocí těchto nástrojů a finančních ukazatelů najít nejen silné stránky a příležitosti, ale poukázat na slabá místa. V závěru textu budou uvedeny konkrétní návrhy a doporučení managementu, které by měly společnosti zajistit její další rozvoj a plánovaný budou růst.
Využití CRM v obchodní společnosti
Nováková, Veronika ; Netolický, Michal (vedoucí práce) ; Baumruková, Martina (oponent)
Bakalářská práce v teoretické části vymezuje sytém Řízení vztahů se zákazníky, jeho historii a možné členění. V praktické části popisuje obchodní politiku společnosti IKEA s důrazem na vztah k zákazníkům. Pokračuje popisem interního systému pro Řízení vztahů se zákazníky, popisem komunikačních kanálů a klíčových modelů komunikace se zákazníkem. Práce je završena vlastní analýzou reálného využití interního systému CRM s následným návrhem možných zlepšení. Práce doporučuje prioritní zaměření na školení pracovníků a zmiňuje plánované zavedení nového interního systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,056 záznamů.   začátekpředchozí1047 - 1056  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.