Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 125 záznamů.  začátekpředchozí104 - 113dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza systému vzdělávání v podniku
Lambertová, Eliška ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit současný stav systému vzdělávání ve firmě BAEST Machinery Holding, a.s. Dílčím úkolem je zmapování celého procesu vzdělávání v dané společnosti a posouzení jeho silných a slabých stránek. Formou dotazníkového šetření dále zjistit spokojenost či nespokojenost zaměstnanců s podnikovým vzděláváním a zhodnotit tak zvyšování kvalifikace z pohledu účastníků kurzů. Práce se dělí na teoretickou a analytickou část. První zmíněná seznamuje s personální činností a vzděláváním pracovníků, které je konkretizováno v jednotlivých krocích společně s použitými metodami a zainteresovanými subjekty. Součástí teoretického bloku jsou výsledky průzkumů v oblasti vzdělávání uskutečněných v České republice i ve světě. Druhá praktická část se věnuje analýze systému vzdělávání ve společnosti BAEST Machinery Holding, a.s. Po představení firmy následuje pohled na současnou situaci firemního vzdělávání. Detailně jsou analyzovány jednotlivé kroky cyklu systematického vzdělávání a ve formě výsledků z dotazníkového šetření jsou zveřejněny názory samotných zaměstnanců. K ucelenosti práce přispívají návrhy a doporučení k zefektivnění a vylepšení vzdělávacích aktivit společnosti uvedené v závěru.
Hodnocení efektivity vzdělávacího programu zaměřeného na obchodní dovednosti v mezinárodní firmě
Slabá, Martina ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Tématem diplomové práce je rozvoj a vzdělávání pracovníků v mezinárodní firmě, příprava a průběh konkrétního vzdělávácího programu a především jeho hodnocení. Práce sestává z části teoretické, metodické a praktické. Teoretická část je zaměřena na přínos vzdělávání zaměstnanců pro firmu. Přibližuje systém podnikového vzdělávání a jeho tvorbu. Rozebírá všechny 4 fáze vytváření vzdělávacího systému a soustředí se především na poslední fázi hodnocení. Hodnocení efektivity vzdělávání ve firmě může být provedeno pomocí řady různých metod. Ty jsou pak opěrnými body pro analytickou část a samotné vyhodnocování. Metodická část popisuje metody použité k výzkumu, výběrový soubor a sběr dat. V neposlední řadě stanovuje hypotézy, jejichž platnost je oveřována pomocí analýz výstupů šetření v závěru této práce. Praktická část představuje Komerční banku jako celek a Oddělení lidských zdrojů jako hlavní tvůrčí prvek vzdělávání v této firmě. Umožňuje získat představu o procesu tvorby konkrétního školení v KB, jeho průběhu a zpětné vazbě na něj. V analytické části přichází samotné vyhodnocování výstupů utajených nákupů a on-line dotazníku. Na jeho základě je určena validita stanovených hypotéz a identifikovány pozitiva a negativa dané vzdělávací akce. V návaznosti jsou pak autorkou vysloveny náměty na vylepšení a doporučení.
Analýza systému podnikového vzdělávání
Jirgesová, Markéta ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem analýza systému podnikového vzdělávání ve firmě Stroje s.r.o. Cílem bakalářské práce je provést analýzu zavedeného vzdělávacího systému ve společnosti Stroje s.r.o., vyhodnotit slabé a silné stránky a navrhnout zlepšení systému v souladu s moderními trendy. Práce je rozdělena na dvě části- teoretickou a praktickou. První část obsahuje vysvětlení základních pojmů týkajících se podnikového vzdělávání, jednotlivých fází vzdělávání jako je plánování, identifikace potřeb, realizace a vyhodnocování vzdělávání a jsou zde popsány také metody vzdělávání. Druhá část se již zaměřuje na podnik Stroje s.r.o. a na jeho vzdělávací systém. Je zde provedena analýza jednotlivých fází systému vzdělávání ve firmě Stroje s.r.o., dále jsou popsány pozitiva a negativa systému, návrhy na zlepšení systému a průzkum spokojenosti se systémem vzdělávání ve firmě Stroje s.r.o.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců
Zábrodská, Jana ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Kadlecová, Eliška (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na podnikové vzdělávání zaměstnanců. Na příkladu společnosti působící v oblasti mediálního plánování, která si nepřála být jmenována, je sledován proces vzdělávání jak z pohledu organizace, tak z pohledu jejích zaměstnanců. Práce poukazuje na hlavní aspekty a nedostatky vzdělávání ve společnosti a uvádí soubor doporučení, jež by vedla k jeho zefektivnění.
Problematika vzdělávání zaměstnanců ve vybrané organizaci
Revayová, Marcela ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Coufal, Bohuslav (oponent)
Cílem práce je analýza současné podoby systému vzdělávání ve společnosti Termoplast, s. r. o. a následné návrhy možných řešení zjištěných nedostatků. K dosažení cíle slouží poznatky zaznamenané v teoretické části práce a následná aplikace těchto zjištění do praxe. V praktické části je systém vzdělávání analyzován jednak na základě rozhovorů s pověřenou osobou, jednak je pomocí dotazníku zjišťována spokojenost pracovníků se současným stavem vzdělávání ve firmě. Záměrem je zachování komplexního pohledu na danou problematiku.
Vzdělávání zaměstnanců veřejné správy - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy a Městský úřad Praha 13
Szakálová, Lucie ; Vláčil, Jan (vedoucí práce) ; Žák, Květoslav (oponent)
Diplomová práce pojednává o vzdělávání zaměstnanců ve veřejné správě, přičemž se zaměřuje na rozdíly mezi státní správou a samosprávou. Zástupcem pro oblast státní správy je Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy a zástupcem pro oblast samosprávy je Městský úřad Praha 13. Vzdělaní zaměstnanci jsou nejen cenným kapitálem organizace, ale především také základním předpokladem pro efektivní poskytování služeb a stabilitu organizace. Cílem práce je klasifikovat strukturu a využití metod vzdělávání zaměstnanců ve státní správě a samosprávě, vymezení rozdílů a stanovení doporučení. Teoretická část práce je zaměřena na význam vzdělávání, vzdělávání jako personální činnost, formy a metody vzdělávání zaměstnanců a představuje i legislativu, jíž je oblast vzdělávání zaměstnanců upravena ve veřejné správě. Praktická část na základě výstupů z expertních rozhovorů a dotazníkového šetření, které byly provedeny na výše zmíněných úřadech, prezentuje nejen současný stav vzdělávání zaměstnanců ve veřejné správě, ale mimo jiné i používané metody vzdělávání a spokojenost zaměstnanců se vzděláváním. Na základě těchto informací jsou popsány hlavní rozdíly mezi státní správou a samosprávou v oblasti vzdělávání zaměstnanců a zmíněna vhodná doporučení.
Analýza systému podnikového vzdělávání
Pospíšilová, Zuzana ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Fučíková, Jana (oponent)
Práce se zabývá vzděláváním a rozvojem zaměstnanců, jako jedněmi z hlavních oblastí moderní personalistiky v podniku. Prostřednictvím analýzy systému podnikového vzdělávání ve společnosti XY je poukázáno na přínosy, které má pro podnik správná organizace vzdělávacích aktivit ve vztahu k pracovnímu výkonu. V teoretické části je vysvětlena základní terminologie a jednotlivé procesy vážící se k problematice podnikového vzdělávání. Zahrnuje formulaci strategie v oblasti vzdělávání, zjišťování potřeb, plánování, realizaci a hodnocení celého systému. Praktická část obsahuje analýzu systému podnikového vzdělávání ve společnosti XY. Tento systém je hodnocen ze dvou hledisek -- organizačního a zaměstnaneckého. Na základě tohoto hodnocení jsou navrženy optimalizační úpravy systému.
Analýza personální práce ve společnosti Makovec a.s.
Černá, Tereza ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza personální práce ve společnosti Makovec a.s., která zpracovává, vyrábí a prodává maso a masné výrobky. Práce je rozdělena na část teoretickou, ve které jsou charakterizovány jednotlivé personální činnosti, a část praktickou, kde jsou porovnávány teoretické poznatky s praktickými skutečnostmi v dané společnosti. Analýza je zaměřena na získávání, výběr, přijímání, adaptaci, hodnocení, odměňování a vzdělávání zaměstnanců a jejím cílem je identifikovat přednosti a nedostatky a pokusit se navrhnout alternativní způsob řešení.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
Mudříková, Zuzana ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Malaníková, Alexandra (oponent)
Tématem diplomové práce je vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve společnosti poskytující logistické služby. Společnost si nepřála být jmenována, a proto byla pro účely diplomové práce nazvána NOVACS. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů, vztahů a souvislostí týkajících se problematiky vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Metodologie použitá v teoretické části zahrnuje analýzu odborné literatury a dostupných doplňujících dokumentů. Obsahem praktické části je analýza systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v oddělení informačních technologií společnosti NOVACS. Tyto praktické skutečnosti jsou porovnávány s poznatky z teoretické části práce. Systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti NOVACS je zkoumán a posuzován z pohledu vrcholového manažera IT oddělení, jehož pracovní výkon z oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců je v práci taktéž analyzován. Výsledkem praktické části jsou zjištěné klady i nedostatky systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti NOVACS, a na ně navazující rady a doporučení ke zlepšení tohoto systému od autorky práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 125 záznamů.   začátekpředchozí104 - 113dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.