Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 135 záznamů.  začátekpředchozí104 - 113dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Strategická analýza podniku
Riegelová, Lucie ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Tato diplomová práce s názvem "Strategická analýza podniku" se zabývá teorií a praxí strategického řízení rozvoje podniku. Její součástí je obecná charakteristika strategického plánování a řízení, strategické analýzy a jednotlivých druhů strategií. Dále je v ní provedena kompletní strategická analýza konkrétního podniku. V závěru diplomové práce jsou rozebírány konkrétní výstupy strategické analýzy spolu s návrhem doporučení, která by měla přispět k úspěšnému rozvoji nové pobočky popisované personální agentury.
Podnikatelský plán začínajícího podniku
Drbalová, Aneta ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení zakladatelského podnikatelského plánu prodejny se zmrzlinou v turisticky rušné oblasti hlavního města Prahy. Práce je dělena do dvou částí: teoretickou a praktickou. Teoretická část si klade za cíl analyzovat význam segmentu malých a středních podniků v České republice a zdejší podnikatelské prostředí v komparaci s ostatními zeměmi dle pravidelně sestavovaných mezinárodních žebříčků. Dále budou analyzována specifika spotřebního chování. Závěr teoretické části představuje doporučenou strukturu podnikatelského plánu a blíže charakterizuje jeho jednotlivé části. Praktická část tuto strukturu aplikuje do praxe na příkladu zahájení podnikání v tradičním odvětví se zmrzlinou. Plán představuje nový koncept prodeje zmrzliny včetně doplňkových produktů, který má reflektovat aktuální potřeby trhu. Tyto potřeby byly zjištěny pomocí provedeného průzkumu. Výstupem práce je zjištění realizovatelnosti a atraktivity zvažovaného projektu, který následně může posloužit jako podklad pro interní řízení.
Development and outlook of online grocery retail in the Czech Republic and beyond
Biznár, Filip ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem této práce je poskytnout existujícím velkým obchodným řetězcům, start-upům vstupujících na trh prodeje potravin on-line a potenciálním investorům do těchto start-upů rozsáhlý přehled úspěšných strategií v maloobchodě, přehled českého trhu prodeje potravin on-line a poskytnout doporučení, jak uspět na tomto trhu. V první části práce poskytujeme přehled historie maloobchodu a elektronického obchodování a několik rámců obchodní strategie, které byly navrženy akademiky pro dosažení úspěchu na těchto dvou trzích. V druhé časti definujeme on-line obchod s potravinami a představujeme různé obchodní formáty používané v tomto obchodě, analyzujeme obchodní strategie používané po celém světě a největší výzvy tohoto obchodu. V třetí časti poskytujeme přehled českého maloobchodního trhu s potravinami, a to jak on-line obchodu tak obchodu v prodejnách. V čtvrté časti prezentujeme poznatky z našeho zákaznického průzkumu a tvoříme naše doporučení na základě zjištění celé práce. Hlavním přínosem této práce je poskytnout integrovaný přehled trhu českého on-line obchodu s potravinami.
Návrh informačního systému pro Balanced Scorecard
Urban, Pavel ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Tupý, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá metodou Balanced Scorecard a informačními systémy pro její podporu. Hlavním cílem práce je vytvořit Balanced Scorecard pro konkrétní společnost a následně navrhnout informační systém, který bude navrhovaný Balanced Scorecard podporovat. V teoretické části diplomové práce je nejprve nastíněno strategické řízení podniku. Dále se práce věnuje metodě Balanced Scorecard, jejím jednotlivým perspektivám a úpravám strategie a BSC v průběhu času. Samostatně jsou pak rozebrány různé druhy měřítek a jejich vzájemné vztahy. Praktická část představuje společnost, pro kterou je systém BSC navrhován, její misi, vizi, strategii. Na základě znalostí z teoretické části je sestaven návrh Balanced Scorecard a následně je vytvořen návrh informačního systému.
TailorMySuit start-up: Existuje potenciál v online podnikání s pánským oblečením na míru?
Čahojová, Kristína ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Jong, Vincent (oponent)
Práce analyzuje, popisuje a posuzuje potenciál start-upu TailorMySuit. Úvod vymezuje cíle a popisuje strukturu práce. Teoretická část vysvětleju použité modely pro hodnocení podnikatelských projektů a také představuje základy internetového podnikání, jeho reálie a základní pojmy. Zároveň seznamuje čtenáře s obchodem s pánskou módou a vysvětluje důležité aspekty mezinárodního podnikání a managementu. V praktické části jsou použita skutečná data analyzované společnosti a trhu, na kterém působí. Analýza se věnuje všem interním a externím faktorům, které ovlivňují činnost firmy. Na základě teoretických konceptů je tak kriticky zhodnocena firma, její okolí, trh a koncoví zákazníci. Práce končí zhodnocením potencionálního vývoje firmy a udává možné scénáře za různých situací na trhu. Zároveň sumarizuje možnosti zlepšení v jednotlivých procesech.
Portfolio management pro malé a střední společnosti v oblasti podnikání ICT
Altschmied, Martin ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce)
Cílem práce je zařadit koncept IT Portfolio Management do kontextu strategického řízení firmy a dále navrhnout model IT Portfolio Managementu, který by byl universálně použitelný v malých a středních podnicích. Model zohledňuje odlišnosti malých a středních podniků a zestručňuje obecný postup implementace IT Portfolio Managementu popsaný v literatuře tak, aby byl lépe srozumitelný pro management takovýchto podniků. Přínos autora je zejména v syntéze teoretických poznatků s praktickými zkušenostmi nabytými během dlouholeté praxe v IT společnosti.
Vliv technologií na hudební průmysl z hlediska distribuce hudby
Labská, Julie ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Šťástka, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu technologií na hudební průmysl z hlediska distribuce hudby. V úvodních kapitolách je pro zasvěcení do tématu popsána změna vnímání a tvorby hudby v čase a vývoj technologií s hudbou souvisejících v historickém kontextu. Dále se práce soustředí zejména na současné technologie, tedy digitalizaci a internet, změny, které s jejich rozšířením distribuce hudby prodělala, a legislativní rámec související se sdílením a stahováním hudby prostřednictvím internetu. V reakci na zvyšující se intenzitu porušování autorských práv neautorizovaným šířením hudby a tím vyvolaný pokles prodejů fyzických nosičů bylo zástupci hudebního průmyslu vytvořeno několik dílčích strategií na podporu legálního rozšiřování online služeb poskytujících hudbu a zvyšování povědomí společnosti o autorských právech. Práce analyzuje a hodnotí tyto strategie a na základě historického vývoje a současné situace odhaduje budoucí vývoj hudebního průmyslu. Dílčím cílem práce je zhodnocení, zda má prodej fyzických nosičů budoucnost jako hlavní zdroj příjmů hudebního průmyslu či nikoliv.
Strategie podniku
Vůleová, Denisa ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořáková, Petra (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnout strategii společnosti Česká spořitelna, a. s., která reflektuje výsledky vyplývající z provedené strategické analýzy vnitřního a vnějšího prostředí.
Strategie společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích
Řehoř, David ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou podobou a determinanty dalšího vývoje automobilového odvětví a strategií společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích, jež se řadí mezi nejdynamičtěji se rozvíjející automobilky současnoti. Práce je členěna na 4 kapitoly. První se věnuje nedávnému vývoji automobilového průmyslu s bližším zaměřením na hlavní charakteristiky trhu ČR a zmiňuje hlavní trendy ovlivňující toto odvětví. Další část představuje společnost HMC a zabývá se analýzou vývoje jejího postavení na světovém automobilovém trhu. Předmětem třetí kapitoly práce je analýza podnikatelské strategie této společnosti, jež se stala základem jejího rostoucího významu. Zmíněny jsou její hlavní cíle a způsob, jakým směřuje k jejich naplnění. Podrobněji je rozebrán proces tvorby strategického plánu, odlišné strategické přístupy k mezinárodnímu podnikání, proces strategického řízení značky a vývoj této strategie HMC od počátku po současnost. Závěrečná část se zabývá důvody výstavby výrobního závodu Hyundai v tuzemsku, hodnotí postavení společnosti na českém trhu a analyzovanou strategii.
Využití technické analýzy při obchodování na akciových trzích
KLAUSOVÁ, Kateřina
Cílem práce bylo vytvoření obchodních strategií na akciovém indexu NASDAQ Com-posite a porovnání těchto obchodních strategií s výnosem trhu. V úvodních kapitolách jsou probrány teorie chování cen na akciových trzích a metody pro odhad budoucího vývoje cen. Hlavní část teoretické části je zaměřena na technickou analýzu a její nástroje. Nástroji technické analýzy rozumíme grafickou analýzu a analýzu založenou na technických indikátorech, které jsou dále použity pro vytvoření ob-chodních strategií. V praktické části je nejprve uveden metodický postup pro vytvoření a hodnocení obchodních strategií. Pro tvorbu obchodních strategií byly vybrány čtyři technické indikátory, exponenciální klouzavý průměr, Relative Strenght Index, Com-modity Channel Index a Parabolic SAR. Poslední část práce je věnována hodnocení uvedených obchodních strategií v porovnání s výnosem trhu. Z uvedeného šetření vyplívá, že žádná z uvedených obchodních strategií nebyla v del-ším období (2008-2012) schopna překonat výnos trhu. Ve všech počítaných strategiích vycházela investice ztrátová. Překonat výnos trhu se podařilo pouze v krátkém období, v roce 2008, kdy nejúspěšnější strategií vyšla strategie založená na exponenciálním klouzavém průměru. K tomuto výsledku napomohla finanční krize v roce 2008, která způsobila, že trh se stal ztrátový ve výši 1978,44 USD (tj. 39,6%) zatímco ztráty v obchodních strategiích byly nižší. Dalším příznivým rokem byl rok 2012, kdy se podařilo obchodním strategiím vytvořeným na základě oscilátoru Commodity Channel Index (CCI) a trendovém indikátoru Parabolic SAR překonat trh. V obou obchodních strategiích bylo dosaženo vyššího zisku, něž byl výnos trhu. Výsledky v delším období jsou tak konzistentní s efektivitou trhu, která říká, že žádná vytvořená obchodní strategie nepřinese vyšší výnosy než samotný trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 135 záznamů.   začátekpředchozí104 - 113dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.