Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 281 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST FIREM V ČESKU: PROSTOROVÉ ASPEKTY A VÝZNAM PRO ROZVOJ REGIONU
Fiala, Marek ; Chromý, Pavel (vedoucí práce) ; Heřmanová, Eva (oponent)
Práce se zabývá společenskou odpovědností firem s důrazem na její prostorové aspekty a význam pro rozvoj regionů. Cílem práce je pochopit prostorový vzorec tzv. společensky odpovědných aktivit firem v Česku včetně motivací pro jeho volbu a zhodnotit význam těchto aktivit pro rozvoj regionu. Dílčím cílem je představit problematiku společenské odpovědnosti firem z pohledu geografie. Empirický výzkum je realizován na příkladu Česka a je rozdělen do dvou fází. První fáze na základě extenzivní rešerše internetových zdrojů a dotazníkového šetření mezi vybranými firmami mapuje institucionální kontext pro společenskou odpovědnost firem v Česku a sleduje aktivity konkrétních podniků včetně jejich prostorových strategií. Druhá fáze pak prostřednictvím intenzivního výzkumu, zejména hloubkových rozhovorů s představiteli vybraných firem, ve dvou českých mikroregionech (Broumovsko a Červenokostelecko) poskytuje hlubší vhled do problematiky, odkrývá motivace jednání firem v oblasti společenské odpovědnosti a objasňuje význam těchto aktivit pro rozvoj regionu. Práce prokázala jasný vztah mezi geografií a společensky odpovědnými aktivitami firem a odhalila specifický vliv firem na rozvoj regionu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
CSR aktivity Tesco Stores ČR a.s. v letech 2009-2010
Jílková, Kristýna ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
(abstrakt) Práce se zaměřuje na společensky odpovědné aktivity Tesco Stores ČR a. s. v letech 2009 - 2010, zasazuje je do kontextu marketingové komunikace a analyzuje je pomocí tří základních pilířů CSR - ekonomického, sociálního a environmentálního. Nejprve je popsáno, co koncept CSR je, jak vzniknul, které složky obsahuje a jaké nástroje může společensky odpovědná firma používat, a to i z hlediska marketingu. Jsou definovány důležité pojmy potřebné k následnému popsání aktivit firmy a práce se nevyhýbá ani kritice CSR. V následující části je představena firma Tesco Stores ČR a. s., která slouží jako subjekt případové studie. Pro účely studie byly vymezeny pouze roky 2009 a 2010, nicméně právě toto období je bohaté na aktivity v celé šíři možností CSR. Popsané aktivity jsou z hlediska každého pilíře CSR samostatně zhodnoceny a podrobeny kritice. Samostatně je zhodnocena i vnější komunikace společensky odpovědných témat. Závěr přinese shrnutí dílčích analýz a vyhodnocení zajímavých rozporů v prezentaci programu CSR společnosti Tesco v kontextu aktuální situace, trendů v oblasti CSR a trhu, na kterém společnost Tesco působí.
Strategické řízení v neziskovém sektoru - návrh strategie pro Enterprise Leaders Platform
Magyarová, Markéta ; Balcar, Petr (vedoucí práce) ; Andrlíková, Petra (oponent)
Práce je případovou studií zabývající se aplikací standardního rámce strategického řízení na konkrétní organizaci působící v rámci neziskového sektoru v České republice. Tato organizace se potýká s finančními problémy a s nedostatkem konkurenčních výhod. V první části práce je na základě výsledků externího a interního auditu stanovena vhodná střednědobá strategie, která jako klíčové oblasti identifikovala strategické finanční řízení, odborné vzdělávání zaměstnanců a průběžné zvyšování kvality poskytovaných služeb. Tyto oblasti jsou pak rozpracovány do strategických cílů a iniciativ pomocí modelu manažerského řízení Balanced Scorecard. Každá perspektiva obsahuje model příčin a důsledků pro vybranou iniciativu. Výstupem modelu je matice výkonnostních měřítek BSC, která tvoří základ pro strategické řízení organizace. Závěrem jsou identifikovány prvotní kroky pro implementaci systému řízení BSC pro období dalších šesti měsíců. Název práce: Strategické řízení v neziskovém sektoru - návrh strategie pro Enterprise Leaders Platform Klíčová slova: Strategické řízení, Balanced Scorecard, neziskový sektor, společenská odpovědnost firem Klasifikace JEL: L19, L21, L31, M14, M19 Akademický rok: 2012/2013 Autor: Markéta Magyarová E-mail autora: marketa.magyarova@gmail.com Vedoucí práce: Petr Balcar Email...
Sociální práce blíže lidem: Uplatnění sociálního pracovníka u vybraného zaměstnavatele
GUERRA, Markéta
Cílem práce je poukázat na prostor v systému sociální práce v ČR a zjistit možnosti uplatnění sociálního pracovníka u vybraného zaměstnavatele, jako součásti firemní struktury. Sociální pracovník by pomohl naplňovat společenskou zodpovědnost firem a dále kultivovat jejich prostředí. Takto etablovaná pracovní pozice již existuje v zahraničí (např. v Německu), kde se ukazuje užitečnost sociálního pracovníka pro zaměstnance řešící v průběhu životního cyklu různé sociální problémy. Téma je popsáno jak z teoretického hlediska, tak optikou jeho dopadu v praxi. Praktická část je zpracována kvalitativní výzkumnou strategií za pomoci techniky polostrukturovaného rozhovoru.
Společenská odpovědnost podniků (CSR) v Jihočeském kraji
NOVÁKOVÁ, Sandra
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem (CSR) malých a středních podniků v Jihočeském kraji. Jedná se o oblast ekonomickou, sociální a environmentální. Nejprve jsou rozebrány a popsány tři základní pilíře tohoto tématu, následují základní pojmy a jednotlivé problémy. Cílem práce je také popsat postupný vývoj této problematiky. Další část práce se zabývá praktickou částí, kde bylo použito dotazníkové šetření. V tomto dotazníku jsou respondentům kladeny otázky týkající se problematiky CSR, jak ji vnímají a jak se starají o své zaměstnance. V neposlední řadě také na jejich postoj k životnímu prostředí z environmentálního hlediska. Metodika práce zahrnuje analýzu současného stavu a syntézu dat. Dále identifikaci přínosů a bariér při zavádění CSR. Na závěr práce jsou stanoveny návrhy a zjednodušený postup pro malé a střední podniky (MSP), jak zavést a implementovat CSR do každodenních procesů.
Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti ve firmě
Kroužková, Michaela ; Bružina, Martin (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá konceptem CSR - společensky odpovědné firmy. Popisuje jednotlivé kroky v rámci implementace konceptu CSR. Praktická část se zabývá uplatněním konceptu CSR ve firmě, je vypracován návrh možných CSR aktivit za předpokladu zohlednění finanční situace firmy.
Měření společenské odpovědnosti firem u vybrané společnosti
Skryjová, Jana ; Gurská, Sylvie (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konceptem CSR – společensky odpovědné firmy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení definic, historického vývoje konceptu společenské odpovědnosti a aktivit podniků v oblasti ekonomické, sociální i environmentální. Předmětem praktické části, je analýza a měření zprávy o společenské odpovědnosti firem dle Směrnice GRI.
Interní marketing jako CSR strategie firmy
Puttnerová, Žaneta ; Petříčková,, Iva (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové strategii interního marketingu firmy Sanofi-aventis, s.r.o., MSD IT Global Innovation Center s.r.o. a Heineken Česká republika, a.s. na základě teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie interního marketingu ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu využívání nástrojů CSR interního marketingu.
Srovnání přístupu k CSR mateřské a dceřiné firmy
Bočková, Barbora ; Cebáková, Andrea (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá srovnáním přístupu ke společenské odpovědnosti mateřské a dceřiné firmy. Práce analyzuje a hodnotí úroveň společensky odpovědných aktivit mateřské a dceřiné firmy a provádí jejich srovnání. Práce obsahuje doporučení pro rozšíření aktivit společenské odpovědnosti dceřiné firmy.
Návrh konceptu CSR v sytému řízení firmy
Macháčová, Zuzana ; Slavík, Jan (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu konceptu CSR ve vybrané firmě. Na základě teoretických poznatků společně s vhodně zvolenou metodikou následuje vlastní část práce, kde je hodnocena úroveň společenské odpovědnosti firmy v oblasti ekonomické, sociální a environmentální. Na výsledky navazuje část návrhová, která obsahuje náměty a opatření vedoucí k tvorbě konceptu firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 281 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.