|
Proposal of Development of Internationalisation Strategy to Mexican Market of the Company Heinrich Huhn
Andrlová, Zuzana ; Skulec, Rastislav (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Předložená diplomová práce „Návrh rozvoje internacionalizační strategie společnosti Heinrich Huhn na mexickém trhu” je založená na identifikaci kritických faktorů ovlyvňujících volbu konkrétní mezinárodní formy vstupu. Teoretická čásť je zaměřená na otázku globalizace a internacionalizace, její strategie a forem vstupu. Analytická čásť zahrnuje analýzu interního podnikatelského prostředí firmy Heirich Huhn, přehled odvětví, analýzu externího mexického prostředí, které sú následně shrnuty v analýze SWOT. Poslední čásť nabízí návrhy a doporučení založená na konsolidaci předložených analýz.
|
| |
|
Design of a Motivation System in a KLIMEX CZ, spol. s r. o.
Dohnalová, Aneta ; Andrlová, Zuzana (referee) ; Konečný, Štěpán (advisor)
My thesis is focused on an employee satisfaction research in the company with respect of divisions. The motivation system will be designed on a base of employee satisfaction research. Theory of employee motivation and fundamentals about personnel management is explained in theoretical part. Next, I introduce company and nowadays systém of motivation and evaluation of employees in practical part. Proposals possible solutions to existing problems will be also involved in practical part.
|
|
Development of Communication Activities of Company
Andrlová, Zuzana ; Nogová, Lívia (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Bachelor thesis defines the term 'marketing mix of company' and specializes in the field of public relations. The first part provides theoretical base, the second part analyzes power engeneering company Slovenské elektrárne as a member of the international corporation Enel. Public relations of the company is focused on implementation of project „Energy for country“ and the thesis specifies one of the five sub-projects called "Energy for nature". The conclusion of the thesis includes proposition of new communication activities in way of creating new projects, and further development of realized ones. Both efficiently represent and support company's positive attitude towards the environment.
|
|
Development of Communication Activities of Company
Andrlová, Zuzana ; Nogová, Lívia (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Bachelor thesis defines the term 'marketing mix of company' and specializes in the field of public relations. The first part provides theoretical base, the second part analyzes power engeneering company Slovenské elektrárne as a member of the international corporation Enel. Public relations of the company is focused on implementation of project „Energy for country“ and the thesis specifies one of the five sub-projects called "Energy for nature". The conclusion of the thesis includes proposition of new communication activities in way of creating new projects, and further development of realized ones. Both efficiently represent and support company's positive attitude towards the environment.
|
| |
|
Design of a Motivation System in a KLIMEX CZ, spol. s r. o.
Dohnalová, Aneta ; Andrlová, Zuzana (referee) ; Konečný, Štěpán (advisor)
My thesis is focused on an employee satisfaction research in the company with respect of divisions. The motivation system will be designed on a base of employee satisfaction research. Theory of employee motivation and fundamentals about personnel management is explained in theoretical part. Next, I introduce company and nowadays systém of motivation and evaluation of employees in practical part. Proposals possible solutions to existing problems will be also involved in practical part.
|
|
Proposal of Development of Internationalisation Strategy to Mexican Market of the Company Heinrich Huhn
Andrlová, Zuzana ; Skulec, Rastislav (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Předložená diplomová práce „Návrh rozvoje internacionalizační strategie společnosti Heinrich Huhn na mexickém trhu” je založená na identifikaci kritických faktorů ovlyvňujících volbu konkrétní mezinárodní formy vstupu. Teoretická čásť je zaměřená na otázku globalizace a internacionalizace, její strategie a forem vstupu. Analytická čásť zahrnuje analýzu interního podnikatelského prostředí firmy Heirich Huhn, přehled odvětví, analýzu externího mexického prostředí, které sú následně shrnuty v analýze SWOT. Poslední čásť nabízí návrhy a doporučení založená na konsolidaci předložených analýz.
|