Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozšířená realita pro deskové hry a vzdělávací aplikace
Záleský, Jiří ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu rozšířené reality a jejího užití pro stolní hry a výukové aplikace na interaktivním stole. Cílem bylo vytvoření samostatného systému umožňujícího snadné vytváření her pro interaktivní stůl, a to formou návrhu systému umožňujícího komunikaci s interaktivním stolem a vývojem demoaplikace, která prezentuje funkcionalitu systému. V části týkající se návrhu systému byly představeny v práci použité technologie a nástroje, např. C++, Qt nebo Catkin, a vytvořen první návrh hry - demoaplikace. V implementační části je vysvětlen způsob převodu návrhu na fungující aplikaci, včetně popisu vnitřní struktury aplikace. Poslední část práce, věnovaná testování, přináší kromě odhalení chyb aplikace i další návrhy na její rozšíření v budoucnu. Výsledkem práce je fungující systém pro rozšířenou realitu a demoaplikace na něho navazující, což v budoucnu poslouží k vytváření dalších programů využívajících interaktivní stůl. Systém je určený pro použití na interaktivním stole ARTable3.
Rekonstrukce krevního řečiště prstu ve 3D z videosekvence
Záleský, Jiří ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a konstrukce zařízení pro snímání videosekvencí kardiovaskulárního systému v prstu lidské ruky a následný návrh a implementace způsobu extrakce dat pro jeho rekonstrukci do 3D modelu.
Koncepce terénní výuky na příkladu Českobudějovicka
Záleský, Jiří ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Řezníčková, Dana (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou terénní výuky geografie na českých školách. Jejím hlavním cílem je navrhnout koncepci terénní výuky pro gymnázia v Českých Budějovicích, která by však byla použitelná i pro další školy. Diplomová práce se skládá ze tří částí. V první, teoretické, části jsou na základě rozboru literatury definovány základní pojmy a diskutovány vzdělávací cíle, přínosy, problémy a cíle terénní výuky geografie a její pojetí v platných kurikulárních dokumentech. Ve druhé, aplikační, části, jsou stanoveny principy tvorby úkolů pro terénní výuku na Českobudějovicku a vhodné metody jejich hodnocení. Na základě geografické charakteristiky sledovaného území jsou k jednotlivým tématům školní geografie přiřazeny vhodné vzdělávací cíle a lokality pro výuku. Třetí část obsahuje pět pracovních listů a metodických listů pro vyučující, které rozpracovávají rozdílná témata do podoby použitelné při terénní výuce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Rekonstrukce krevního řečiště prstu ve 3D z videosekvence
Záleský, Jiří ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a konstrukce zařízení pro snímání videosekvencí kardiovaskulárního systému v prstu lidské ruky a následný návrh a implementace způsobu extrakce dat pro jeho rekonstrukci do 3D modelu.
Rozšířená realita pro deskové hry a vzdělávací aplikace
Záleský, Jiří ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu rozšířené reality a jejího užití pro stolní hry a výukové aplikace na interaktivním stole. Cílem bylo vytvoření samostatného systému umožňujícího snadné vytváření her pro interaktivní stůl, a to formou návrhu systému umožňujícího komunikaci s interaktivním stolem a vývojem demoaplikace, která prezentuje funkcionalitu systému. V části týkající se návrhu systému byly představeny v práci použité technologie a nástroje, např. C++, Qt nebo Catkin, a vytvořen první návrh hry - demoaplikace. V implementační části je vysvětlen způsob převodu návrhu na fungující aplikaci, včetně popisu vnitřní struktury aplikace. Poslední část práce, věnovaná testování, přináší kromě odhalení chyb aplikace i další návrhy na její rozšíření v budoucnu. Výsledkem práce je fungující systém pro rozšířenou realitu a demoaplikace na něho navazující, což v budoucnu poslouží k vytváření dalších programů využívajících interaktivní stůl. Systém je určený pro použití na interaktivním stole ARTable3.
Koncepce terénní výuky na příkladu Českobudějovicka
Záleský, Jiří ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Řezníčková, Dana (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou terénní výuky geografie na českých školách. Jejím hlavním cílem je navrhnout koncepci terénní výuky pro gymnázia v Českých Budějovicích, která by však byla použitelná i pro další školy. Diplomová práce se skládá ze tří částí. V první, teoretické, části jsou na základě rozboru literatury definovány základní pojmy a diskutovány vzdělávací cíle, přínosy, problémy a cíle terénní výuky geografie a její pojetí v platných kurikulárních dokumentech. Ve druhé, aplikační, části, jsou stanoveny principy tvorby úkolů pro terénní výuku na Českobudějovicku a vhodné metody jejich hodnocení. Na základě geografické charakteristiky sledovaného území jsou k jednotlivým tématům školní geografie přiřazeny vhodné vzdělávací cíle a lokality pro výuku. Třetí část obsahuje pět pracovních listů a metodických listů pro vyučující, které rozpracovávají rozdílná témata do podoby použitelné při terénní výuce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.