|
Marketingová strategie pro rozvoj firmy
Vytlačil, Michal ; Štěpánek, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je zkoumání nově vzniklé divize ve společnosti INTERLOG s.r.o., která se soustředí na komplexní prodej vozidel a společnost jí přikládá velký význam. Práce je zaměřena na rozvoj této divize a současně na úpravu dosavadní marketingové strategie společnosti tak, aby se ubírala žádoucím směrem. Pomocí nástrojů marketingu a prvků marketingového řízení bude navržena upravená marketingová strategie společnosti a prezentace produktu a služeb navenek.
|
|
Marketingové řízení firmy
Vytlačil, Michal ; Suchánek, Jaromír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením firmy ve společnosti zaměřené na poskytování služeb. Práce se snaží podrobně analyzovat stávající situaci společnosti a marketingové procesy a nástroje, jež jsou ve firmě uplatňovány. Práce by měla přijít s návrhy na zlepšení současné situace společnosti především s výrazným akcentem na marketingové hledisko. Práce vychází z nastudovaných teoretických znalostí a podkladů získaných v participativní firmě.
|
|
Marketingové řízení firmy
Vytlačil, Michal ; Suchánek, Jaromír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením firmy ve společnosti zaměřené na poskytování služeb. Práce se snaží podrobně analyzovat stávající situaci společnosti a marketingové procesy a nástroje, jež jsou ve firmě uplatňovány. Práce by měla přijít s návrhy na zlepšení současné situace společnosti především s výrazným akcentem na marketingové hledisko. Práce vychází z nastudovaných teoretických znalostí a podkladů získaných v participativní firmě.
|
|
Marketingová strategie pro rozvoj firmy
Vytlačil, Michal ; Štěpánek, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je zkoumání nově vzniklé divize ve společnosti INTERLOG s.r.o., která se soustředí na komplexní prodej vozidel a společnost jí přikládá velký význam. Práce je zaměřena na rozvoj této divize a současně na úpravu dosavadní marketingové strategie společnosti tak, aby se ubírala žádoucím směrem. Pomocí nástrojů marketingu a prvků marketingového řízení bude navržena upravená marketingová strategie společnosti a prezentace produktu a služeb navenek.
|