| |
|
Návrh marketingového mixu pro taneční klub
Starečková, Alena ; Navrátilová,, Ludmila (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě sestaveného marketingového mixu tanečního klubu GRADACE Kroměříž odhalení nedostatků, posouzení možností a vytvoření návrhů na zefektivnění marketingové komunikace s veřejností, s budoucími potenciálními členy, sponzory a institucemi. Vpráci byla provedena analýza spokojenosti zákazníků se stávajícími službami za účelem zjistit jejich potřeby a s cílem zkvalitnění služeb. Dále práce obsahuje analýzu externího i interního prostředí a z ní vyplývající návrhy na rozšíření služeb služby. Návrhy se týkají především rozšíření působnosti služeb v okolí je pro ně zpracován marketingový mix, který zahrnuje definování služby, cenu, propagaci a distribuci.
|
|
Návrh marketingového mixu pro taneční klub
Starečková, Alena ; Navrátilová,, Ludmila (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě sestaveného marketingového mixu tanečního klubu GRADACE Kroměříž odhalení nedostatků, posouzení možností a vytvoření návrhů na zefektivnění marketingové komunikace s veřejností, s budoucími potenciálními členy, sponzory a institucemi. Vpráci byla provedena analýza spokojenosti zákazníků se stávajícími službami za účelem zjistit jejich potřeby a s cílem zkvalitnění služeb. Dále práce obsahuje analýzu externího i interního prostředí a z ní vyplývající návrhy na rozšíření služeb služby. Návrhy se týkají především rozšíření působnosti služeb v okolí je pro ně zpracován marketingový mix, který zahrnuje definování služby, cenu, propagaci a distribuci.
|
| |