|
Hodnocení e-služeb veřejné správy
Moudrý, Jiří ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Ješuta, Martin (oponent)
Práce se soustředí na problematiku českého e-Governmentu, konkrétně na oblast justice. Jejím cílem je navrhnout metodiku měření úspěšnosti dvou připravovaných projektů -- elektronické sbírky a elektronické legislativy. Vychází ze strategických dokumentů týkajících se e-Governmentu. Analyzuje a hodnotí stav projektů na základě výročních zpráv. Popisuje oba připravované projekty a dává je do souvislosti s právním systémem ČR a existujícími komerčními právními informačními systémy. Na závěr ze získaných poznatků navrhuje metodiku měření úspěšnosti.
|
|
Týmová spolupráce při zvukové postprodukci audiovizuálního díla
Šléška, Jan ; MOUDRÝ, Jiří (vedoucí práce) ; HART, Marek (oponent)
Hlavním záměrem práce je určení obecných psychologických principů, na jejichž základě týmová spolupráce funguje. Pro zdařilé vedení týmu je důležitá nejen znalost těchto principů, ale také jejich adekvátní aplikace do specifického prostředí zvukové postprodukce.
První třetina práce obecně pojednává o socio-psychologických vztazích uvnitř týmu jako celku a pojmenovává hlavní principy jeho funkce.
V dalších dvou třetinách práce se analyzuje zvukový supervizora jako týmový vůdce a specifikuje se náplň jeho práce, například jak by měl tým správně sestavovat a koordinovat. V dalších kapitolách je analyzováno specifické prostředí zvukové postprodukce a je popsán ideální model z hlediska správné funkce týmu. Poté jsou vysvětleny rozdíly týmů dočasných a trvalých, srovnají se jejich specifika s přístupem solitérním a popíše se jejich nejvhodnější aplikace do prostředí zvukové postprodukce.
Závěrečné srovnání ideálního teoretického modelu s praxí uzavře celou práci.
|
|
Profesní specializace při tvorbě zvukové složky AV díla
Gráf, Jiří ; Rejholec, Pavel (vedoucí práce) ; Moudrý, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je rozšířit obecné povědomí o profesní specializaci v oblasti tvorby zvukové složky filmu v rámci České republiky. Teamový způsob práce je již dlouhou dobu běžným modelem zejména v západních zemích. Rád bych touto studií upozornil na možnosti, které tento přístup přináší a též se zmínil o případech, kdy forma spolupráce nemusí být funkční. V práci uplatňuji zejména vlastní názor a doposud získané zkušenosti. Nejpodstatnější částí je konfrontace s praxí a to formou rozhovorů s aktivními tvůrci filmového zvuku v České republice. Osobnosti v rámci jednotlivých kapitol odpovídají na otázky, které mi k tématu připadají zásadní a podstatné.
|
|
Sound Design: Walter Murch
Broum, Ivo ; Moudrý, Jiří (vedoucí práce) ; Čeněk, Jan (oponent)
Walter Murch je filmovým zvukařem a střihačem, který obohatil filmový slovník
o pojem Sound Design. Jeho filmografie zahrnuje legendární filmy, jako například
The Godfather, Apocalypse Now, THX1138 a další. Tento text se zabývá zvukovou
dramaturgií nejen těchto děl a zvukařskou tvorbou Waltera Murche obecně.
Murch také obohatil zvukovou tvorbu o pojem worldizing, proslul kreativní prací
s filmovou hudbou a je jedním z pionýrů vícekanálového zvuku ve filmu.
Další prostor je věnován samotnému pojmu Sound Design, vzniku, vývoji a sou-
časnému významu.
Na přiloženém DVD jsou obsaženy ukázky Murchovy práce. Na nich demonstruji
Murchův styl práce jak s jednotlivými zvukovými kategoriemi, tak s celkovou zvu-
kovou dramaturgií.
|
| |
| |
| |
|
Základy zvukové tvorby v audiovizuálních dílech
Ženíšek, Martin ; Moudrý, Jiří (vedoucí práce) ; Kříž, Jiří (oponent)
Bakalářská práce na téma: ?Základy zvukové tvorby v audiovizuálních dílech? má přiblížit začínajícím studentům katedry zvukové tvorby FAMU některé ze základních činností spojených se zvukovou tvorbou a zabývá se též některými praktickými radami a zásadami spojenými s touto profesí.
Práce se dělí na čtyři části: Přípravné práce, období natáčení, zvuková postprodukce a slovník základních pojmů.
Autor bakalářské práce nedosáhnul komplexního přehled všech činností zabývajících se zvukovou tvorbou, zabývá se pouze některými vybranými pasážemi.
|
| |