|
Návrh komunikačního mixu pro zahradnickou firmu Ivo Řeřucha
Killich, Ondřej ; Novák, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je po analýze zlepšení komunikačního mixu v zahradnické firmě Ivo Řeřucha. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí s firmou a jejím okolím a praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě druhé části vede k navržení doporučení a změn komunikačního mixu, které zajistí rozšíření povědomí o jménu a službách firmy.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Killich, Ondřej ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá spokojeností a loajalitou klientů ke společnosti Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group a jejímu produktu, investičnímu životnímu pojištění Perspektiva. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí se společností, produktem a provedeným výzkumem. Závěrečná praktická část navrhuje na základě provedeného šetření moderními metodami doporučení změn, které zvýší úroveň spokojenosti zákazníků.
|
|
Návrh komunikačního mixu pro zahradnickou firmu Ivo Řeřucha
Killich, Ondřej ; Novák, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je po analýze zlepšení komunikačního mixu v zahradnické firmě Ivo Řeřucha. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí s firmou a jejím okolím a praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě druhé části vede k navržení doporučení a změn komunikačního mixu, které zajistí rozšíření povědomí o jménu a službách firmy.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Killich, Ondřej ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá spokojeností a loajalitou klientů ke společnosti Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group a jejímu produktu, investičnímu životnímu pojištění Perspektiva. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí se společností, produktem a provedeným výzkumem. Závěrečná praktická část navrhuje na základě provedeného šetření moderními metodami doporučení změn, které zvýší úroveň spokojenosti zákazníků.
|