Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix denního stacionáře
Karasová, Barbora ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem diplomové práce „Komunikační mix denního stacionáře“ je navrhnutí komunikačního mixu začínajícího občanského sdružení JOHANKA. První část je zaměřena na nezbytná teoretická východiska. V druhé části je představena filozofie denního stacionáře, analýza trhu, zákazníka, konkurence a SWOT analýzy. Na základě analýz je navrhnutý komunikační mix, který bude pro denní stacionář efektivní ohledně, získaní podvědomí na trhu, za předpokladu využití co nejnižších nákladů.
Pracovní poměr - vznik a skončení pracovního poměru
Karasová, Barbora ; Hájková, Jiřina (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá především vznikem a skončením pracovního práva dle české právní úpravy. Zabývá se také porovnáním české právní úpravy s německou a bulharskou právní úpravou a poukazuje na vzájemné odlišnosti. Nasťiňuje problémy a nedostatky, které jsou v pracovněprávních vztazích v rámci vybraných státu Evropské unie.
Návrh marketingového plánu wellness centra
Hlavenková, Miluše ; Karasová, Barbora (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou podniku a návrhy vhodné pro posílení konkurenceschopnosti a dalšího růstu společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu. Část druhou tvoří analýza současného stavu společnosti. Na jejím základě jsou předloženy návrhy a opatření, které jsou cílem této práce, jež povedou ke zlepšení postavení společnosti na jihomoravském trhu.
Studie začlenění naučné stezky do krajiny
Karasová, Barbora
Diplomová práce se zabývá tématikou parkových lesů a naučných stezek, které jsou jejich součástí. Cílem práce bylo na základě souhrnu informací o uvedené problematice vypracování studie naučné stezky v modelovém území. Součástí bylo zpracování základních analýz, návrhů úpravy a rozmístění vegetačních prvků a rekreačních prvků.
Podstata a role digitálního 3D modelu v architektonické studii veřejného prostoru v Jihlavě
Karasová, Barbora
Cílem této práce je vytvoření architektonické studie veřejného prostoru v Jihlavě s použitím 3D digitálních technologií modelovacích programů. Zvolený problém byl řešen shromážděním dostupných informací o modelovém území v literární rešerši, tvorbou analýz a východisek a vytvořením návrhového řešení s prověřením v digitálním modelu. Bylo zjištěno, že využívání 3D digitálních technologií je efektivní za předpokladu základních znalostí modelovacího programu. Hlavním zjištěním je přínos při navrhování objektů díky rychlosti a efektivitě editace modelu, ale častá náročnost při tvorbě grafických výstupů z modelovacího programu.
Návrh marketingového plánu wellness centra
Hlavenková, Miluše ; Karasová, Barbora (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou podniku a návrhy vhodné pro posílení konkurenceschopnosti a dalšího růstu společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu. Část druhou tvoří analýza současného stavu společnosti. Na jejím základě jsou předloženy návrhy a opatření, které jsou cílem této práce, jež povedou ke zlepšení postavení společnosti na jihomoravském trhu.
Pracovní poměr - vznik a skončení pracovního poměru
Karasová, Barbora ; Hájková, Jiřina (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá především vznikem a skončením pracovního práva dle české právní úpravy. Zabývá se také porovnáním české právní úpravy s německou a bulharskou právní úpravou a poukazuje na vzájemné odlišnosti. Nasťiňuje problémy a nedostatky, které jsou v pracovněprávních vztazích v rámci vybraných státu Evropské unie.
Komunikační mix denního stacionáře
Karasová, Barbora ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem diplomové práce „Komunikační mix denního stacionáře“ je navrhnutí komunikačního mixu začínajícího občanského sdružení JOHANKA. První část je zaměřena na nezbytná teoretická východiska. V druhé části je představena filozofie denního stacionáře, analýza trhu, zákazníka, konkurence a SWOT analýzy. Na základě analýz je navrhnutý komunikační mix, který bude pro denní stacionář efektivní ohledně, získaní podvědomí na trhu, za předpokladu využití co nejnižších nákladů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.