Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hranice demokracie jako výzva ve výuce občanské výchovy
JINDRA, Martin Elíša
Diplomová práce je věnována didaktické transformaci politologického tématu hranic demokracie aplikované ve výuce výchovy k občanství (VkO). Obsahuje teoretickou (politologickou) a praktickou (didaktickou) část. V teoretické části práce analyzuje populistický přístup vládnutí některých současných politiků, kteří se ve své konkrétní zemi dostali k moci, a následky jejich vlády na demokratické fungování státních institucí. Pro tento účel byly vybrány tři příklady - Andrej Babiš (ANO 2011), Donald J. Trump (Republican Party) a Recep Tayyip Erdo?an (AK PARTi). Text navazuje syntézou získaných poznatků, čímž vytváří profil nedemokratického populisty, mimo to analyzuje průniky tématu s RVP ZV, učebnicemi internetovými materiály. V praktické části jsou politologická data didakticky transformována do výuky tématu ve výchově k občanství v alternativní škole, finálně je tato výuka upravena na dvouhodinovou lekci hranic demokracie.
Proces zrovnoprávňování neheterosexuálních osob v České republice
JINDRA, Martin
Cílem bakalářské práce je zmapování stále probíhajícího procesu získávání rovných práv neheterosexuálních jedinců na území České republiky. Největší prostor je věnován třem hlavním obdobím - První Československé republice, období 90. let dvacátého století a posledním pěti letům jakožto nejdůležitějším milníkům zkoumaného tématu. Hlavním přínosem práce je shrnující a přehledný popis klíčových aktérů, struktury organizací, vládních zásahů a společenských jevů hrajících důležitou roli v rámci legislativních změn narovnávajících práva těchto menšin vůči heteronormativní většině. Je zde chronologicky analyzován způsob, jímž probíhaly změny vnímání neheterosexuálních jedinců na našem území od roku 1918 do současnosti i s dějiným kontextem tomu předcházejícím. Pro doložení společenských postojů kvalifikační práce též představuje dostupná sociologická šetření na dané téma.
Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií
Jindra, Martin ; Lipková, Helena (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií Předložená práce se zabývá působením obchodních značek v prostředí sociálních médií. Značka, která má kromě funkčního významu i symbolický význam, slouží jako spojnice mezi produktem, službou nebo firmou a (potencionálními) zákazníky. Na její hodnotu má tak vliv řada faktorů. Jak by měla být značka vedena v sociálních médiích, v prostředí, které je tak odlišné od prostředí masových médií, řeší následující text, který počínání značky zasazuje do širšího teoretického kontextu nástupu nové formy komunikace (síťové komunikace many-to- many). Předložena jsou doporučení, jak pracovat s komunitou a obsahem kolem značky. Nejenom spotřebitelům, ale i samotné značce mohou sociální média za předpokladu kvalitního monitoringu přinášet výhody. Rozebrány jsou zejména následující: péče o zákazníky, tracking značky, vyhodnocování reklamních kampaní, získávání zpětné vazby a podnětů pro zlepšení a alertovací systém. Naslouchání sociálním médiím je představeno ve smíšeném výzkumu, ve kterém jsou monitorovány tři značky českých mobilních operátorů a s jejich zástupci jsou pak analyzována naměřená data. Rovněž je prezentováno aktuální působení zmíněných značek v prostředí českých sociálních médií.
Působení značky v prostředí sociálních médií
Jindra, Martin ; Lipková, Helena (oponent) ; Očko, Petr (oponent)
Působení značky v prostředí sociálních médií Abstrakt Předložená práce se zabývá působením obchodních značek v prostředí sociálních médií. Značka, která má kromě funkčního významu i symbolický význam, slouží jako spojnice mezi produktem, službou nebo firmou a (potencionálními) zákazníky. Na její hodnotu má tak vliv řada faktorů. Jak by měla být značka vedena v sociálních médiích, v prostředí, které je tak odlišné od prostředí masových médií, řeší následující text, který počínání značky zasazuje do širšího teoretického kontextu nástupu nové formy komunikace (síťové komunikace many-to-many). Předložena jsou doporučení, jak pracovat s komunitou a obsahem kolem značky. Dále jsou pak představeny nové marketingové nástroje v sociálních médiích jako šuškanda, doporučení nebo virální marketing. I samotné značce mohou sociální média za předpokladu kvalitního monitoringu přinášet výhody, nejenom spotřebitelům. Rozebrány jsou zejména následující: péče o zákazníky, tracking značky, vyhodnocování reklamních kampaní, získávání zpětné vazby a podnětů pro zlepšení a alertovací systém. Naslouchání sociálním médiím je představeno ve smíšeném výzkumu, ve kterém jsou monitorovány tři značky českých mobilních operátorů a s jejich zástupci jsou pak analyzována naměřená data. Rovněž je prezentováno aktuální působení zmíněných...
Srovnání efektivity herního výkonu českých a zahraničních hráčů v naší nejvyšší basketbalové soutěži mužů v sezónách 2002/2003 - 2007/2008
Jindra, Martin ; Kaprálek, Tomáš (oponent) ; Velenský, Michael (vedoucí práce)
Název práce: Srovnání efektivity herního výkonu českých a zahraničních hráčů v naší nejvyšší basketbalové soutěži mužů v sezónách 2002/2003 - 2007/2008 Cíle práce: Uceleně vyjádřit vývoj ustanovení o omezení počtu zahraničních hráčů v naší nejvyšší basketbalové soutěži mužů a zjistit, jak tyto ovlivňovaly herní prostor českých hráčů. Dále je cílem práce porovnání efektivity herních výkonu českých a zahraničních hráčů. Metoda: Hlavními metodami jsou analýza dokumentů a sekundární analýza. Výsledky: Měly by poukázat na nedostatečný herní prostor pro české hráče v naší nejvyšší basketbalové soutěži mužů a vyvolat určitou diskusi nad kvalitou mladých českých hráčů přecházejících do kategorie dospělých. Klíčová slova: basketbal, analýza dokumentů, zahraniční hráči, statistické údaje.
Comparison of systems of remuneration referees in the professional leagues
Vansa, Miroslav ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Jindra, Martin (oponent)
Tato diplomová práce, která je rozdělena na teoretickou a analytickou část , se zabývá analýzou systému odměňování rozhodčích v basketbalových profesionálních ligách v USA a v Evropě . Následně tyto systémy porovnává a vyhodnocuje. V teoretické části jsou nejprve vysvětleny pravidla basketbalu a jeho popularita ve světě v porovnání s ostatními sporty. Vzpomínají se zde i dvě nejprestižnější basketbalové soutěže světa - NBA a Euroliga . Analytická část začíná vysvětlením funkce a práce basketbalového rozhodčího. Je zde také vysvětlen postup jak se stát basketbalovým rozhodčím. Poté následuje analýza dvou odlišných možností jejich odměňování na příkladu české nejvyšší soutěže NBL a americké ligy NBA , přičemž přichází ke srovnání a vyhodnocení jednotlivých systémů. Ke slovu se dostanou i samotní rozhodčí, jejichž názory získané prostřednictvím rozhovorů a dotazníků jsou shrnuty v předposlední kapitole analytické části práce. V poslední kapitole je uvedena SWOT analýza na americký způsob odměňování rozhodčích a jeho možnost aplikace do evropských soutěží na příkladu české nejvyšší ligy .

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.