Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti podpory seberegulace žáků s využitím programu socio-emočního učení v ZŠ
Jánská, Adriana ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Tirpák, Jan (oponent)
Stres doprovází lidstvo již od jeho vzniku, avšak zájem o toto téma i díky pandemii výrazně vzrostl až v posledních letech. Diplomová práce na téma Možnosti podpory seberegulace žáků s využitím programu socio-emočního učení se v teoretické části zabývá fungováním lidského mozku a stresem. Zaměřuje se na pomůcky a způsoby ke snižování stresu a preventivními programy zaměřující se na wellbeing ve školách. V teoretické části se též nachází kapitola zabývající se traumatem, které může být způsobeno silnou negativní stresovou zkušeností v dětství či v dospělém věku. Cílem diplomové práce je zjistit, zda využití Metodiky RRRR přispívá ke zlepšení strategie zvládání stresu. K naplnění stanoveného cíle byl zvolen mix design, neboli kombinace kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Za hlavní metodu byl zvolen akční výzkum, který se realizoval v 6. ročníku základní školy. Pro sběr dat byla zvolena metoda pozorování výzkumné třídy během realizace aktivit vybraných z Metodiky RRRR, konkrétně z dílu pro 4.-5. ročník a 6.-7. ročník základní školy. Dále bylo realizováno dotazníkově šetření s žáky výzkumné a kontrolní třídy před a po realizaci akčního výzkumu. Vyhodnocení dotazníků výzkumné a kontrolní třídy bylo zaznamenáno do sloupcových grafů. Data byla doplněna o informace získané z rozhovoru s třídní...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.