|
Návrh marketingového mixu
Ćmok, František ; Kubíček, Daniel (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce je provést analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti M.C. software s.r.o a navrhnout jednotlivé proměnné marketingového mixu tak, aby byla zákazníkovi poskytnuta maximální hodnota, a aby byly splněny firemní marketingové cíle.
|
|
Problematika oceňování historických vozidel
Ćmok, František ; Nestrojil, Karel (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem Problematika oceňování historických vozidel se zabývá zmapováním problematiky historických vozidel, jejich kategorizací a navržením metodiky pro jednotné oceňování historických vozidel. Cílem je navrhnout metodiku, na základě které bude možné jakékoliv historické vozidlo ocenit. Tato metodika bude následně vyzkoušena při ocenění vybraných historických vozidel.
|
|
Návrh marketingového mixu
Ćmok, František ; Kubíček, Daniel (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce je provést analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti M.C. software s.r.o a navrhnout jednotlivé proměnné marketingového mixu tak, aby byla zákazníkovi poskytnuta maximální hodnota, a aby byly splněny firemní marketingové cíle.
|
|
Problematika oceňování historických vozidel
Ćmok, František ; Nestrojil, Karel (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem Problematika oceňování historických vozidel se zabývá zmapováním problematiky historických vozidel, jejich kategorizací a navržením metodiky pro jednotné oceňování historických vozidel. Cílem je navrhnout metodiku, na základě které bude možné jakékoliv historické vozidlo ocenit. Tato metodika bude následně vyzkoušena při ocenění vybraných historických vozidel.
|