Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 114 záznamů.  začátekpředchozí94 - 103dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv inkubační teploty na fenotyp mláděte kachny divoké
Cílková, Martina ; Hořák, David (vedoucí práce) ; Krist, Miloš (oponent)
Vliv inkubační teploty na různé fenotypové znaky ptačích mláďat je hojně zkoumán. Kachny (Anatidae) jsou pro studie tohoto typu dobrým modelem, protože u nich lze rozdělit samičí investici do reprodukce na dvě hlavní části: tvorbu snůšky a její inkubaci. Teplota vajec v průběhu inkubace může významně ovlivnit vývoj a životaschopnost mláďat. Cílem této práce bylo zjistit, jak inkubační teplota ovlivňuje líhnivost, délku inkubace, poměr pohlaví a fenotyp mláďat kachny divoké (Anas platyrhynchos) těsně po vylíhnutí. Vejce byla inkubována experimentálně v umělých podmínkách v šesti stálých teplotách, jejichž rozmezí odpovídalo přirozeným podmínkám v ČR (35-39 řC). Čerstvě vylíhlá mláďata byla zvážena a byly zjištěny údaje o jejich základních strukturálních rozměrech. Poté byla usmrcena a u části mláďat z inkubačních teplot 35,5; 36 a 37 řC byly zjištěny údaje o hmotnosti reziduálního žloutkového váčku a základního chemického složení vlastního těla mláděte s vyjmutým žloutkovým váčkem. Obě krajní teploty (35 a 39 řC) vedly k výraznému snížení líhnivosti vajec a celková délka inkubace průkazně klesala s rostoucí inkubační teplotou. Nepodařilo se prokázat vliv inkubační teploty na celkovou hmotnost mláděte po vylíhnutí. Byly však zaznamenány rozdíly v hmotnosti reziduálního žloutkového váčku, která byla...
Marketingový výzkum pozice značky Adidas na trhu České republiky
Horák, David ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Strašáková, Dita (oponent)
Marketingový výzkum Image značky Adidas v ČR Cílem mé práce je provedení marketingového výzkumu image značky Adidas, zabývající se výrobou a prodejem sportovních produktů, mezi vybraným vzorkem obyvatelstva. Výzkum byl proveden dotazníkovou formou mezi vzorkem obyvatelstva v České republice. Dotazník byl zpřístupněn respondentům metodou osobního dotazování a obsahoval otázky týkajících se vlastní image značky, výrobků, druhu propagace a služeb . Výsledky : Přibližují pohled potenciálních zákazníkům na značku Adidas a její konkurenci, osvětlující nedostatky, přednosti značky, jejich výrobků a všech složek podílejících se na vytváření image. Klíčová slova : Marketingový výzkum, image značky, identita firmy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 114 záznamů.   začátekpředchozí94 - 103dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.