Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 111 záznamů.  začátekpředchozí92 - 101další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
erLett
Jenikovský, Daniel ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
V mojej bakalárskej práci experimentujem s cieľom vytvoriť autorský vizuálny jazyk vo forme 3D obrazu vykresľovaného v reálnom čase. Do vizuálu neskôr pridávam zvukovú a hudobnú zložku a vytváram herné mechaniky. V práci sa vzdávam existujúcich spôsobov a implementácií štylizovania v 3D vykresľovaní a vytváram nový jazyk, založený na násobení farebných plôch a línií. Pri tvorbe zvukovej stránky vychádzam zo šumu ako zdrojového signálu, ktorý je následne používaný v rôznych typoch syntézy. Všetky prvky sú tvorené s témou autoportrét.
SASHA
Kadaňka, Petr ; Mazanec, Martin (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Ústředním tématem práce je interpretace pocitů týkajících se problematiky mizejících krajinných hodnot na úkor neřízeného extenzivního rozvoje příměstských oblastí. Jedná se o subjektivní myšlenkový produkt několikaleté zkušenosti v rámci architektonické praxe, zahrnující mimo jiné i vlastní účast na obdobné invazivní výstavbě. Tato empirie vyústila v nepřetržité kladení si otázek dotýkajících se etického jednání a zodpovědnosti. Klíčovými pojmy jsou suburbanizace, sídelní kaše, development, satelitní město, periferie, transformace aury místa v „neauru”. Nedílnou součást práce reprezentují úvahy o obecné pozici objektu v rámci hierarchie (sub)urbánního prostoru. Objektem zde nejsou myšleny pouze pozitivní příklady mající podobu estetických, orientačních nebo vegetačních prvků. V centru zájmu je i jeho odvrácená forma — odpad, utilitární technické a funkční prvky nebo třeba zdánlivě nekonečná kolonizace veřejného prostranství osobními automobily. Kolonizace naší mysli. Všechny prostorotvorné objekty jsou zároveň i psychotvorné. Jejich mentální dopad může působit blahodárně, může vzbuzovat afekt nebo pohnutí. Co ale když objekty ve veřejném prostoru zcela chybí? Urbánní objekt nemá daleko k pozici artefaktu, rekvizity každodenního života, která člověku nepatří fyzicky, ale duševně.
Movement
Rišiaňová, Zuzana ; Janoščík,, Václav (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomový projekt Move je jednoduchá 3D digitálna hra v žánrovej typológií platformových hier konkrétne atmosfericko-meditatívneho charakteru s prvkami walking simulátora z pohľadu tretej osoby (TPS). Jej interaktívny obsah sa odvíja od tém, ako sú portréty, maliarskosť, putovanie, meditácia a osobná mytológia. Autorskou štylizáciou námetu a grafickým spracovaním si kladiem za cieľ vytvoriť hrateľný prototyp digitálnej hry obsahujúcej interaktívne prvky, ovládateľnú postavu s menom Mo a atmosferické prostredie levelov, cez ktoré hráč prechádza. Pomocou média digitálnej hry by som chcela poukázať na možnosti komunikačných prostriedkov, ktoré ponúka v rámci umeleckého sveta.
Beton
Andrýsek, Marek ; Kořínková, Jana (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Beton je dílem, které si klade za cíl propojení kategorií digitální hry a interaktivního umění. Vizuální zpracování se opírá o architektonický směr brutalismus. Herní mechanika byla odvozena z možností, které estetika této architektury nabízí. Vizuální obsah, vytvořený v herním enginu Unity, je ovládán skrze specifické zařízení, kterým je autorský kontroler. Tento kontroler je mechanicky proveden jako Rubikova kostka. Vizuálně je kontroler přizpůsoben obsahu díla. Dílo je prezentováno jako funkční prototyp.
Analysis and comparison of development indicators of Ukraine and Belarus
Vaněk, Vojtěch
Tato práce charakterizuje a porovnává rozvoj Ukrajiny a Běloruska. To zahrnuje analýzu vývoje vybraných rozvojových indikátorů mezi lety 2000 a 2015 a ohodnocení současného stavu rozvoje. První, teoretická, část je věnována základním definicím a teoriím regionu, regionálního a udržitelného rozvoje. Zvláštní pozornost je věnována agendě Spojených Národů. V druhé, analytické části, jsou jako první představeny obecné informace týkající se obou zkoumaných zemí. Následně je provedena analýza vývoje třiceti socioekonomických a environmentálních indikátorů. Analýza identifikuje hlavní problémy rozvoje zkoumaných států, přičemž se zaměřuje na ekonomii, chudobu a nerovnost, veřejné zdraví a životní prostředí. Závěr práce obsahuje shrnutí výzkumu a rekapituluje hlavní výstupy.
Bytový dům
Vaněk, Vojtěch ; Nespěšný, Ondřej (oponent) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout a vypracovat projektovou dokumentaci novostavby bytového domu s téměř nulovou spotřebou energie v rozsahu provádění stavby. Bytový dům se nachází v městské části Krasice ve městě Prostějov. Je zde klidová oblast s okolní zástavbou s převažujícími bytovými domy a ve větším okolí s rodinnými řadovými domy. Objekt je v rozsahu čtyř nadzemních podlažích a je částečně podsklepený suterénem. V nadzemních podlažích se dohromady nachází šest bytových jednotek a v prvním nadzemním podlaží se nachází samostatné garáže pro každou bytovou jednotku. V objektu se nachází u centrálního schodiště výtah. Svislé nosné konstrukce jsou navrhnuty z cihelných bloků „THERM“ s vnějším zateplovacím systémem. Všechny vodorovné nosné konstrukce a suterénní svislé stěny jsou tvořeny z monolitického železobetonu. Základy jsou tvořeny z monolitických pasů z prostého betonu.
Krajina těžby
Frič, Miloslav ; Ryška, Pavel (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Krajina těžby je vizuální hra, která čerpá/vytěžuje velkoformátovou kresbu krajiny na plátně. Práce zkoumá limity závěsného obrazu pomoci videoprojekce a videokamery. Divák není limitován jasným myšlenkovým rámcem, ale vybízím jej k vizuálnímu zážitku teď a tady.
Expozice/Osvit
Römerová, Denisa ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Gravlejs, Ivars (vedoucí práce)
Projekt Expozice/Osvit je karetní hra a soubor fotografií edukativního charakteru. Divák/hráč by po hře měl pochopit princip fotografické expozice a získat povědomí o historii fotografie.
Zpracování dat z měření tlumičů na tlumičovém dynamometru
Vaněk, Vojtěch ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
V první části se bakalářská práce zabývá problematikou tlumiče po teoretické stránce. V úvodu se zabývá přehledem používaných tlumičů, dále pak charakteristickými veličinami tlumičů, způsoby testování, a nakonec různými negativními ději a vlivy při chodu tlumiče. V druhé části se bakalářská práce zabývá analýzou konkrétního tlumiče, který byl testovaný na tlumičovém dynamometru MTS EMA-234 2K v dílně ÚADI. Pokusíme se popsat chování měřeného tlumiče, popřípadě předvídat vady tlumiče díky poznatků z teorie popsané v první části.
Totalita LARPu
Kloudová, Erika ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Ve své práci jsem se soustředila na možnost rozvinutí LARPu z hlediska participace a performance. Dále se zaměřuji na návaznosti jednotlivých her (segmentů) a možnosti propojení různorodých, již existujících, žánrů LARPu. V této sérii her je nejvýraznější z žánrů právě politický LARP, jehož politický náboj se prolínal ostatními žánry LARPu v rámci mé práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 111 záznamů.   začátekpředchozí92 - 101další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.