Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 597 záznamů.  začátekpředchozí568 - 577dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management a marketing sportovní akce: ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009
Kubričan, Lukáš ; Šíma, Jan (oponent) ; Voráček, Josef (vedoucí práce)
Název: Management a marketing sportovní akce: ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009 Cíle práce: Prezentovat silné a slabé stránky závodu ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009 na základě dosavadních zkušeností a vytvořit návrhy na jeho zdokonalení. Metoda: Popisná analýza, SWOT analýza, hloubkové interview s odborníkem. Výsledky: Závěry a doporučení pro organizátory sportovní akce. Klíčová slova: Management, marketing, analýza SWOT, popisná analýza, sportovní akce, vodní slalom, ICF Slalom World Ranking Race.
Finanční analýza neziskové sportovní organizace TJ Tatran Sedlčany působící ve sportu
Klauser, Ondřej ; Šíma, Jan (oponent) ; Voráček, Josef (vedoucí práce)
2 Název práce: Finanční analýza neziskové organizace TJ TATRAN Sedlčany působící ve sportu. Title: Financial analysis of a non-profit organization TJ TATRAN Sedlčany engaged in sports. Cíl práce: Přiblížení oblasti neziskových organizací v ČR. Finanční analýza vybrané neziskové organizace. Návrh na zlepšení řízení této organizace. Goals of the project: Outline of the non-profit organizations branch in the Czech republic. Financial analysis of the chosen non-profit organization. Suggestion of managing the organization in a better way. Metody práce: Analýza dokumentů, rozhovor, finanční poměrové ukazatele. Methods of the project: Documents analysis, interview, financial index numbers. Klíčová slova: Neziskové organizace, tělovýchovná jednota, finanční analýza, financování, daně, poměrové ukazatele. Key words: Non-profit organizations, PE club, financial analysis, funding, taxes, index numbers.
Chování spotřebitele na trhu sportovních výrobků
Bláhová, Kateřina ; Šíma, Jan (oponent) ; Voráček, Josef (vedoucí práce)
Anotace: Tato diplomová práce se zabývá tématem nákupního chování. Hlavním cílem práce je prozkoumat chování českého spotřebitele na trhu sportovních výrobků pomocí vlastního výzkumu. První, teoretická část vymezuje základní pojmy - marketing, nákupní chování a segmentaci trhu. Další části jsou věnovány samotnému výzkumu, který byl proveden metodou písemného dotazování na vzorku 305 respondentů. Výsledky výzkumu jsou zaznamenány do grafů a vyplývající informace shrnuty v závěru. Klíčová slova: nákupní chování, dotazník, segmentace trhu
Outdoorový program - Návrh a realizace outdoorového programu
Outratová, Zuzana ; Voráček, Josef (oponent) ; Šíma, Jan (vedoucí práce)
Název práce: Outdoorový program Podtitul: Návrh a realizace outdoorového programu Cíl práce: Přiblížit outdoorové firmy a problematiku outdoorových programů. Navrhnout nový program pro rozvojovou a vzdělávací společnost, dnes centrum týmové spolupráce, na základě mých dosavadních zkušeností s těmito aktivitami a analýzy již uskutečněných programů. V závěru zhodnotit zjištěné poznatky a možnosti zrealizovat program pro klienta. Metody: Popisná analýza pro představení outdoorové firmy, outdoorových programů a zhodnocení dosavadních, získaných zkušeností. Komparativní analýza pro přiblížení dané problematiky. Návrh a demonstrace nového outdoorového programu. Výsledky: Nový outdoorový program je schopen realizace, je zařazen do programové nabídky firmy a bude doporučován jejím klientům. Klíčová slova: Outdoor, outdoorová firma, outdoorové programy, skupina/tým

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 597 záznamů.   začátekpředchozí568 - 577dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.