Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 149 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Animace nádraží Jižní předměstí v Plzni / Projekt KNOWtilus
Jakobi, Nikola ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá animací nádraží Jižní předměstí Plzeň formou projektu KNOWtilus. Cílem práce je zhodnotit úspěšnost animace a určit metody controlingu projektu Bunkru 48. Práce se zabývá teorií animace a nástroji, které jsou při animaci využívány, tedy projektovým managementem. V první části autorka popisuje definici animace, její zdroje, metody a využití. Následující část se zaobírá obecně projektem KNOWtilus, městem Plzeň, historií animované budovy Jižní předměstí Plzeň a sdružením Johan s komunikačním prostorem MOVING STATION. Práci uzavírá dílčí animační projekt Bunkr 48, kde budou vysvětleny jednotlivé sekvenční projektové fáze, kterými Bunkr 48 prošel. V závěru jsou činnosti a cíle projektu zhodnoceny.
Gastroturismus - aktuální trend v současném turismu
Šejdová, Barbora ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Tittelbachová, Šárka (oponent)
Tato bakalářské práce se zabývá gastroturismum, jakožto novým směrem turismu. Vychází z definic daného oboru a jako vědeckou metodu používá rešerši odborné literatury a statistických údajů. Zaměřena je na zařazení pojmu v rámci typologie turismu. Řešena je problematika dopadu turismu na ekonomiku i úloha multiplikačních efektů v rámci obecné tématiky. Praktická část se zaobírá gastroturismem a jeho pojetím v Rakousku. Nejprve je rozebírána obecná problematika rakouského turismu, s tématy soustředícími se na způsob prezentace státu v rámci turismu. Dále je zpracována značka turismu "Dovolená v Rakousku" pod níž spadají rovněž témata zabývající se gastronomickým trhem, rakouským gastroturismem a iniciativou Genuss Region Österreich.
Sponzoring v umělecké oblasti: Význam a role Sponsorship fitu
Čápová, Lenka ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce přibližuje proces fungování marketingového nástroje sponzoringu. Zaměřuje se na sponzoring v umělecké oblasti a zkoumá, jak je vnímán spotřebiteli a jaké přínosy má pro značku, potažmo firmu. Z procesu vnímání sponzorství spotřebiteli pak vyzdvihuje faktor sponsorship fit poukazující na důležitost vazby mezi sponzorem a sponzorovaným. Hlavním cílem práce je objasnit jeho podstatu a zjistit, zda se jím zástupci firem v českém prostředí řídí či nikoliv. Teoretická část práce popisuje relevantní poznatky vycházející ze soudobé, především zahraniční literatury a praktická část pak využívá existujícího spotřebitelského průzkumu a metody expertních rozhovorů. Společně tvoří konzistentní celek zachycující dosavadní teorie a jejich ověření v praxi. Práce dochází k závěru, že sponsorship fit v umělecké oblasti má svá specifika, která je nutné zohlednit a že firmy v českém prostředí si tato specifika uvědomují a úspěšně jim přizpůsobují své sponzorské aktivity.
Marketingová strategie muzea umění / případová studie Vila a sbírka Panza
Petránková, Zuzana ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Předmětem diplomové práce Marketingová strategie muzea umění je syntéza základních teoretických podkladů z oblasti arts marketingu a tvorby marketingové strategie muzea umění, doplněná o konkrétní analýzu a návrh nové marketingové strategie muzea Vila a sbírka Panza na severu Itálie. Cílem práce je nejen vytvoření obecně aplikovatelného teoretického základu pro tvorbu či redesign marketingové strategie muzea, ale především jeho aplikace na konkrétním příkladě, disponující reálným potenciálem využití v praxi. Teoretická část práce je vytvořena na základě syntézy dostupné literatury, naopak část praktická čerpá zejména z osobního pozorování a dotazování autorky práce z pozice stážistky Vily a sbírky Panza.
Cultural capital of Bratislava and its influence on tourism
Jančovičová, Soňa ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Dianová, Markéta (oponent)
Obsahem bakalářské práce je analýza cestovního ruchu a kultury v Bratislavě, která se již v minulosti stala turistickou destinací a má velký potenciál se stát více oblíbenou, a to díky bohaté historii, kultuře a přírodě. Na začátku práce jsou zmíněny a vysvětleny základní pojmy, které se týkají problematiky. Ke konci textu nahlížím na spojení kultury s cestovním ruchem v Bratislavě jako destinaci. V práci jsem se zaměřila i na analýzu infrastruktury, konkurenci, marketing a management oblasti. Část práce věnuji Bratislavskému kulturnímu a informačnímu středisku, které se věnuje propagaci města.
Komunikace Centra sklářského umění Huť František v Sázavě
Chuchrová, Jana ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá současným řízením komunikace Centra sklářského umění Huť František v Sázavě. Teoretická část práce se zaměřuje na rozbor odlišných pojetí pojmu komunikace napříč specializovanými společenskými vědami s důrazem na ekonomické disciplíny -- zejména management, PR, marketing a fundraising. Na úvod jsou ovšem zařazeny taktéž teorie komunikace v pojetí sociologie a psychologie, neboť ty definují základní pojmy v oblasti komunikace, které ekonomické disciplíny přejímají. Hlavními cíly teoretické části práce bylo zjistit, čím se jednotlivé přístupy ke komunikaci odlišují, vytyčit postup při konstrukci komunikační strategie a vymezit nástroje a zásady vnější komunikace organizace, které budou pro komunikaci Centra přínosné. Cílem praktické části bakalářské práce dále bylo zanalyzovat, jak se současné řízení vnější komunikace Centra sklářského umění Huť František v Sázavě shoduje s teorií. Stěžejním zdrojem informací pro praktickou část byly rozhovory se stávající ředitelkou Centra sklářského umění, MgA. Martinou Kulhavou, na jejichž základě byly vytyčeny zásadní nedostatky v komunikaci Centra. Závěry práce obsahují návrhy dílčích strategických kroků pro redukci těchto nedostatků a mají tak praktický dopad pro budoucí směřování marketingové komunikace Centra.
Změna managementu Divadla Na zábradlí v sezóně 2013/14
Levý, Adam ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je management změny, konkrétně změna managementu divadla, na praktickém příkladu Divadla Na zábradlí, velmi úspěšné a známé pražské příspěvkové organizace. Bakalářská práce se zabývá specifiky managementu, obzvláště pak managementu změny a jeho zvláštnostmi v oblasti divadla, subjektu v rámci neziskového sektoru. Věnuje se managementu divadla jakožto příspěvkové organizaci, problematickému skloubení umění a managementu, který je v podmínkách českých neziskových organizací stále podceňován. Má práce je zaměřena na změnu v organizaci s ohledem na specifika divadelního prostředí. Po teoretickém úvodu do problematiky se věnuje konkrétním tématům přímo navázaným na situaci, která v Divadle Na zábradlí roku 2013 v nastala.
Řízení tvorby umělecké sbírky jako investiční příležitosti
Kálalová, Jana ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Tato práce se věnuje fenoménu sběratelství umění, které za určitých podmínek může být bráno jako alternativní investice. Cílem této práce je prozkoumat možnosti sbírání a investování v kontextu českého i světového trhu s uměním a určit, zdali je sbírání umění vhodnou investicí, která může v budoucnu přinést sběrateli zisk. Dalším cílem je tvorba doporučení, která pomohou sběrateli vytvořit kvalitní sbírku s ohledem na zvyšování její budoucí hodnoty, ať už z důvodu jejího následného zpeněžení, nebo jen z pohnutek čistě sběratelských. Práce je rozdělena do několika částí, v první je popsáno sběratelství jako takové, druhy sbírek, významní sběratelé a také institucionalizované podoby sbírek v České republice i v zahraničí. Následně popisuji trh s uměním v podobě jeho nákupních kanálů i s jejich výhodami a nevýhodami pro sběratele. Dále se pak věnuji tvorbě cen na trhu s uměním, která je základem pro následnou kapitolu o investování do umění, ve které popisuji druhy a pravidla investování a poté se dostávám i k pravidlům při řízení tvorby umělecké sbírky všeobecně, s důrazem na její zhodnocení. Nakonec uvádím praktický příklad vývoje tržních cen uměleckých děl známého českého umělce, kde jsou aplikována předchozí teoretická východiska o investování do umění a budování umělecké sbírky. Práce je doplněna o názory odborníků z praxe ve formě expertních rozhovorů, jejichž praktické poznámky průběžně doplňují text v celé práci.
Problematika odprodeje sbírkových předmětů z veřejných muzeí v ČR
Katakalidis, Thomas ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Tématem diplomové práce je odprodej sbírek z veřejných muzeí umění v České republice. Odprodej sbírkových předmětů nebo jejich souborů je v současné době v ČR, na rozdíl od jiných evropských států (Spojené království, Nizozemsko), právně téměř nemožný. Cílem práce je vytvořit soubor témat týkajících se odprodejů, které by měly být zahrnuty v možné budoucí regulaci této problematiky v České republice. Hlavním východiskem pro sestavení těchto doporučení je teorie publikovaná k problematice, vlastní předchozí výzkum a nově vedený výzkum. Nově vedený výzkum je postaven na otevřeném kódování existujících směrnic pro odprodeje, které byly vypracovány Muzejní asociací Spojeného království. Z práce vyplývá, že regulace by měla upravovat především přijatelné důvody, pro které může muzeum zvážit odprodeje sbírek, dále možné využití výnosů z odprodejů, nastavení odpovědností v celém procesu, preferovaného nového majitele vyřazeného předmětu a v neposlední řadě kritéria pro výběr předmětů určených k vyřazení ze sbírek.
Analýza a návrh využití Paláce Svět pro rozvoj sociokulturního prostředí Libně
Motlová, Monika ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Obsahem diplomové práce je hledání možností rozvoje sociokulturního prostředí území Libně a to prostřednictvím vytvoření kulturně společenského klubu v současné době nevyužité kulturní památky Palác Svět na Elsnicově náměstí. Práce popisuje historii, demografii a stávající kulturní nabídku v MČ Praha 8. Na základě těchto informací navrhuji možnosti využití Paláce Svět. Práce také zohledňuje nový současný trend v oblasti ekonomiky, kterým jsou kulturní a kreativní průmysly. Tyto teoretické poznatky jsou rozvíjeny v praktické části, kde autorka navrhuje podnikatelský plán kulturně společenského klubu v Paláci Svět. Podnikatelský plán je vypracovaný za účelem hledání argumentů pro zastupitele MČ Praha 8 k využití Paláce Svět jako kulturně společenského klubu. Dokument využívá metod, jako jsou PEST, SWOT, průzkum trhu vč. dotazníkového šetření a finanční analýza. Závěr syntetizuje informace z teoretické části a podnikatelského plánu za účelem zhodnocení potenciálu tohoto projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 149 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.