Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 596 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozšiřující výukový modul k mikrokontroléru ATmega
Novák, Petr ; Karakhalil, Mourad (oponent) ; Zuth, Daniel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, realizací a navržením vzorových příkladů ke zvoleným perifériím. Práce bude sloužit jako dodatkový výukový modul k základové desce s mikrokontrolérem ATmega 128 pro předmět Mikroprocesorová technika. Podrobně je zde rozebrán popis návrhu, který byl proveden ve vývojovém prostředí EAGLE 5.4.0. Realizace a ověření funkčnosti byly zajištěny pomocí vytvořených programů ve vývojovém prostředí Atmel AVR studio 6.1.
Proposal of the Motivation System in the Company
Molnárová, Anikó ; Pokorná, Katarína (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
This diploma thesis is focused on suggesting a motivation system for a chosen company. The work´s theoretical part is processed according to the specialized literature. Analytical part contains general characteristics of the company and the current motivation system. Results from internal sources and the questionnaires form a base to a development of a motivation system, which ensures lower fluctuation of employees.
Návrh komunikačního mixu společnosti Phoenix Contact, s.r.o.
Horňáková, Pavla ; Litworová, Vladimíra (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována návrhu komunikačního mixu společnosti PHOENIX CONTACT, s.r.o., vycházející z analýz současného stavu. Práce má sloužit jako podklad, při zavedení efektivnějšího komunikačního mixu, a obsahuje také návrh, který má za cíl získání nových zákazníků
Návrh marketingové strategie družstva
Úradníková, Nikola ; Mazouch,, Petr (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro Brisk, výrobní družstvo. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace družstva. Na základě informací zjištěných z marketingových analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingové politiky družstva.
Návrh marketingové strategie pro společnost TKC system s.r.o.
Kurečková, Lucie ; Tkáč, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti TKC system s.r.o., která se zabývá poskytováním internetového připojení, digitální televize a dalších doprovodných služeb. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout takovou marketingovou strategii, která by byla vhodná k oslovení mladé generace a ke zviditelnění podniku.
Využítí laserových strojů pro technologii řezání kovů
Novák, Petr ; Osička, Karel (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá technologií laserového řezání a jejím využitím v průmyslu. Velká část práce tvoří teoretická rešerše, zabývající se charakteristikou jednotlivých typů laserových strojů a jejich využitím pro průmyslové aplikace, především pro řezání kovů. Dále je práce zaměřena na teorii této technologie a vhodné materiály. Práce taktéž pojednává o dvou firmách, které představují běžné podniky, využívající laserový stroj. Na základě průzkumu využití laserových strojů je dále, v rámci experimentální části práce, navržena výroba součásti.
Zvýšení spokojenosti zákazníků Tesca expres v Brně
Poláčková, Tereza ; Novák, David (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníku v Tescu express na Malinovského náměstí. Teoretická část práce se zaměřuje na zpracování teorie marketingu a postupů jednotlivých analýz. Praktická část nás seznamuje se společností Tesco a její prodejnou a také vyhodnocuje výsledky dotazníku a SWOT analýzy. Závěrečná část obsahuje vlastní návrhy a doporučení na zlepšení řešené situace.
Risks in Marketing Communication Management
Kanderová, Petra ; Klinková, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
The master´s thesis is focused on risk management in the area of marketing communication in Prvý piešťanský pivovar, s. r. o., which aim is to propose a change of the current communication mix based on the theoretical knowledge and analysis of the current state and risks.
Marketingový mix konkrétního podniku
Dočekalová, Simona ; Winter, Daniel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem konkrétního podniku. Předmětem této práce je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Hlavním cílem práce je na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zlepšení úrovně marketingového mixu vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market
Šperková, Ivana ; Růžičková, Soňa (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je na základě získaných teoretických poznatků a práce v terénu provést marketingové šetření, které přinese pohled na spokojenost zákazníků v dané maloobchodní prodejně. Výsledky dotazníkového šetření současně s provedenými analýzami prostředí podniku poskytnou nezbytné podklady pro vytvoření návrhů a doporučení vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníků a tím i dosažení cíle diplomové práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 596 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.