Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 412 záznamů.  začátekpředchozí402 - 411další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj cen bytů v Českých Budějovicích v letech 2005 - 2010
NOVÁKOVÁ, Tereza
Téma mé bakalářské práce se zabývá vývojem cen bytů v Českých Budějovicích v letech 2005 2010. Literární rešerše slouží k vysvětlení základních pojmů, k seznámení se se zákony, vyhláškami a metodami oceňování. Před vlastní prací jsem charakterizovala České Budějovice, analyzovala trh s byty, zvolila metodiku získávání údajů na daném území a způsob jejich vyhodnocování. Ve vlastní práci jsem sledovala pohyb cen bytů a srovnávala je s jinými zdroji. V závěru práce jsem zjistila faktory, které cenu ovlivňovaly.
Strategický rozvoj cestovního ruchu ve městě Blatná
NOVÁKOVÁ, Tereza
Cílem bakalářské práce na téma Strategický rozvoj cestovního ruchu ve městě Blatná bylo zhodnotit primární a sekundární potenciál destinace pro další rozvoj cestovního ruchu ve městě. Na základě provedené analýzy současného stavu, kvalitativního a kvantitativního výzkumu se výstupem stalo navržení možností strategického rozvoje cestovního ruchu s vymezením priorit a opatření s ohledem na stanovenou strategickou vizi a cíle jednotlivých prioritních oblastí. Realizace těchto opatření povede ke zvýšení konkurenceschopnosti destinace na trhu cestovního ruchu.
Zkušenosti středního managementu sester s motivováním, týmovým vedením a zvyšováním odborné způsobilosti u jejich podřízených.
NOVÁKOVÁ, Tereza
K tomu aby sestra mohla, a aby především byla schopná vykonávat své povolání minimálně na standardní úrovni, potřebuje od svých přímých nadřízených nejen materiální vybavení, ale především pak jejich morální podporu. Také dostatečné vědomosti a zkušenosti jsou důležité pro vykonávání této profese. Dále potřebuje vidět smysluplnost ve své práci a mít pocit jistoty. Tato práce má tři cíle, jimiž jsou: Cíl 1: Zmapovat, jak sestry středního managementu motivují své podřízené k efektivnějšímu vykonávání jejich profese. Cíl 2: Analyzovat zkušenosti sester středního managementu s týmovým vedením. Cíl 3: Zmapovat, zda a jakým způsobem sestry středního managementu motivují své podřízené k zvyšování jejich odborné způsobilosti. K výzkumnému šetření byla využita kvalitativní výzkumná metoda. Pro sběr dat byla použita technika hloubkového rozhovoru. Výzkumný soubor byl tvořen čtrnácti sestrami ve vedoucích pozicích. Výpovědi jednotlivých sester byly shrnuty v kategorizaci. Ta je rozpracována do šesti základních skupin, jimiž jsou: motivační faktory, demotivační faktory, složení pracovního týmu, práce v týmu, vzdělávání a registrace.
Smluvní pokuta a úrok z prodlení jako zajišťovací prostředky
Nováková, Tereza ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Hásová, Jiřina (oponent)
Cílem této práce je poskytnout komplexní informace o smluvní pokutě jako o hojně využívaném zajišťovacím prostředku v závazkových vztazích. Pozornost je věnována porovnání úpravy smluvní pokuty v občanském a obchodním zákoníku a nastíněna je rovněž úprava v novém občanském zákoníku. V práci jsou s pomocí zákona a judikatury Nejvyššího soudu ČR podány informace o tom, jak sjednat platnou smluvní pokutu se všemi požadovanými náležitostmi. Druhá část práce je pak věnována institutu úroku z prodlení, a to zejména z hlediska jeho porovnání se smluvní pokutou tak, aby subjekt vstupující do kontraktu byl upozorněn na výhody jednoho institutu před druhým, a naopak si byl vědom i úskalí, která jsou s instituty spojena.
Úloha sestry v dermatovenerologické ambulanci
NOVÁKOVÁ, Tereza
Téma této bakalářské práce je úloha sestry v dermatovenerologické ambulanci. Jejím cílem bylo zjistit úlohu sestry v dermatovenerologické ambulanci a náročnost její práce. Kapitola současného stavu obsahuje historii i současnost dermatovenerologie a specifika v ošetřovatelské péči tohoto oboru. Dále zachycuje anatomii a fyziologii kůže a jejích přídatných orgánů. Jsou v ní rozebrány jednotlivé role sestry a důležitost komunikace, nejčastější ošetřovatelské zákroky na tomto pracovišti, náročnost práce sestry, právní problematika týkající se dermatovenerologie a prevence nozokomiálních nákaz. Kvalitativní šetření probíhalo formou pozorování a formou nestandardizovaného rozhovoru, který byl zaznamenáván na diktafon a následně přepsán do sedmi kasuistik. Šetření probíhalo v soukromých ambulancích dermatovenerologických lékařů a ve stejně zaměřených ambulancích, které jsou přidružené k lůžkovým oddělením. V kasuistikách je zachycena pracovní náplň sestry, která se dá rozdělit na ošetřovatelskou a administrativí část. Dále obsahuje specifika sesterské práce v odborné ambulanci, spolupráci sestry a lékaře a komunikaci s pacientem. Tato práce může sloužit jako podklad pro výuku předmětu ošetřovatelská péče v dermatovenerologii. Práce by též mohla být využita k prezentaci na sesterských seminářích nebo konferencích.
Strategické řízení a budování značky Pilsner Urquell
Nováková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kraus, Karel (oponent)
Práce je strukturována do devíti kapitol. V prvních třech kapitolách se zabývám teoretickými východisky, která tvoří základ pro následujících šest kapitol praktické části. První kapitola je věnována definici základních pojmů, jako je značka, vztah značky a produktu a na příkladu značky Pilsner Urquell pak také popisuji základní prvky značky. V druhé kapitole se věnuji dvěma klíčovým konceptům strategického řízení značky. Prvním z nich je koncept identity značky, kde vysvětluji dimenze identity značky a popisuji také typické problémy, se kterými se brand manažeři setkávají ve vztahu k tomuto tématu. Druhým konceptem je koncept hodnoty, u kterého podrobně popisuji zdroje hodnoty značky prostřednictvím kategorií znalost značky, věrnost značce, vnímaná kvalita značky a asociace spojené se značkou. Ve třetí kapitole se zabývám procesem strategického řízení značky počínaje stanovením positioningu, přes plánování a implementaci marketingových programů až po měření a udržování hodnoty značky v čase. Zabývám se zde také přínosy silné značky jak pro firmy, tak pro spotřebitele a uvádím bariéry, se kterými se brand manažer může setkat při snaze silnou značku vybudovat. Kapitola končí rozborem složek marketingového mixu a jeho vlivem na budování hodnoty značky. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na analýzu českého pivního trhu. Ačkoliv cílem této práce není rozbor českého pivního trhu, považuji za důležité seznámit sebe i čtenáře se základními fakty a hlavními vývojovými trendy na tomto trhu. Kapitola také zasazuje český pivní trh do světového kontextu a krátce se dotýká marketingového mixu pivního trhu a jeho specifik. V páté kapitole zužuji záběr diplomové práce pouze na společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. Jejím majitelem je společnost SAB Miller plc., což do značné míry ovlivňuje řízení společnosti. Kromě stručného nastínění historie obou společností se soustředím zejména na marketingové řízení společnosti Plzeňský Prazdroj v kontextu SAB Miller a vysvětluji způsob řízení portfolia značek. Na závěr se zmiňuji o Etickém kodexu pro marketingovou komunikaci Plzeňského Prazdroje, jež je pro pivovarnickou společnost tohoto významu v dnešní době nepostradatelný. Šestá kapitola je věnována přestavení značky Pilsner Urquell. Popisuji zde historii značky, výrobní specifika tohoto piva, zabývám se působením značky na zahraničních trzích z pohledu exportních a licenčních aktivit a kapitolu uzavírám krátkým pohledem na mezinárodní marketingové řízení značky. Sedmá kapitola spolu s následující osmou a devátou kapitolou tvoří jádro diplomové práce. V sedmé kapitole se věnuji strategickému řízení značky Pilsner Urquell v rámci českého trhu. Abychom mohli cílového zákazníka oslovit, musíme ho nejdříve důkladně poznat, nejprve se tedy zabývám cílovou skupinou a typickými spotřebními příležitostmi pro tuto značku. Velkou pozornost věnuji rovněž positioningu a marketingovému mixu značky Pilsner Urquell, tedy výrobkové, cenové, distribuční a komunikační strategii. Osmá kapitola je zaměřena na analýzu příležitostí pro značku Pilsner Urquell ve vztahu k mladým mužům mezi 18 a 29 lety. Po analýze konkurenčních značek Heineken a Stella Artois, která zahrnuje definici cílového spotřebitele, rozbor positioningu značky a její komunikace, přistupuji ke kvalitativnímu výzkumu, ze kterého sestavuji SWOT analýzu pro tuto cílovou skupinu a vyvozuji závěry pro návrh komunikační strategie. Poslední devátá kapitola obsahuje návrhy možné komunikační strategie pro značku Pilsner Urquell ve vztahu k výše zmíněné cílové skupině. Návrhy jsou rozděleny do pěti bloků podle zaměření, kterými jsou on-trade a off-trade aktivace, aktivace v nových médiích, prostřednictvím speciálních eventů zaměřených na mladé a product placement v PC hrách a ve filmech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 412 záznamů.   začátekpředchozí402 - 411další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.