Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 364 záznamů.  začátekpředchozí346 - 355další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Segmentace trhu čaje
Smetanová, Vlasta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Ledecký, Roman (oponent)
Obsah diplomové práce je praktické provedení segmentace trhu čaje v ČR. Práce obsahuje charakteristiku trhu čaje,primární a sekundární informace, analýzu I. stupně,analýzu II. stupně,nalezení a charakteristiku segmentů spolu s marketingovým doporučením pro jednotlivé segmenty
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu jízdních kol
Mrázková, Daniela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu jízdních kol ve všech jeho fázích. Postihuje nejdůležitější související aspekty, které tento proces jakýmkoli způsobem ovlivňují a tím působí na konečné rozhodnutí spotřebitele. Součástí této práce je i vlastní marketingový výzkum umožňující již velmi konkrétní pohled, díky kterému bylo možné uvést i některá marketingová doporučení prodejcům a výrobcům jízdních kol.
Analýza kulturního prostředí vybrané země z hlediska marketingu
Svoboda, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Předmětem mé diplomové práce bylo shodnocení vývoje kulturní prostředí mezi nejmladší generací v Číně. Srovnání tradičních hodnot se změnami, které se odehrávají ve společnosti v současnosti a přibližují je tak podobě ve vyspělých státech. Důraz je kladen možnost oslovit mladou čínskou generaci pomocí médií, především televizního vysílání a internetu a ovlivnit tak jejich nákupní chování.
Segmentace na trhu jogurtů
Vacek, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Cílem této práce je na základě vybraných metod a s použitím primárních i sekundárních údajů odhalit podstatné diference mezi spotřebiteli na trhu jogurtů. Tyto diference pak použít k odkrytí segmentů, rozvoji jejich profilu a určení atraktivity těchto segmentů. Nakonec je přidáno určité doporučení pro další marketingové aktivity na daném trhu.
Výzkum spotřebitelkého vnímání cen se zaměřením na cenové prahy
Procházková, Lenka ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce zkoumá vnímání cen, jejich přijatelnost pro spotřebitele, vnímanou cenu ? cenové úrovně, akceptovatelné ceny, jakou cenovou úroveň spotřebitel preferuje, cenové relace ? podmíněné komparace ceny ? odhad ceny ostatních výrobků na základě stanovené ceny jednoho produktu. Nejlepší značku u spotřebitele, podle čeho se spotřebitelé rozhodují při nákupu a rozdílnosti ve vnímání cen u jednotlivých skupin spotřebitelů.
Kupní rozhodovací proces v cestovním ruchu
Matysová, Radomila ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu na trhu cestovního ruchu. Součástí teorie jsou kapitoly zaměřené na trh cestovního ruchu, marketing cestovního ruchu a samotný kupní rozhodovací proces. V praktické části se věnuji dotazníkovému šetření, ze kterého mi vyplynuly důležitá data k analýze kupního rozhodovacího procesu. Cenné informace jsem získala také ze statistik institucí zabývajícími se trhem cestovního ruchu, mezi něž patří Czech Tourism a MEDIAN, s.r.o. V závěrečném shrnutí popisuji jednotlivé etapy nákupního rozhodnutí.
Kulturní diference a jejich význam v chování spotřebitele
Březíková, Markéta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Diplomová práce sleduje kulturní diference a jejich význam v chování spotřebitele. V první části jsou vysvětleny pojmy jako kultura, její vliv na spotřebitele a jsou analyzovány také nehmotné prvky kultury jako neverbální komunikace, hodnoty či body image. Následuje krátký a obecný popis sledovaných krajin co se týče historie a přírodních podmínek. Zmíněny jsou také kulturní dimenze dle Geerta Hostedeho. Další část diplomové práce vychází z dotazníkového šetření zaměřující se na vymezení analyzovaných prvků kultury obsahující stravovací a mediální zvyky, vztah ke značkových produktům a módním trendům, dále na nákupní rozhodovací proces a postavení muže a ženy ve společnosti. které je poté analyzováno a jsou vyvozeny závěry. Je také na začátku stanoveno několik hypotéz, které jsou na konci diplomové práce potvrzeny či vyvráceny. V dotazníku je použita analýza I. stupně a využity jsou také křížové tabulky.
Využití kulturních prvků v marketingu
Hábltová, Lenka Bc. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.
Zapojení celebrit v reklamě
Vopasek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce analyzuje rozdíly v postojích a vnímání reklamy se známou osobností lidmi s vyšším zájmem o svět známých osobností a bulvár. Dále se zabývá vhodností a účinností zapojení známých osobností v reklamě. Dále obsahuje porovnání zapojení celebrit v reklamě formou doporučení (testimonialu) vs. hraní role. V práci je rovněž uvedeno srovnání 18 známých osobností popuární kultury pomocí metody BAV.
Vliv kulturních faktorů na trhu piva
Svobodová, Renata ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Janota, David (oponent)
Tato práce se zabývá charakteristikou trhu piva dvou států s největší spotřebou piva na osobu - Německa a České republiky. Popisuje shodné kulturní prvky a kulturní rozdíly na trzích piva obou států. Vychází z primárního výzkumu provedeného v obou zemích. Stručně se věnuje také analýze pivních sklenic jakožto prvku materiální kultury zemí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 364 záznamů.   začátekpředchozí346 - 355další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.