Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Užitá grafika ve vzdělávacích zdrojích pro oblast informačních a komunikačních technologií
Stejskalová, Michaela ; Jeřábek, Tomáš (vedoucí práce) ; Fialová, Irena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá užitou grafikou ve vzdělávacích zdrojích a jejího vlivu na proces učení. v teoretických východiscích jsou rozebrány aspekty a vlivy užité grafiky. v další části práce jsou navrženy kritéria pro hodnocení principu designu výukových materiálů. Následně jsou stanoveny metody analýzy, které jsou poté aplikovány na pěti vybraných publikacích, které jsou určeny pro výuku a samostudium informačních a komunikačních technologií pro žáky druhého stupně základní školy. KLÍČOVÁ SLOVA teorie dvojího kódu, učebnice, užitá grafika, vizualizace informace.
Učební opory pro předmětu počítačová grafika
Votápková, Michala ; Jeřábek, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Jaroslav (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření učební opory pro předmět počítačová grafika. Učební opory budou sloužit studentům a učitelům studijního oboru Obalová technika (Obalový a grafický design) na Vyšší odborné škole obalové techniky a střední škole ve Štětí. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje oblasti počítačové grafiky, které jsou typické pro daný studijní obor. Následuje analýza kurikula studijního oboru, zhodnocení kurikula a navržená doporučení na možná vylepšení kurikula. Praktická část má za cíl vytvořit sadu učebních opor v prostředí LMS Moodle. Poslání praktické části je zvýšení úrovně připravenosti studentů v předmětu počítačová grafika.
Video jako nástroj podporující inkluzi na střední škole
Janíček, Pavel ; Brdička, Bořivoj (vedoucí práce) ; Jeřábek, Tomáš (oponent)
V rámci této diplomové práce byl metodou akčního výzkumu sledován vliv využití video tutoriálů v porovnání s textovými návody. Zvoleným vyučovacím obsahem bylo programování, přičemž jako výukové cíle byly využity: program KODU Game Lab s textovými návody a program MINCECRAFT s návody ve formě video tutoriálů. Na závěr každého tématu byly žákům zadány vždy dva úkoly k vypracování, poté vyhodnocena jejich úspěšnost. Vliv video tutoriálů byl sledován u žáků střední školy, se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (žáci se specifickými potřebami učení, dlouhodobě nemocní a aktivní sportovci). Hlavní závěry diplomové práce ukázaly, že pro žáky je video tutoriál preferovanější vyučovací prostředek než textové materiály, a je tedy významným potenciálním nástrojem individualizace výuky. U žáků se SVP vedlo využití video tutoriálů jednoznačně ke zlepšení výsledků vzdělávání a stalo se možným nástrojem pro úspěšnou inkluzi těchto žáků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.