Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Virtuální svět ve vzdělávání
Šmarda, Radim ; Vaňková, Petra (vedoucí práce) ; Novák, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje informatického a algoritmického myšlení s využitím virtuálních světů, a to především v prostředí známé počítačové hry Minecraft. Cílem práce je analyzovat virtuální světy jako prostředek pro rozvoj algoritmického myšlení u žáků druhého stupně základní školy, zmapovat dostupná řešení a ve vybraném prostředí vytvořit ucelenou sadu praktických úkolů a následně realizovat výzkumné šetření ověřující vybrané řešení v edukační realitě. Teoretická část práce se ve svém úvodu zaměřuje na vymezení termínů, které s danou problematikou přímo souvisí. Následně je v práci provedena analýza a zmapování dostupných nástrojů vhodných k rozvoji algoritmického myšlení ve školním prostředí. Hlavní přínos této práce spočívá v prakticky zaměřené části, která obsahuje vytvořenou a v praxi ověřenou sbírku algoritmických úloh, jež by měly sloužit jako námět vyučujícím v předmětu informatika. Úkoly jsou ve formě metodických materiálů určených pro blokové programování ve speciální verzi počítačové hry Minecraft pro školy a vzdělávací instituce. Na základě všech získaných poznatků je výsledkem práce zhodnocení využitelnosti virtuálních světů jako prostředku pro rozvoj algoritmického myšlení u žáků druhého stupně základní školy.

Viz též: podobná jména autorů
2 Šmarda, Radek
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.