Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 58 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interakce s objekty ve 3D prostoru
Svoboda, Petr ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zkoumáním a návrhem způsobu interakce člověka s objekty reálného světa. Za tímto účelem byla vytvořena aplikace, která vizualizuje virtuální prostor s virtuálními objekty, které jsou podobné objektům reálného světa. S těmito objekty uživatel komunikuje pomocí uživatelského rozhraní, založeného čistě na pohybech rukou. Toho je docíleno použitím hloubkových senzorů. V tomto dokumentu je popsán návrh uživatelského rozhraní a samotného prostoru a důležité kroky vedoucí k jeho realizaci. Závěr práce je věnován testování rozhraní a zhodnocení výsledků.
Uživatelské rozhraní s využitím mobilního zařízení a kamery
Rajca, Tomáš ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje vývoj uživatelského rozhraní využívajícího kameru. Pomocí mrknutí pravého nebo levého oka umožňuje emulovat dvě klávesy. Pro zpracování videa využívá knihovnu OpenCV. Uživatelské prostředí je vytvořené pomocí knihovny Qt. Práce obsahuje vysvětlení základních vlastností videa, vysvětlení principů zpracování videa, přehled existujících softwarů, samotný návrh a implementaci aplikace. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky a popsán případný další vývoj.
3D hra s technologií Leap Motion
Mainuš, Matěj ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a implementovat 3D hru labyrint ovládanou pomocí gest rukou. Pro rozpoznávání pohybu a gest hra využívá technologii Leap Motion, aplikace samotná je vytvořena v herním enginu Unity. Výsledkem práce je multiplatformní 3D hra s vlastní knihovnou, která integruje Leap Motion SDK do Unity a eliminuje chyby v detekci rukou.
Promítané uživatelské rozhraní - desková hra
Jílek, Radim ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou studií využívajících promítané uživatelské rozhraní, návrhem aplikace, která využívá toto rozhraní. Cílem práce bylo vytvořit fungující rozhraní, které by umožňovalo simulaci deskové hry "Člověče nezlob se!" s využitím ovládání pomocí gest ruky. Výsledkem práce je fungující univerzální rozhraní, které umožňuje vzájemnou kalibraci kamery a projektoru za využití kalibračního tělesa. Dále toto rozhraní poskytuje detektor, který je využit pro detekci ruky v obraze kamery.
Ovládání aplikace pomocí gest
Lengál, Tomáš ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá ovládáním aplikace pro 3D modelování pomocí senzoru Microsoft Kinect. Hlavním cílem je prozkoumat možnosti a vhodnost tohoto senzoru pro rozpoznávání gest a jejich následné využití při ovládání aplikace. Práce se soustředí na tři hlavní úkoly. Jedná se o ovládání menu, ovládání rotace a ovládání ořezávání.
Ovládání webového prohlížeče pomocí gest
Němeček, Jiří ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje možnosti ovládání aplikace webového prohlížeče pomocí bezdotykových gest snímaných senzorem Microsoft Kinect. Jsou zde uvedeny postupy při snímání těchto gest a jejich analyzování pro další zpracování. Dále jsou zde uvedeny jednotlivé aspekty návrhu a implementace ukázkové aplikace. Závěrečná část shrnuje uživatelské testování vytvořené aplikace a popisuje možnosti jejího nasazení.
Obraz jako výšková mapa
Zahrádka, Jiří ; Švub, Miroslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou zpracování obrazu. Konkrétněji se zaměřuje na oblast segmentace obrazu. Shrnuje a popisuje zejména ty segmentační metody a techniky, které chápou obraz jako výškovou mapu. Součástí je také popis postupu při návrhu a implementaci programu, který provádí segmentaci metodou rozvodí.
Zamaskování pohybujícího se objektu ve videu
Dostál, Martin ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Maskování pohybujících se objektů ve videosekvenci je zajímavé téma v oblasti počítačového vidění. V této práci je navržena metoda pro sledování a maskování jednoho objektu v reálném čase. Předpokládá se vstupní video pořízené statickou kamerou. Detekce pohybu je založena na odečítání pozadí, které je reprezentováno směsí Gaussových funkcí. Sledování objektu je realizováno kombinací porovnávání tzv. blobů a výpočtu optického toku metodou Lucas-Kanade. Následné maskování využívá vytvořeného modelu pozadí.
Parametrický geometrický náčrtník
Vala, Jan ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této Bakalářské práce je vytvoření návrhu a implementace parametrického geometrického náčrtníku. Práce rovněľ obsahuje vymezení základních pojmů z oblasti dynamické geometrie. Shrnutí současného stavu, popis dnes existujících nástrojů následované vyhodnocením některých jejich vlastnosti. V závěru jsou shrnuty dosaľené výsledky a je navrľeno moľné pokračování v práci.
E-shop a CMS s univerzálním datovým modelem
Svoboda, Roman ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Náplní této bakalářské práce je analýza a návrh e-shopu a systému pro správu obsahu využívajícího univerzální datový model relačních databází.  Část práce se zabývá problematikou obecného univerzálního datového modelu.  Následující části se zabývají návrhem konkrétního univerzálního datového modelu a také návrhem ostatních částí systému. V práci byla ověřena použitelnost takového modelu pro e-shop i systém pro správu obsahu a také ověřen zájem zákazníků o tento typ systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 58 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.