|
Webová aplikace pro realitní kancelář
Hájek, Jan ; Kunc, Michael (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou webové aplikace pro realitní kancelár, ve které budou jak bežní uživatelé, tak administrátori, schopni jednoduše ovládat celý systém, starající se o prezentaci firmy a aktuální nabídku nemovitostí. Je zde popsán kompletní vývoj, od pocátecních specifikací, pres návrhy diagramu až po samotnou implementaci, použitím technologií XHTML, CSS, PHP, MySQL a JavaScriptu.
|
|
Informační systém pro správu IT projektů malých firem
Čevela, Marek ; Grulich, Lukáš (oponent) ; Masopust, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je seznámení se s prostředky pro vývoj a provozování informačních systémů. Konkrétním cílem bylo vytvořit Informační systému pro správu projektů, který by umožnil zaznamenávání času stráveném vývojáři určitou činností při vývoji projektu. Má za úkol shromažďovat záznamy o činnosti vývojářů v týmu a získaná data poté reprodukovat a poskytovat tím informace o průběhu projektu a výsledcích vývojářů.
|
| |
| |
|
Software pro podporu online hry Entropia Universe
Duba, Nikolas ; Zbořil, František (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Táto práce slouží na pomoc hráčův počítačové online hry Entropia Universe. Pomocí software jsme schopný dosáhnout vyšší efektivitu v získávání surovin. Program požaduje jako vstup body (nálezy) zadávané jednotlivě nebo hromadně ze souboru. Po nastavení parametrů, filtrů a přesnosti jako výstup dostaneme grafické znázornění oblastí surovin nakreslenou na obrázek mapy, rozdělenou podle typu. Software umožňuje ukládání barevných schéma do souboru a jejich opětovné načítání. Body se ukládají do vnitrné databáze. Databázi je možné exportovat do souboru CSV anebo XML.
|
|
Informační systém pro sázkaře
Řezníček, Kamil ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o vytvoření informačního systému pro sázkaře. Jsou analyzovány požadavky na takový systém a uvedena možná implementace pomocí jazyka C# . Informace o uskutečněných sázkách, jejich atributech a výsledcích jsou uchovány v databázi MySQL. Uživatelské rozhraní aplikace je jednoduché a intuitivní. Uvedeny jsou také možnosti dalšího vývoje systému.
|
|
Dopravní simulační modely
Švéda, Pavel ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá simulačními modely dopravy na pozemních komunikacích a jejich implementací. Dopravní simulace jsou rozděleny podle svých vlastností na jednotlivé typy. Dále je popsán způsob, jak vytvořit model chování vozidla pomocí Car-Following, Line-Changing a Gap-Acceptance modelu. V druhé části je detailní návrh a následná implementace městského dopravního simulátoru s využitím mikro simulace.
|
|
Modulární systém kasina
Bartůněk, Petr ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na modulární vývoj hazardního herního systému. V systému se nachází jeden hlavní modul obsluhující databázi hráčů a uživatelských účtů. Každá hra v tomto systému je dvojice modulů; herní server, který realizuje hru, a klientská aplikace, která nabízí uživatelské rozhraní této hře. Veškerá síťová komunikace probíhá pomocí mojí navržené multiplatformní síťové knihovny TCP_Network, pomocí navržených protokolů pro každý server.
|
|
Aplikace k monitorování událostí OS Windows
Bukovský, Marek ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Operačný systém predstavuje základ pre prácu s počítačom. Činnosti, ktoré sa odohrávajú v pozadí, vo vnútri operačného systému sú väčšinou pre bežného užívateža vežkou neznámou. Práca popisuje práve aplikáciu pre odhalenie činností operačného systému Windows. Slúži k monitoravaniu udalostí systému. Popisuje aké techniky boli použité pri implementácii a samotnú implementáciu jednotlivých častí. Práca taktiež popisuje vytvorenú aplikáciu, jej jednotlivé časti. Vysvetľuje teóriu monitorovacích techník a všetkých prvkov operačného systému, ktoré boli k tomu použité.
|
|
Nástroj na zpracování fotografovaného textu
Hotař, Roman ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce popisuje metody převodu barevného obrázku s textem (barevné přechody, různé odstíny stíny atd.) do černobílé podoby. Zaměřuje se převážně na adaptivní prahování. Uvádí použité datové struktury a popisuje prostření výsledné aplikace. Závěrem jsou uvedeny výsledky několika testů funkčnosti převodu.
|