Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Webová aplikace pro realitní kancelář
Hájek, Jan ; Kunc, Michael (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou webové aplikace pro realitní kancelár, ve které budou jak bežní uživatelé, tak administrátori, schopni jednoduše ovládat celý systém, starající se o prezentaci firmy a aktuální nabídku nemovitostí. Je zde popsán kompletní vývoj, od pocátecních specifikací, pres návrhy diagramu až po samotnou implementaci, použitím technologií XHTML, CSS, PHP, MySQL a JavaScriptu.
Informační systém pro správu IT projektů malých firem
Čevela, Marek ; Grulich, Lukáš (oponent) ; Masopust, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je seznámení se s prostředky pro vývoj a provozování informačních systémů. Konkrétním cílem bylo vytvořit Informační systému pro správu projektů, který by umožnil zaznamenávání času stráveném vývojáři určitou činností při vývoji projektu. Má za úkol shromažďovat záznamy o činnosti vývojářů v týmu a získaná data poté reprodukovat a poskytovat tím informace o průběhu projektu a výsledcích vývojářů.
Nástroj pro monitorování systémových prostředků OS Windows
Synek, Radovan ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Práce pojednává o koncepci monitorování prostředků v operačních systémech Microsoft Windows, poskytovaných nástrojích, používaných metodách a jejich programovacím rozhraní. Dále obsahuje popis návrhu a implementace vytvořeného nástroje pro monitorování prostředků. Není opomenuto ani testování a zhodnocení aplikace.
Platforma pro automatizované generování informačních systémů - Generátor
Šenfeldová, Iveta ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Největší podíl rozpočtu na vývoj informačního systému tvoří lidské zdroje. Cílem této práce je snížit tyto náklady na minimum pomocí automatizovanosti, ale se zachováním možnosti upravit každý projekt individuálně. Práce je rozdělena do dvou částí (generátor a produkt), každá je řešena v rámci jiné práce. Tato práce popisuje generátor, který je zodpovědný za vytváření a správu produktů.
Software pro podporu online hry Entropia Universe
Duba, Nikolas ; Zbořil, František (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Táto práce slouží na pomoc hráčův počítačové online hry Entropia Universe. Pomocí software jsme schopný dosáhnout vyšší efektivitu v získávání surovin. Program požaduje jako vstup body (nálezy) zadávané jednotlivě nebo hromadně ze souboru. Po nastavení parametrů, filtrů a přesnosti jako výstup dostaneme grafické znázornění oblastí surovin nakreslenou na obrázek mapy, rozdělenou podle typu. Software umožňuje ukládání barevných schéma do souboru a jejich opětovné načítání. Body se ukládají do vnitrné databáze. Databázi je možné exportovat do souboru CSV anebo XML.
Informační systém pro sázkaře
Řezníček, Kamil ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o vytvoření informačního systému pro sázkaře. Jsou analyzovány požadavky na takový systém a uvedena možná implementace pomocí jazyka C# . Informace o uskutečněných sázkách, jejich atributech a výsledcích jsou uchovány v databázi MySQL. Uživatelské rozhraní aplikace je jednoduché a intuitivní. Uvedeny jsou také možnosti dalšího vývoje systému.
Dopravní simulační modely
Švéda, Pavel ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá simulačními modely dopravy na pozemních komunikacích a jejich implementací. Dopravní simulace jsou rozděleny podle svých vlastností na jednotlivé typy. Dále je popsán způsob, jak vytvořit model chování vozidla pomocí Car-Following, Line-Changing a Gap-Acceptance modelu. V druhé části je detailní návrh a následná implementace městského dopravního simulátoru s využitím mikro simulace.
Modulární systém kasina
Bartůněk, Petr ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na modulární vývoj hazardního herního systému. V systému se nachází jeden hlavní modul obsluhující databázi hráčů a uživatelských účtů. Každá hra v tomto systému je dvojice modulů; herní server, který realizuje hru, a klientská aplikace, která nabízí uživatelské rozhraní této hře. Veškerá síťová komunikace probíhá pomocí mojí navržené multiplatformní síťové knihovny TCP_Network, pomocí navržených protokolů pro každý server.
Aplikace k monitorování událostí OS Windows
Bukovský, Marek ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Operačný systém predstavuje základ pre prácu s počítačom. Činnosti, ktoré sa odohrávajú v pozadí, vo vnútri operačného systému sú väčšinou pre bežného užívateža vežkou neznámou. Práca popisuje práve aplikáciu pre odhalenie činností operačného systému Windows. Slúži k monitoravaniu udalostí systému. Popisuje aké techniky boli použité pri implementácii a samotnú implementáciu jednotlivých častí. Práca taktiež popisuje vytvorenú aplikáciu, jej jednotlivé časti. Vysvetľuje teóriu monitorovacích techník a všetkých prvkov operačného systému, ktoré boli k tomu použité.
Nástroj na zpracování fotografovaného textu
Hotař, Roman ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce popisuje metody převodu barevného obrázku s textem (barevné přechody, různé odstíny stíny atd.) do černobílé podoby. Zaměřuje se převážně na adaptivní prahování. Uvádí použité datové struktury a popisuje prostření výsledné aplikace. Závěrem jsou uvedeny výsledky několika testů funkčnosti převodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.