Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 285 záznamů.  začátekpředchozí281 - 285  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Regulation of production of enriched biomass and lipidic substances in carotenogenic yeasts.
Němcová, Andrea ; Ondruška, Vladimír (oponent) ; Márová, Ivana (vedoucí práce)
Carotenoids belong to the most abundant classes of natural pigments with important biological functions. In last years intensive studies focused on biotechnological production of carotenoids by suitable microorganisms were done. Presented work was realized as a comparative study of three yeast strains: Rhodotorula glutinis, Rhodotorula rubra a Sporobolomyces roseus. These strains were cultivated in different media with several waste substrates (potato extract, whey) as nutrition sources. Additionally, strains were exposed to some types of exogenous stress. All strains were able to use tested waste substrates as nutrition sources. Most of strains exhibited increased carotenoid production, in several conditions accompanied by high biomass formation. As the best producer of enriched biomass yeast strain Rhodotorula glutinis CCY 20-2-26 cultivated on medium with addition of lyophilized whey (9 g/l of biomass enriched by 2 mg/g of beta-carotene) and/or under mild salt stress.
Komunikační strategie
Němcová, Andrea ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnout možná zlepšení komunikační strategie Českého centra Mnichov, které je jedním ze zahraničních článků příspěvkové organizace Česká centra. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny důležité pojmy, jako je marketing a komunikace, přičemž pozornost je věnována na vyzdvihnutí specifik jejich užití v sektoru služeb a v kulturní oblasti. V praktické části je prezentována síť Českých center., její struktura, oblast činnosti a komunikace. Dále je v této části představeno České centrum Mnichov, jeho činnost, kooperační partnery a využívané komunikační nástroje. Součástí je analýza založená na pozorování a vlastním dotazníkovém šetření. Na konci práce je provedeno zhodnocení a doporučení na zlepšení současné komunikační strategie.
Analýza marketingové strategie společnosti E.ON
Němcová, Andrea ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou strategii společnosti E.ON a na základě zjištěných dat navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny důležité pojmy, jako je marketing, marketingové prostředí a marketingová strategie. V praktické části je představena společnost E.ON Energie, a.s., je zde charakterizován trh s elektrickou energií a jeho specifika, zákazníci společnosti E.ON Energie, a.s. a též její konkurenti. Dále jsou v této části rozebrány nástroje marketingového mixu a sestavena SWOT analýza společnosti. Na konci práce je provedeno zhodnocení a doporučení na zlepšení současné marketingové strategie.
Přednosti a nedostatky využití ekonomicko-informačního systému ve firmě
NĚMCOVÁ, Andrea
Doby, kdy se vše zapisovalo tužkou na papír, ať už šlo o zápis do sešítku či zápis do účetní knihy, již uplynuly. V současné době jsou některé ruční zápisy nahrazeny zpracováním na psacích strojích či spíše na počítačích, fyzické účetní knihy jsou nahrazeny elektronickými podobami a celkový technický a technologický pokrok je velmi odlišný od minulé doby. Dnes je možné téměř dokonalé propojení informačních systémů ve firmách se zákazníky, dodavateli či mezi samotnými pracovníky. Informační systémy se neustále vyvíjejí a zdokonalují. Elektronická výměna dat je velkým pokrokem a umožňuje přímé spojení mezi dodavateli a odběrateli. Rozvíjení ekonomických informačních systémů přispívá k lepší vzájemné spolupráci, proto budou v práci popsány informační systémy tak, aby bylo poznatelné jejich srovnání a čtenář mohl pochopit rozdíly, výhody, nevýhody a rozvoj těchto ekonomických informačních systémů. Hlavním zaměřením diplomové práce jsou dva informační systémy v příslušné firmě a jejich celková analýza. Mezi tyto klíčové systémy patří informační systém Orsoft a systém Oracle. Důležitým cílem je ekonomické informační systémy zhodnotit, popsat a porovnat jejich využití v účetnictví, výhody a nevýhody, navrhnout případné zlepšení těchto ekonomických informačních systémů. Prioritním cílem je tedy zhodnocení těchto dvou informačních systémů a jejich návrhy na případné zlepšení a možnosti zdokonalení. Jeden z těchto informačních systémů bude popsán více do hloubky, jeho jednotlivé účetní moduly, možnosti využití, případné zlepšování tohoto systému a pracovní náplň s tímto informačním systémem. Dílčím cílem práce je vývoj ekonomických systémů, účetních modulů a popis implementace účetního systému Oracle do firmy. Implementace systému Oracle bude aplikována do firmy Fezko Thierry a.s. ve Strakonicích. Stejně tak i používání informačního systému Orsoft se bude týkat stejné firmy. Firma Fezko Thierry bude v diplomové práci stručně popsána. Popis se zaměří na vývoj firmy, charakteristiku, její zaměření a používání účetních systémů. Využití, přednosti a nedostatky ekonomických informačních systémů budou vyplývat z firemního prostředí firmy Fezko Thierry. Zdrojem informací pro vypracování diplomové práce byly odborné publikace (odborná literatura) i neodborné publikace (časopisy, uživatelské příručky) týkající se ekonomických informačních systémů a dále internetové stránky, které napomohly k vypracování této diplomové práce.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Blatná
NĚMCOVÁ, Andrea
Téma bakalářské práce je Produkt cestovního ruchu turistickém informačním centru, byla vybrána destinace Blatensko. Blatná a její okolí se sice nedá srovnávat z pohledu mezinárodního cestovního ruchu, ale tato destinace má svůj význam pro cestovní ruch z hlediska kulturních památek a přírodních atraktivit. Blatná je menší město, které má ale své turistické informační centrum. Cílem bakalářské práce je provést analýzu rekreačního prostoru, zhodnotit význam produktu cestovního ruchu v turistickém informačním centru Blatná, zaměřit se na poskytované služby v Blatné a okolí, zhodnotit přírodní, kulturní, společenské atraktivity na Blatensku. Popsat historii Blatné a její současný stav. Ekonomicky zhodnotit současnou úroveň služeb pro pobytovou rekreaci v Blatné a v okolí {--} ubytování, stravování, dopravní dostupnost, objekty cestovního ruchu: primární, sekundární, terciální. Přírodní atraktivity (morfologické, klimatické, hydrologické, biologické {--} fauna a flora) a kulturně-historické památky (hrady, zámky, stavby, hotely). Dále analyzovat návštěvnost této destinace a pokusit se o segmentaci návštěvníků. Potenciál dalších atraktivit pro rozvoj cestovního ruchu jako jsou například významné akce, kulturní a přírodní zajímavosti. Dalším cílem je více se zaměřit na blatenský zámek, který hraje významnou roli v cestovním ruchu, dále na poskytování ubytování v této oblasti. Dotazníkové šetření provést v těchto lokalitách. Na základě zjištěných informací připravit návrh řešení zlepšení služeb, popřípadě nové služby a navrhnout další možnosti, jak nynější služby ještě více rozšířit. Hlavní myšlenkou bakalářské práce byl popis a zhodnocení destinace Blatenska, kulturně-historických památek, přírodních atraktivit a materiálně-technické základny v řešeném území Blatensko. Cílem bakalářské práce byl popis služeb, informací a produktů turistického informačního centra v Blatné, případné rozšíření těchto služeb a produktů. Hlavním cílem bakalářské práce bylo vytvoření návrhů a možností nových produktů v destinaci Blatensko pro případné rozšíření návštěvnosti v této destinaci. Pro tyto účely byl realizován marketingový výzkum a to formou dotazníkového šetření, které poukázalo na služby a produkty, jejichž tvorba by byla vhodná pro účely cestovního ruchu v řešeném území Blatensko a podpořila by návštěvnost v této destinaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 285 záznamů.   začátekpředchozí281 - 285  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.