Název:
Analýza marketingové strategie společnosti E.ON
Překlad názvu:
Marketing strategy analysis of E.ON corporation
Autoři:
Němcová, Andrea ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou strategii společnosti E.ON a na základě zjištěných dat navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny důležité pojmy, jako je marketing, marketingové prostředí a marketingová strategie. V praktické části je představena společnost E.ON Energie, a.s., je zde charakterizován trh s elektrickou energií a jeho specifika, zákazníci společnosti E.ON Energie, a.s. a též její konkurenti. Dále jsou v této části rozebrány nástroje marketingového mixu a sestavena SWOT analýza společnosti. Na konci práce je provedeno zhodnocení a doporučení na zlepšení současné marketingové strategie.The aim of this bachelor thesis is to analyse the current marketing strategy of E.ON corporation and on the basis of the data I have gathered I suggest possible improvements. This thesis is divided into two parts -- theoretical and practical. Important terms (such as marketing, marketing surroundings and marketing strategy) are explained in the theoretical part. The practical part focuses on introduction of E.ON Energie, a.s., description of the electricity market and characterization of customers of E.ON Energie, a.s. and its competitors. In this part marketing mix instruments are also examined and the SWOT analysis is set out. The end of this thesis deals with evaluation of and recommendations for improvements of the current marketing strategy.
Klíčová slova:
E.ON; elektřina; energetika; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; E.ON; electricity; marketing mix; marketing strategy; power industry; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30596