|
Potencial of Romania for outbound tourism of Czech Republic
Tarabčáková, Lucia ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Práce se věnuje představení Rumunska jako destinace pro výjezdový cestovní ruch České republiky. Cílem práce je ukázka pravdivého obrazu Rumunska, poukázaní na některé neopodstatněné předsudky, s kterými se možno v České republice setkat, jako i na skutečné, často přehlížené reálné nedostatky této země v oblasti cestovního ruchu. Součástí práce jsou i výsledky internetového dotazníkového šetření, které přispívají k možnosti lepšího vytvoření představy o obrazu Rumunska, jak je v České republice vnímané dnes a jaké jsou některé možnosti pro rozvoj v této oblasti.
|
|
Význam občanského sdružení Pohádkové království pro rozvoj cestovního ruchu v turistickém regionu Jižní Čechy
Lišková, Pavla ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce zaměřená na význam občanského sdružení Pohádkové království pro rozvoj cestovního ruchu v turistickém regionu Jižní Čechy se zabývá jeho základní charakteristikou, nabídkou produktů a služeb, historií a marketingovou komunikací. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, např. přínosy cestovního ruchu, turistický region, zážitkový cestovní ruch atd., a charakteristika cestovního ruchu České republiky a turistického regionu Jižní Čechy. Praktická část je věnována charakteristice občanského sdružení Pohádkové království a dotazníkovému šetření pro návštěvníky Jižních Čech.
|
|
Vzájemný vztah poptávky po staročeské gastronomii a nabídky vybrané restaurace
Heroutová, Kateřina ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Práce detailně definuje historii a charakteristiku české gastronomie, která se v současné době dostává do ústraní kvůli trendu zdravého životního stylu. Každá ze dvou tržních stran je analyzována samostatně a v závěru jsou tyto výsledky porovnány. Poptávka byla monitorována pomocí dotazníků, které byly distribuovány v restauraci rezidentní i zahraniční klientele. Výsledky analýzy poptávky byly předány provoznímu restaurace, na základě kterých budou pravděpodobně přijata rozhodnutí o budoucích změnách. Na druhé straně je provozní analýza hodnotící stranu nabídky a zaměřující se především na marketingovou strategii provozovny a její nabídku.
|
| |
|
Marketingová strategie nově vznikajícího sportovního zařízení na Karlovarsku
Šímová, Věra ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nové sportovní zařízení na Karlovarsku. V rámci analýzy nabídky a poptávky po službách sportovních zařízeních a následného srovnání a zjištění mezery na trhu nabídky je vybráno sportovní zařízení, které poptávajícím na Karlovarsku chybí. Nově vznikající podnik má rozšířit technickou infrastrukturu cestovního ruchu, zpříjemnit život domácím obyvatelům a přilákat více turistů do oblasti. Cílem diplomové práce je určit takovéto zařízení a vytvořit pro něj marketingovou strategii.
|
|
Komunikační strategie CK Adventura
Medunová, Helena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnout reklamní kampaň pro cestovní kancelář Adventura. Práce obsahuje definici marketingu jako takového, marketingové komunikace a marketingu cestovního ruchu. Následuje analýza konkurence a jejího komunikačního chování, analýza cílové skupiny a její definování. Na to navazuje doporučený media mix s detailním rozpočtem.
|
| |
|
Analýza cestovního ruchu Norska ve vztahu k České republice
Kotašková, Pavla ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou cestovního ruchu Norska a vzájemnou vazbou s Českou republikou. Součástí je obecná charakteristika destinace Norska a jejího podnikatelského prostředí, dále pak přiblížení pojmu marketing destinace. Praktická část analyzuje příjezdový a výjezdový cestovní ruch Norska s vazbou na ČR a také analýzu propagace Norska v České republice. Záměrem této práce je vyčlenit Norsko ze statistik, analýz a charakteristik všech států Skandinávie a analýza situace cestovního ruchu této země s úzkou vazbou na Českou republiku.
|
|
Marketingová komunikace cestovní kanceláře KOVOTOUR PLUS
Maruniaková, Magda ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Diplomová práce poskytuje komplexní pohled na problematiku marketingu a marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu. Hlavními cíli této práce bylo použít poznatky získané v teoretické části pro analýzu marketingové komunikace ostravské cestovní kanceláře Kovotour Plus a na základě vlastního dotazníkového šetření vyhodnotit její úspěšnost. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována analýze základních teoretických východisek marketingu a marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu a předpokladů její úspěšnosti. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na cestovní kancelář Kovotour Plus a je zde vyhodnoceno dotazníkové šetření úspěšnosti její marketingové komunikace.
|
| |