Název: Marketingová strategie nově vznikajícího sportovního zařízení na Karlovarsku
Překlad názvu: The marketing strategy of a newly creating sports facility in the district of Karlovy Vary
Autoři: Šímová, Věra ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; marketingová strategie; sportovní zařízení; marketing strategy; sports facility; tourism

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20268

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16238


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet