Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Elektronický fundraising v kulturní sféř e
Kravcová, Zuzana ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; LEDVINOVÁ, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl zmapovat vývoj a možnosti elektronického fundraisingu ve světě i České republice. Zároveň je cílem práce prozkoumat a popsat dostupné nástroje crowdfundingu v České republice a posoudit vhodnost jejich využití pro nestátní neziskové organizace v oblasti kultury. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmový aparát z oblasti fundraisingu a dárcovství, dále na ekonomicko-právní aspekty s ním související a teoreticky ukotvuje problematiku crowdfundingu. Analytická část přináší rozbor třech největších českých dárcovských portálů - a to Darujme.cz, Daruj správně a Dárcovská SMS.
Tanečně-sociální projekty
Dynková, Anna ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; HRAB, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl zmapovat fenomén tanečně-sociálních projektů se zaměřením na produkční specifika. Zároveň je cílem práce prozkoumat a popsat vzdělávací a sociální funkci tance. Teoretická část práce se zaměřuje na pojmový aparát z oblasti tance a sociálního prostředí, dále na tuzemský tanečně-sociální projekt Špalíček a britskou taneční skupinu Candoco a organizace, které této problematice kontinuálně věnují. Analytická část přináší rozbor vlastního projektu s názvem Příběh jako cesta a ekonomická a finanční specifika Tanečně-sociálních projektů. Předkládaná bakalářská práce by se mohla stát pomocným materiálem při realizaci tanečně-sociálních projektů.
Komunitní nadace
Vávrová, Diana ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; LEDVINOVÁ, Jana (oponent)
Diplomová práce představuje koncept komunitních nadací, organizací zaměřujících se na všestranný rozvoj komunity, které ve své činnosti prosazují strategickou filantropii, snaží se podněcovat utváření platformy spolupráce mezi jednotlivými sektory a podporovat neziskové projekty, včetně těch kulturních. Vysvětlení rozličného chápání pojmu komunita a přiblížení problematiky komunitního rozvoje napomáhá pochopení odlišného vzniku těchto subjektů v rozdílných kontextech - v americkém, kde se tento model zrodil, a v evropském, kam byl přenesen. Analytická část zkoumá fungování českých komunitních nadací. Zaměřuje se na činnost a hospodaření Ústecké komunitní nadace, která je ze všech nejstarší, a porovnává ji s modelem celostátní organizace zaměřené na komunitní rozvoj, v našem případě Nadací VIA. Cílem diplomové práce je popsat a analyzovat činnost komunitních nadací a na základě výstupů výzkumné části odvodit možný potenciál a bariéry bránící rozvoji českých organizací věnujících se všestrannému rozvoji komunity.
Európskym hlavným mestom kultúry bez tit ulu ? príbehy "druhých najlepších"
Nagy, Nina ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; JEŽEK, Vlastimil (oponent)
Pri sledovaní priebehu súťaží o Európske hlavné mesto kultúry človek verí, že keďže hodnotenie a výber týchto miest podlieha vopred daným pravidlám, vybraný kandidát bude skutočne najlepší z možných. Z minulosti sú však známe prípady, kedy pripravený projekt - možno dobre znejúci na papieri - v ťažkom procese neobstál. Zaujímalo ma teda - ak niektoré mestá nakoniec pýšiace sa titulom EHMK v tejto svojej úlohe pohoria - čo sa deje s tými, ktorí de facto prehrali už na začiatku? Existuje pridaná hodnota v zapojení sa do náročnej kandidatúry s neistým výsledkom? Vo svojej diplomovej práci sledujem pozitívne i negatívne dopady neudelenia titulu EHMK kandidátom v posledných rokoch. Vychádzam z premisy, že behom všetkých kandidatúr vznikajú nové projekty, mesto a jeho obyvatelia sa aktivizujú, okolie je naladené aj na zásadné zmeny zväčša pozitívne. Cieľom práce je dokázať, že projekt EHMK má zmysel aj pre porazené mestá a vytvoriť súbor odporúčaní (tzv. best practice) pre ďalšie mestá, ktoré sa možno v budúcnosti ocitnú na druhej priečke.
E-marketing v slovenských a českých diva dlách
Kánová, Mária ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
KÁNOVÁ, Mária: E-marketing v slovenských a českých divadlách. [Diplomová práca] ? Akadémia múzických umení v Prahe. Divadelná fakulta; Katedra divadelnej produkcie. ? Vedúci magisterskej práce: Mgr. Vlastimil Ježek Predkladaná diplomová práca sa zaoberá marketingom na internete a jeho využitím v divadelnom prostredí. Opisuje vzťah internetu a marketingu, obsah, rolu a definíciu e-marketingu a poukazuje na základné špecifiká marketingu divadiel. Hlavná časť je zameraná na podrobný rozbor jednotlivých nástrojov marketingového mixu na internete a podanie príkladov ich možného využitia v divadlách. Práca môže poslúžiť marketingových stratégií pre prostredie internetu. Cieľom práce je zmapovať súčasný stav e-marketingu v slovenských a českých divadlách a poukázať na možné príležitosti do budúcnosti. najmä divadlám ako teoretické východisko
Virální a guerillový marketing v kultuře
Moudrá, Martina ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
Diplomová práce Virální a guerillový marketing v kultuře vychází z definice virálu coby cesty šíření informací a guerilly jakožto přístupu k marketingu. Virální šíření sdělení je staré jako reklama sama, ale nová média sdílení informací poskytla další rozměr a kontext. Virální a guerillový marketing představují pro umělecké organizace nevyužitý potenciál, protože kultura může pro tyto účely využívat svou virální (šíření) a guerillovou povahu (boj za lepší svět, hledání momentu překvapení a nových cest prezentace). Výchozí tezi této diplomové práci, tedy, že tyto formy marketingu kultura nedostatečně využívá, potvrzuje rozbor publika umění, specifik arts marketingu v porovnání s marketingem zboží, definování silných a slabých stránek virálu i guerilly, aktivizace veřejného prostoru ve prospěch umění a v neposlední řadě i případové studie kampaní českých kulturních organizací a výzkum znalosti a užívanosti virálu.
Kulturní centrum Eden
Kousalová, Kateřina ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Sulženko, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem kulturního centra jako prvku základní občanské vybavenosti, staví ho tedy na úroveň, na které zatím v české společnosti masově vnímáno není. Těžištěm teoretické části je především pokus o vydefinování pojmu kulturní centrum, snaha o nastínění potenciálu jeho úlohy v současné české společnosti a zmapování možností při volbě organizačně-právní formy, způsobu financování a projektového řízení. Dále bych se ráda obecně zamyslela nad zásadami pro návrh nového kulturního centra a provedla domácí a zahraniční rešerši k jeho obsahu, formě a funkci. Hlavními pilíři praktické části jsou zmapování současné situace bývalého pražského kulturního domu Eden, který už dlouhou dobu chátrá, a aplikace filozofie kulturního centra jako prvku základní občanské vybavenosti a mnou stanovených obecných zásad pro návrh na tento konkrétní případ.
CRM jako nástroj řízení nestátních neziskových organizací působících v kultuře
Chalupský, Ondřej ; Lázňovský, Michal (vedoucí práce) ; Sulženko, Jiří (oponent)
Autor se v práci zabývá tématem užití systému Client relationship managementu (dále jen CRM) pro podporu řízení nestátních neziskových organizací působících v kultuře. První část této práce popisuje oblasti, ve kterých lze CRM počítačové technologie a s nimi související metody a principy managementu a marketingu využít, vymezuje základní legislativní rámec, jenž je při zpracování osobních údajů nezbytné respektovat a doporučuje postupy pro zavedení CRM systému do chodu umělecky zaměřené neziskové organizace. Druhou část této diplomové práce tvoří případová studie, která na základě předchozí SWOT analýzy i situace vnějšího prostředí navrhuje zadání pro zavedení CRM systému do provozu konkrétního kulturního subjektu ? Dejvického divadla, o.p.s.
Marketing divadla
Sulženko, Jiří ; Dvořák, Jan (vedoucí práce) ; Mathé, Ivo (oponent) ; Krofta, Josef (oponent)
Tato práce by neměla být marketingovou příručkou, návodem, jak dělat "dobrý divadelní marketig". Jejím cílem je pohlédnout za základní marketingové kategorie směrem k trendům, současnému vývoji, a to jak v technikách marketingové komunikace, tak v trendech diváckých preferencí a životního stylu diváků. Měla by tak pomoci lépe pochopit změny, které se za posledních několik let v oblasti marketingu udály. A zároveň shrnout zásadní témata marketingu a marketingové praxe.
Divadlo Continuo
Burešová, Eva ; Prokop, Petr (vedoucí práce) ; Sulženko, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá nezávislou divadelní skupinou ? Divadlem Continuo. Ve své práci popisuji specifický a v České republice ojedinělý způsob fungování Continua, jeho proměny a vývoj od počátků až do současnosti. Na Divadlo Continuo nahlížím hlavně z organizačně-produkční stránky, která je doplněna o kapitoly, zabývající se také jeho uměleckou stránkou a podmínkami, za kterých je možné v Continuu tvořit a zároveň žít. Ve své práci jsem se snažila zjistit a pojmenovat výhody a nevýhody, které s sebou provozování tohoto nezávislého divadelního souboru přináší. Cílem mé bakalářské práce je přiblížit čtenářům fenomén Divadla Continuo, a to hlavně na základě informací získaných z osobních setkání s lidmi, kteří s Continuem spolupracovali v minulosti nebo jsou jeho členy dnes. Práci jsem doplnila obrazovou přílohou, jejímž cílem je zachytit hlavně výtvarnou stránku a stylizaci divadla Continuo, tolik typickou pro všechny jeho projekty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.