Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
V hlavní roli divák
Straub, Linda ; HRAB, Ondřej (vedoucí práce) ; HAVELKA, Jiří (oponent)
Cílem práce je představit různé způsoby zapojení diváka aplikované v současné divadelní praxi. V úvodní části nastiňuji problematiku zapojení diváka ve vztahu ke konvenční divadelní praxi. Následně předkládám historický přehled významných tvůrců 20. století, kteří svou tvorbou zásadně ovlivnili dnešní vnímání možností divadelní interakce s publikem. V ústřední části práce uvádím konkrétní způsoby zapojení diváka podložené příklady z divadelní praxe 20. a 21. století. V závěrečné kapitole nastiňuji teoretickou diskuzi o interaktivním divadle v souvislosti s problematikou estetické distance.
Tanečně-sociální projekty
Dynková, Anna ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; HRAB, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl zmapovat fenomén tanečně-sociálních projektů se zaměřením na produkční specifika. Zároveň je cílem práce prozkoumat a popsat vzdělávací a sociální funkci tance. Teoretická část práce se zaměřuje na pojmový aparát z oblasti tance a sociálního prostředí, dále na tuzemský tanečně-sociální projekt Špalíček a britskou taneční skupinu Candoco a organizace, které této problematice kontinuálně věnují. Analytická část přináší rozbor vlastního projektu s názvem Příběh jako cesta a ekonomická a finanční specifika Tanečně-sociálních projektů. Předkládaná bakalářská práce by se mohla stát pomocným materiálem při realizaci tanečně-sociálních projektů.
Výzkum návštěvníků divadla Archa
Zeman, David ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Hrab, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá marketingovým výzkumem návštěvníků Divadla Archa. Cílem práce je definování návštěvníka Divadla Archa. K dosažení stanoveného cíle byl zhotoven kvantitativní výzkum, kterého se zúčastnilo zhruba 500 respondentů. Byl prováděn metodou dotazníkového šetření. Získané výsledky autor analyzuje a užívá komparace s výsledky šetření z minulých let. Podpůrné cíle jsou SWOT analýza a analýza konkurenčního prostředí. Dále autor aplikuje marketingový mix a charakterizuje divadlo.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.