Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Interaktivní rozměr audiovizuální zábavy
Bareš, Jakub ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Finková, Veronika (oponent)
Účelem tohoto myšlenkového experimentu je navrhnout budoucí možné funkce, pravidla a koncepty pro sluchově a zrakově vnímatelná virtuální paradigmata, jejichž podoba a průběh vznikají současně s procesem v jejich uživatelích. Tyto úvahy by měly na jedné straně vycházet z historických odchylek od základního proudu médií filmu, videa a televize, které obohatily jejich vyjadřovací a emocetvorné schopnosti, a na straně druhé z massive multiplayer online games a obecně imerzivních realit, které umožňují hráči realizovat svoje schopnosti ve specifické roli.
Proměny televizního veřejnoprávního vysílání v éře digitalizace
Kubečková, Pavla ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Myslík, Václav (oponent)
Téma této bakalářské práce jsou proměny televizního veřejnoprávního vysílání v éře digitalizace. O tom, že televize v současnosti prochází velkými změnami, a to jak proměnou technologickou, tak i co se týká struktury obsahu, není pochyb. Proces digitalizace výrazně ovlivňuje nejen kvalitu obrazu a zvuku a množství televizních kanálů, ale také divácké návyky. Ačkoliv je digitalizace již v plném proudu, mnohé tyto změny jsou prozatím teprve v začátcích. Tato práce se má soustředit především na vysílatele veřejné služby, ale mnohé fenomény jsou společné pro komerční i veřejnoprávní Tv. Cílem této práce je podívat se na digitalizaci Tv vysílání jako na fenomén "shora", z obecného pohledu. Neklade si za cíl popsat specifika této problematriky v jednotlivých zemích (tedy ne ani v ČR).
Art kina, filmové kluby a problematika jednosálových kin
Žůrek, Tomáš ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Šuster, Jan (oponent)
Cílem mé práce je popsat současný stav artových kin a filmových klubů v České republice. Tradice těchto institucí trvá na našem území od konce padesátých let. V dnešní době v této oblasti probíhá řada změn, které se snažím analyzovat. V první části vymezuji pojmy, které jsou pro práci stěžejní. Dále si všímám aktivit klubů a art kin do roku 1993, kdy vznikla Asociace českých filmových klubů. O její činnosti, stavu art kin a klubů píšu v kapitolách 4 a 5. Dále se zabývám fungováním jednosálových kin po dramaturgické i finanční stránce. Na závěr se zamýšlím nad budoucností těchto institucí v České republice, používám k tomu i srovnání s vývojem v zahraničí.
Proměna filmového diváka v době Internetu
Trojánek, Tadeáš ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Vála, Luboš (oponent)
Ve své bakalařské práci bych se chtěl pokusit nastínit, proč a jakým
Restart - cesta absolventského celovečerního filmu a spolupráce filmových škol v návaznosti na výuku filmové produkce
Stojáková, Karla ; Šuster, Jan (vedoucí práce) ; Kallista, Jaromír (oponent) ; Kopecký, Čestmír (oponent)
Magisterská práce Restart pojednává o realizaci celovečerního absolventského debutu svou evropských filmových škol v návaznosti na výuku filmové produkce. Hodnotí vše, co se stalo na cestě k filmu Restart. Film byl nejen zrealizován a dostal se do kino distribuce doma i v zahraničí, ale také soutěžil na prestižních mezinárodních filmových festivalech a zaujmul světového sales agenta. práce popisuje jednotlivé fáze výroby filmu a za jakých podmínek byl projekt vyroben jako první evropský koprodukční studentký celovečerní film. Dále se práce zabývá studiem produkce na FAMU, čím je studium na FAMU jedinečné a co na FAMU naopak chybí. Pokouší se analyzovat dobré i nevyhovující a navrhuje možný přístup k výuce. Vysvětluje také důležité pojmy Triagle a Pitching. Ptá se, jaké jsou možnosti spolupráce se zahraničím již od dob studií a proč je v návaznosti na reálný život evropského producenta ideální začít koprodukovat filmy již ve škole.
Společné a rozdílné aspekty filmové a divadelní produkce
Kadlecová, Radka ; Kallista, Jaromír (vedoucí práce) ; Ondřich, Zbyněk (oponent) ; Kopecký, Čestmír (oponent)
Tato magisterská práce se v obecné rovině snaží nalézt shody a rozdíly mezi filmovou a divadelní produkcí. Na začátku práce je stručné pojednání o filmu a divadle jako fenoménu takovém. V další části je popsána práce - funkce filmového a divadelního producenta. Následující kapitoly pojdenávající o hlavních členech filmového štábu a inscenačního týmu - jejich stručné charakteristiky, funkce, pravomoci. Další kapitoly se zaměřují na vlastní výrobu filmu - od předpřípravných a přípravných prací přes natáčení a dokončovací práce až po distribuci, a na realizaci divadelní inscenace - od dramaturgického plánu a inscenačního záměru přes přípravu a realizaci výroby až po zkoušky, premiéru a reprízy. V závěru práce jsou shrnuty poznatky, ke kterým studentka došla na základě studia této problematiky a sepsání magisterské práce.
Film a média /komunikační strategie celovečerního filmu v médiích/
Lhoták, Vladimír ; Maurer, Pavel (vedoucí práce) ; Kopecký, Čestmír (oponent) ; Borovan, Pavel (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zkoumat prostředí českých a světových médií a konfrontovat s ním potřeby propagace českého kinematografického díla. Snaží se popsat pravidla chování médií i jejich recipientů a možnosti využití těchto poznatků k efektivnější komunikaci celovečerních kinematografických filmů. Zabývá se východisky teorie marketingové komunikace, jejich aplikovatelností na celovečerní film. Snaží se definovat celovečerní film jako produkt na trhu, popsat problematiku atributů filmu jako ?uměleckého produktu? a prozkoumat takový produkt optikou marketingové komunikace. Pro stanovení efektivní komunikační strategie je nutné poznat prostředky, které jsou komunikaci k dispozici, a také jejich recipienty. Je podstatné popsat českou mediální krajinu, definovat jednotlivé komunikační kanály a pokusit se stanovit jejich relevanci a efektivitu. Ta je závislá na reakci jednotlivých cílových skupin, práce postihuje jejich definování a výzkum dopadu komunikace v jednotlivých skupinách. Podstatný pro efektivní komunikaci je kreativní koncept, který musí být vhodně zvolen vzhledem k typu filmu, jeho žánrů, cílové skupině a obchodním cílům. Práce se pokouší postihnout jakým způsobem využívat výrazových prostředků celovečerního filmu pro efektivní komunikační dopad. Práce se dále zabývá rozborem možností integrace komunikačních agentur v různých stádiích vzniku filmu a jeho marketingové komunikace. Zabývá se i problematikou filmu jako média samého a možnosti jeho využití při komunikačních kampaních (včetně v českém prostředí oblíbeném product-placementu). Následující část se věnuje praxi v mediální komunikaci v českém prostředí. Mapuje prostor, který média českému filmu poskytují a jakým způsobem jsou média ovlivňována. Dále se věnuje Public Relations a fenoménu českého mediálního prostředí, kde je PR jednoznačně nejvýznamnějším komunikačním kanálem pro propagaci celovečerního filmu. Práce postihuje i fenomén filmových festivalů a jejich vlastní publicity, která je využitelná jako samostatný prostředek komunikace. Dalším tématem je popis zahraničních médií, které mohou mít význam pro zvyšování potenciálu českých filmů na mezinárodním trhu. Práce by mohla pomoci producentovi českého kinematografického díla poznat, jaké prostředky ke zviditelnění filmu se na mediálním trhu nabízejí.
Televizní studio Ostrava
Haertlová, Radmila ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Svoboda, Otakar (oponent)
V bakalářské práci je vše důležité z historie Televizního studia Ostrava.
Financování televizního vysílání se zaměřením na soukromé stanice
Kozánek, Jan ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Šuster, Jan (oponent)
Práce zachycuje přechod od veřejnoprávního k soukromému televiznímu vysílání a možné způsoby jeho financování.
Problematika výroby kresleného animovaného filmu v současnosti
Dudáková, Marta ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Kopecký, Čestmír (oponent)
Práce se věnuje výrobě kresleného filmu klasickou cestou v porovnání s odlišnostmi výroby kresleného filmu při využití počítačové postprodukce. A to hlavně z hlediska postupů v procesu výroby a v hlavních aspektech práce produkčního při výrobě kresleného filmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.