Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklamní agentura a její úloha při tvorbě reklamní kampaně pro klienta
Kohák, Jakub ; Maurer, Pavel (vedoucí práce) ; Tomek, Ivan (oponent)
Práce slouží jako představení celé problematiky tvorby reklamních kampaní a světa reklamích agentur
Budování značky v oblasti kultury
Ottová, Michaela ; Tomek, Ivan (vedoucí práce) ; Maurer, Pavel (oponent) ; Mathé, Ivo (oponent)
Práce reflektuje možnosti využití komerčních principů marketingu v oblasti české nemasové kultury. Podává základní informace o způsobech budování značky a image kulturních subjektů, možnostech jejich využití a rizicích vznikajících v případech zanedbávání péče o obraz a odlišnost subjektu. Poukazuje na důležitost značky a její image nejen na poli komerčního trhu, ale také v kulturní a umělecké oblasti. Ukazuje, že značkou nemusí být pouze firma, ale mohou jí být také osobnosti a umělci. Pojednává o specifikách kultury, její výdělečné oblasti a neziskovém sektoru. Zabývá se příkladem české multižánrové progresivní scény ? divadlem Archa. Vysvětluje přínosy kultury pro rozvoj ekonomiky a pro společnost jako takovou. Hovoří o komunikaci, ?poselství? a úloze kulturních subjektů směrem k veřejnosti.
Film a média /komunikační strategie celovečerního filmu v médiích/
Lhoták, Vladimír ; Maurer, Pavel (vedoucí práce) ; Kopecký, Čestmír (oponent) ; Borovan, Pavel (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zkoumat prostředí českých a světových médií a konfrontovat s ním potřeby propagace českého kinematografického díla. Snaží se popsat pravidla chování médií i jejich recipientů a možnosti využití těchto poznatků k efektivnější komunikaci celovečerních kinematografických filmů. Zabývá se východisky teorie marketingové komunikace, jejich aplikovatelností na celovečerní film. Snaží se definovat celovečerní film jako produkt na trhu, popsat problematiku atributů filmu jako ?uměleckého produktu? a prozkoumat takový produkt optikou marketingové komunikace. Pro stanovení efektivní komunikační strategie je nutné poznat prostředky, které jsou komunikaci k dispozici, a také jejich recipienty. Je podstatné popsat českou mediální krajinu, definovat jednotlivé komunikační kanály a pokusit se stanovit jejich relevanci a efektivitu. Ta je závislá na reakci jednotlivých cílových skupin, práce postihuje jejich definování a výzkum dopadu komunikace v jednotlivých skupinách. Podstatný pro efektivní komunikaci je kreativní koncept, který musí být vhodně zvolen vzhledem k typu filmu, jeho žánrů, cílové skupině a obchodním cílům. Práce se pokouší postihnout jakým způsobem využívat výrazových prostředků celovečerního filmu pro efektivní komunikační dopad. Práce se dále zabývá rozborem možností integrace komunikačních agentur v různých stádiích vzniku filmu a jeho marketingové komunikace. Zabývá se i problematikou filmu jako média samého a možnosti jeho využití při komunikačních kampaních (včetně v českém prostředí oblíbeném product-placementu). Následující část se věnuje praxi v mediální komunikaci v českém prostředí. Mapuje prostor, který média českému filmu poskytují a jakým způsobem jsou média ovlivňována. Dále se věnuje Public Relations a fenoménu českého mediálního prostředí, kde je PR jednoznačně nejvýznamnějším komunikačním kanálem pro propagaci celovečerního filmu. Práce postihuje i fenomén filmových festivalů a jejich vlastní publicity, která je využitelná jako samostatný prostředek komunikace. Dalším tématem je popis zahraničních médií, které mohou mít význam pro zvyšování potenciálu českých filmů na mezinárodním trhu. Práce by mohla pomoci producentovi českého kinematografického díla poznat, jaké prostředky ke zviditelnění filmu se na mediálním trhu nabízejí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.