Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Application of online reputation management for accommodation facilities
Martinková, Petra ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Telyčková, Radka (oponent)
Cieľom práce je analýza používania sociálnych sietí a nástrojov pre správu online reputácie ubytovacími zariadeniami. Informácie potrebné pre analýzu boli získané z dotazníkového šetrenia, ktorého sa zúčastnili štvorhviezdičkové a päťhviezdičkové hotely v Prahe. Rovnako bolo autorkou prevedené porovnanie nástrojov pre správu online reputácie, ktoré sú v súčasnosti na trhu dostupné. Po podrobnej analýze sú vyvodené závery a odporúčania, ako môžu ubytovacie zariadenia efektívne komunikovať na sociálnych sieťach a rovnako efektívne riadiť svoju online reputáciu, ktorá je v súčasnosti pri výbere vhodného ubytovacieho zariadenia hosťom veľmi dôležitá.
Podnikatelský záměr - založení etnické restaurace
Vu, Van Anh ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje založení etnické restaurace. Cílem je vypracovat podnikatelský záměr, který se zaměřuje na provozní uspořádání restaurace a marketingovou studii fiktivní vietnamské restaurace v Praze. První část této práce zahrnuje teoretické poznatky o gastronomii a právní náležitosti při založení podniku. Ve druhé, praktické části je představena fiktivní restaurace, její právní forma a další náležitosti, jako je dispoziční uspořádání restaurace nebo organizační struktura. Součástí teto práce je analýza vlastního dotazníkového šetření o povědomí a poptávce zákazníků po vietnamských restauracích.
Gastronomie jako fenomén cestovního ruchu ve Vietnamu
Doan, Duc Trung ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
V první kapitole práce popisuje trendy v cestovním ruchu a jaký vliv má gastronomie v cestovním ruchu. V druhé kapitole se práce zaměřuje na význam cestovního ruchu ve Vietnamu, SWOT analýzu rozvoje cestovního ruchu Vietnamu a dále její gastronomií. Třetí kapitola je věnována samotné prezentaci vietnamské kuchyně v ČR.
Problematics of hotels promotion and analysis of specific hotel
Juríčková, Kristína ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou propagace v oblasti hotelnictví. Po definování teoretických znalostí, jsou poznatky prokázané na konkrétním praktickém příkladu, na mezinárodně známém hotelu v Praze. Praktická část zahrnuje samotnou analýzu propagace vybraného hotelu, přičemž důraz je kladen především na komunikaci na sociálních sítích. Následně je tato propagace porovnána s konkurenčním hotelem, na základě čeho, jsou v závěru vyvozeny návrhy a doporučení na propagační kampaň hotelu.
Zdravotně postižený účastník cestovního ruchu v ubytovacím zařízení kategorie hotel
Jechová, Karolína ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Treml, Lukáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá situací zdravotně postižených hostů v ubytovacím zařízení kategorie hotel. Teoretická část se zaměřuje na problematiku postižení, konkrétně definuje pojem postižení, druhy, míry a příčiny postižení. Dále jsou zprostředkovány statistické údaje o osobách se zdravotním postižením v České republice. V další části je vysvětleno, jak se chovat a jak komunikovat s danými osobami. Poslední část teorie je věnována technickým požadavkům ubytovacího zařízení, především se zabývá speciálními instalacemi a vybavením, které umožňují pobyt v hotelu i zdravotně postiženým osobám. Cílem dílčího výzkumu je zjistit cestovní zvyklosti osob s postižením, jestli tyto osoby vůbec cestují a využívají hotelu, s kým cestují a jak se cítí tito lidé v roli hosta hotelu, jak je hotel pro ně vybaven a jaké mají zkušenosti s chováním personálu. Názory prvně dotazovaných jsou porovnávány s odpověďmi zaměstnanců hotelu, kteří posuzují připravenost hotelu a osobní přístup k těmto osobám. Nakonec jsou zmíněné způsoby vzdělávání v této oblasti.
Řízení 4* hotelu v Katalánsku
Lauberová, Veronika ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vogelová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá řízením čtyřhvězdičkového hotelu ve španělské autonomní oblasti Katalánsko. Soustředí se především na analýzu marketingového řízení a ukazatelů revenue managementu. Cílem práce je najít nedostatky v řízení, objevit příčiny neúspěchu tohoto podniku a navrhnout opatření, která by zlepšila aktuální nepříznivé výsledky hotelu. V první kapitole jsou nastíněna teoretická východiska hotelového řízení. Druhá část poskytuje informace o současné situaci na španělském, potažmo katalánském trhu cestovního ruchu a hotelového průmyslu. Také je přiblížena základní charakteristika hotelu. V praktické části jsou analyzovány ukazatele hotelového řízení, marketingový mix hotelu a situace na místním trhu. Závěrečná kapitola je věnována vyhodnocení provedených analýz a doporučením, která by zlepšila aktuální řízení.
Politika cestovního ruchu v Evropeké unii a implikace pro Českou republiku
Zdenková, Karolína ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Politika cestovního ruchu v Evropské unii a implikace pro Českou republiku . Cílem této diplomové práce je analýza využití strukturálních a investičních fondů Evropské unie pro rozvoj cestovního ruchu v České republice. Práce má za úkol jasně, stručně a přehledně seznámit čtenáře s analýzou čerpání fondů v programových obdobích 2004-2006 a 2007-2013 a úspěšnosti dopadů. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje problematice politiky cestovního ruchu, druhá problematice fondů Evropské unie. Třetí kapitola analyzuje postavení cestovního ruchu, politiku cestovního ruchu v Evropské unii a dopad vstupu do Evropské unie na Českou republiku. Poslední kapitola se věnuje analýze čerpání fondů EU v oblasti cestovního ruchu a evaluaci tohoto čerpání.
Podnikatelský plán pro wellness hotel
Bučková, Lenka ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl charakterizovat situaci v oblasti wellness a následně zpracovat podnikatelský plán wellness hotelu. Důraz je kladen na zjištění povědomí veřejnosti o významu oboru wellness a zájem veřejnosti o zdravý životní styl. Práce se soustřeďuje na vlastní výzkum poptávky, na kterou navazuje vlastní podnikatelský plán. Zpracování tohoto záměru pomůže v rozhodování, zda by projekt wellness hotelu byl reálný.
Online marketingový plán 5* hotelu
Zábská, Eliška ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Cílem práce je vypracování reálně využitelného online marketingového plánu pro vybraný 5* hotel v Praze. V práci jsou definovány nejdůležitější a nejpoužívanější nástroje online komunikace a odkryta podstata a důležitost marketingového plánování. Praktické využití je nastíněno skrze elaboraci marketingového plánu včetně podrobného marketingového auditu, vytyčení strategických cílů a navržení akčního plánu pro následující plánovací období.
Marketingová strategie malého ubytovacího zařízení v Praze
Spousta, Filip ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá deskripcí ubytovacího zařízení a marketingu včetně jeho jednotlivých fází. Cílem bakalářské práce je vypracovat marketingovou strategii pro hotel Pod Věží. Dále práce vypracovává analýzu makroprostředí, SWOT analýzu, segmentaci trhu. Poté práce stanovuje marketingové cíle, které se na základě získaných údajů prostřednictvím marketingového mixu hotelu snaží naplnit. Na závěr probíhají měření a vyhodnocuje se, zda je marketingová strategie hotelu efektivní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.