Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 145 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační kampaň krátkého animovaného filmu
Lavreniuk, Olena ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Předmětem bakalářské práce je návrh a praktické provedení marketingové kampaně 3D animovaného krátkého filmu 'Blue of the Sea' realizované v rámcích kurzu 4ME399 Multimediální projektový seminář na Vysoké Škole Ekonomické v Praze. Teoretická část práce obsahuje stručný popis základních prvků marketingové komunikace a specifiku filmového průmyslu. Praktická část se zabývá vytvořením konkretního marketingového plánu pro náš projekt, obsahuje analýzu trhu, výzkum cílové skupiny, volbu a implementace určitých marketingových aktivit.
Tvorba obsahu a propagace travel blogu
Voráčková, Petra ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Práce se zabývá zakládáním a propagací blogu zaměřeného na cestování. Nejprve definuje základní pojmy používané v oboru a následně pojednává o nejčastějších praktikách používaných pro propagaci blogu. V další části řeší zakládání a specifika YouTube kanálu a tvorbě videí určených pro tuto platformu.
Jak může válečná fotografie ovlivnit veřejné mínění.
Sommersová, Barbora ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Souralová, Veronika (oponent)
Pro většinu z nás je válečné prostředí věcí, se kterou se nemůžeme ztotožnit a tudíž záznamy z terénu jsou našimi jedinými okénky do dění válečných konfliktů. Díky tomu žánr válečné fotografie nabírá skutečnou moc, kterou působí na masy. Cílem této práce je ukázat, jakým způsobem můžou tyto fotografie ovlivnit vnímání společnosti. Práce nabízí teoretický základ k porozumění vlivům, které formují finální dojem diváka ze snímku. Druhá část navazuje na teoretické poznatky a blíže specifikuje způsob, jakým byly snímky použity pomocí příkladů ze dvou válečných konfliktů, Španělské občanské války a války ve Vietnamu. Své závěry podložím vlastními zkušenostmi z dokumentování uprchlické krize na Balkáně.
Využití emotikonů a emojis v internetové praxi
Davidová, Jitka ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce Využití emotikonů a emojis v internetové praxi si klade za cíl objasnit rozmach, který je v současné době kolem těchto neverbálních výrazových prostředků elektronické komunikace. Prostřednictvím mediálního pohledu se snaží odkrýt příčiny novodobého trendu a také upřesnit možnosti jeho využití. Emotikon zde není představen jen jako znak, ale také jako funkční prostředek intermediality. Předmět zkoumání je zasazen nejprve do širšího teoretického rámce, kde se čtenář dozvídá o základních pojmech a přístupech neverbální komunikace. Následně je zde detailně popsán historický vývoj unicodu, který ovlivnil samotnou podobu emotikonu. V praktické části se uplatňují získané poznatky při výzkumu interpretace znaků. Šetření je podrobněji rozebráno a doplněno o aktuální názory expertů, jež dokládají intermedialitu emotikonu. Znak je představen obecněji z hlediska forem využití a následně i konkrétněji z pohledu komunikačního prostředku v kontextu sociálních médií. Hlavním přínosem této práce je osvětlení historického vývoje současných emotikonů a poukázání na širokou škálu jejich interpretace.
Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
Krulišová, Eliška ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce se věnuje analýze komunikačních strategií vybraných velkých českých pivovarů z hlediska zacílení na cílovou skupinu, volby konceptu oslovení této skupiny,výběru nástrojů a médií a především pak kreativity a originality komunikačních aktivit. Ověřovanou hypotézou je tvrzení, že velké české pivovary nevytvářejí mimořádně kreativní kampaně s výraznou a originální myšlenkou a že komunikují stále podobným, již vyzkoušeným stylem. Teoretická část práce analyzuje situaci pivovarnictví v České republice z hlediska jeho významu pro českou společnost a dále se věnuje tématům komunikace obecně, marketingové komunikace, komunikační strategie a reklamy. Praktická část spočívá v rozboru a porovnání komunikačních strategií konkrétních velkých českých pivovarů aplikovaných na jejich skutečných reklamních kampaních. Následně je vyvozeno obecné zhodnocení a shrnutí těchto komunikačních strategií.
Nastavení komunikace na sociálních sítích pro značku Becherovka Original
Plašilová, Tereza ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Tuháčková, Eva (oponent)
Tématem diplomové práce je využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje. Cílem je popsat možnosti práce s jednotlivými sociálními sítěmi, roli agentury jako tvůrce obsahu pro značky a popis jednotlivých fází přípravy komunikace. Práce ukazuje tvorbu komunikace na konkrétním příkladu značky Becherovka Original, kde v závěrečné části porovnává 2 časová období tvorby, a klade si za cíl poskytnout relevantní vyhodnocení komunikace s doporučeními k další komunikaci.
Vývoj aplikace Afatický slovník 2.0
Provazníková, Johana ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Kocourek, Ivan (oponent)
Tématem této práce je vývoj aplikace Afatický slovník 2.0. Afatický slovník 1.0 je aplikace, kterou náš projektový tým vytvořil v rámci předmětu vedlejší specializace. Jde o logopedickou terapeutickou pomůcku pro pacienty s afázií, která obsahuje hesla ve slovníku s vizualizací doprovázena zvukovou stopou. Tato pomůcka zatraktivňuje terapii s odborníkem a zároveň jako první umožňuje i domácí trénování. Nyní se tým chystá vyvinout druhou verzi aplikace, která by měla být obsáhlejší a na profesionální úrovni. Cílem práce je připravit podklady pro tento projekt. Konkrétně provedu výzkum mezi uživateli, vyhodnotím změny oproti první aplikaci a následně sestavím projektový plán.
Online komunikace vybraných vysokých škol.
Judová, Kateřina ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Kocourek, Ivan (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá tři nejvýraznější reklamní kampaně veřejných vysokých škol na území České republiky vydaných během akademického roku 2015/2016. Předmětem práce je seznámení s novými formami komunikace využívanými v digitálním marketingu a zhodnocení kampaní na základě principů propagace veřejných a vzdělávacích institucí v ČR. K vypracování byla provedena situační analýza a monitoring aktuálních trendů v internetovém prostředí v rámci propagace. Práce závěrem obsahuje několik doporučení pro tvorbu nové online komunikace jakékoliv školy.
Videomapping jako rozrůstající se fenomén
Melichárková, Kristýna ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá využitím videomappingové projekce v reklamním odvětví. Předmětem diplomové práce je videomapping, jeho využití v současnosti a úvaha nad využitím do budoucna. Dílčím cílem je seznámit čtenáře s pojmem videomapping a s procesem při vytváření jednotlivých projekcí. Přínosem práce je porovnání videomappingové a statické reklamy na konkrétním příkladu, na kampani Štědrá dovolená 2016. Práce je doplněna o příklady videomappingových projekcí, které byly konány na nejrůznějších místech, promítány na odlišné objekty a za rozdílným účelem. V samotném závěru jsou uvedeny argumenty, podporující využití videomappingové reklamy do budoucna.
Technické postupy pro maximální obrazovou kvalitu videa
Šodek, Michal ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Cílem této práce je zmapovat technologickou stránku fungování videa stejně jako mezinárodní pozadí problematiky a historické důvody, proč co funguje daným způsobem. Praktická část práce se zabývá technickými postupy pro dosažení maximální obrazové kvality videa. Je využitelná pro kameramana při přípravě a samotném natáčení a také pro střihače v postprodukčních úpravách a barevné korekci, umožní tak oběma vytvořit vizuálně atraktivnější dílo.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 145 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.