Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 130 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Neuromarketing and its use in a selected international company
Balogová, Lenka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Pajkošová, Erika (oponent)
Neuromarketing je poměrně mladá disciplína, na pomezí neurovědy a psychologie, která si klade za cíl využívat poznatky o mozku a jeho fungování k zefektivnění marketingových strategií. Cílem práce je blíže se seznámit s pojmem neuromarketing a představit jeho využití na konkrétním příkladu, kterým je mezinárodní společnost Henkel. Henkel si za svou existenci vybudoval na trhu silné postavení a produkty této celosvětově působící společnosti jsou známé každému z nás.
Specifika obchodního jednání v Číně
Tycová, Tereza ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Volfová, Jitka (oponent)
Diplomová práce má za cíl poskytnout komplexní pohled na obchodní jednání s čínskými partnery, zejména s ohledem na interkulturní rozdíly a zvláštnosti obchodního protokolu. Práce je rozdělena do čtyřech kapitol, které se věnují Číně jako teritoriu, kulturním zvláštnostem, obchodnímu protokolu a také vybranému obchodnímu jednání mezi českou a čínskou společností. Znalost čínských "pravidel hry" a dostatečná příprava na jednání jsou nezbytnými předpoklady pro dlouhodobý úspěch na čínské scéně.
Finanční analýza společnosti ČSAD MHD Kladno a.s.
Losová, Barbora ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Hráský, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce pojednává o finanční analýze společnosti ČSAD MHD Kladno a. s. Cílem této práce je zhodnotit finanční situaci této společnosti mezi lety 2010 - 2015. Společnost ČSAD MHD Kladno a. s. provozuje osobní autobusovou dopravu v rámci Středočeského kraje a Prahy. V první části je popsáno teoretické vymezení finanční analýzy, včetně nejčastěji používaných metod. V hlavní části jsou tyto metody aplikovány konkrétně, pro zhodnocení finanční situace zkoumané společnosti. V závěru práce je provedeno závěrečné zhodnocení finanční situace a doporučení pro budoucí vývoj.
Analýza faktorů ovlivňujících trh nemovitostí v Praze
Kubečková, Kristina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Prokeš, Pavel (oponent)
Cílem práce je zmapovat současný realitní trh v Praze, zanalyzování faktorů, které ovlivňují poptávku po nemovitostech na základě dat získaných při práci v pražské realitní kanceláři. Tyto informace chci použít pro zlepšení své práce, k snadnějšímu porozumění požadavků a potřeb klientů na trhu s realitami. Výsledkem by měla být větší konkurenceschopnost naší realitní kanceláře, která tak bude moci v budoucnu více expandovat a profitovat.
Podnikatelský plán exportu zboží z České republiky do Kamerunu
Burianová, Šárka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Elblová, Veronika (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu exportu zboží z České republiky do Kamerunu. Podnikatelský plán je určen pro potřeby podnikatele, který by se rád v budoucnu těmito exporty zabýval. V bakalářské práci jsou nejdříve představena teoretická východiska, která čtenáře seznamují se základními pojmy z oblasti podnikání, mezinárodního obchodu a se strukturou a obsahem podnikatelského plánu. Dále jsou podány základní informace o Kamerunu, o podmínkách podnikání v této zemi a o mezinárodním obchodě se zaměřením na importy. Praktická část bakalářské práce je zcela věnována vypracování podnikatelského plánu exportu zboží z České republiky do Kamerunu. Nejprve je blíže charakterizována podnikatelská příležitost a konkurenční výhoda podnikatele. Čtenář je seznámen s výběrem druhu dováženého zboží a výsledkem SWOT a PEST analýz. Zároveň je na základě hierarchické segmentace stanovena cílová skupina zákazníků a analyzováno konkurenční prostředí. Velká pozornost je následně věnována marketingové a obchodní strategii a vyčíslení nákladů potřebných pro odstartování podnikání a uskutečnění prvního exportu včetně možnosti jejich financování. Na závěr jsou rekapitulovány předpoklady úspěchu projektu a oblasti podnikání, kde je možné spatřovat potenciální rizika.
Systém práce v mezinárodní společnosti OVB Allfinanz, a.s.
Horn, Ondřej ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá fungováním nezávislého finančního poradenství společnosti OVB, jakožto formy multilevel marketingu (MLM). Jejím cílem je popsat vývoj a principy tohoto systému, včetně jeho právní regulace. Nejdříve je marketing stručně definován a MLM je vymezen jako jedna z forem přímého prodeje. Dále se práce zaměřuje na samotnou společnost OVB. Jsou uvedeny základní informace, aktivity jejích finančních poradců a její historický vývoj. Následuje právní úprava společnosti a jejích spolupracovníků. Nejpodstatnější jsou zejména předpisy a potřebné certifikace, které se vztahují k poskytovaným finančním a pojistným produktům. Je vymezeno, kdo se může stát finančním poradcem a jaká kvalifikace je potřeba splnit pro výkon jeho nezávislé činnosti. Důležitou součástí práce je popis aktivit poradce od začátku jeho spolupráce se společností. Konkrétně se jedná o shánění klientů, postup v kariérním plánu a jednání s klientem. V závěru shrnu výsledky mé práce, stručně zhodnotím předpokládaný vývoj a situaci finančního poradenství v České republice.
Řízení lidských zdrojů v hotelovém komplexu "Bridge Resort"
Ganikhina, Polina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Švec, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu řízení lidských zdrojů v hotelovém komplexu Bridge Resort na základě existujících norem řízení lidských zdrojů v Rusku, zjištění možných předností a nedostatků a navržení opatření, která by směřovala ke zlepšení současného stavu a zvýšení efektivnosti řízení. Na tomto základě je bakalářská práce rozdělena na 2 části: teoretickou a praktickou. Teoretická část v sobě zahrnuje popis pojmu řízení lidských zdrojů, teoretických základů a základních činností řízení lidských zdrojů. V praktické části se uvádí analýza řízení lidských zdrojů v hotelovém komplexu Bridge Resort na základě popisu řízení lidských zdrojů v Rusku. Dodatečně bylo pomocí metody dotazníkového šetření, kterým se rozumí dotazování pracovníků organizace, vypracováno hodnocení současného stavu řízení lidských zdrojů v dané organizaci a byl navržen soubor opatření, který je směrován na zvýšení efektivnosti řízení.
Business plan: RozbitySamsung.cz
Hýbl, Tomáš ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Andera, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský plán k projektu RozbitýSamsung.cz. Tento podnikatelský plán bude vypracovaný na základě dvou výzkumů. Práce je rozdělena do dvou částí. První část popisuje nezbytné teoretické základy, které jsou potřebné k vypracování úspěšného business plánu. Druhá část práce se zaměřuje na průzkum trhu, finanční plán a další nezbytné faktory, které jsou zahrnuty v podnikatelském plánu. Závěr obsahuje shrnutí výsledků z praktické části, zhodnocuje situaci na daném trhu a také uvádí finální rozhodnutí o provedení tohoto podnikatelského plánu.
Marketingová strategie v česko-rakouském pohraničí
Chumanová, Martina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Lužická, Lenka (oponent)
Cílem bakalářské práce je navržení marketingové strategie pro česko-rakouské pohraničí, kde česká strana je zastoupena vybranými jihočeskými městy a rakouská strana je zastoupena spolkem pro podporu ekonomických subjektů ve městě Gmünd. První část práce je věnována teoretickým pojmům v oblasti marketingu, marketingového průzkumu trhu a marketingových nástrojů. Ve druhé části se práce věnuje představení obou regionů, konkrétních vybraných měst a důraz je kladen na představení potenciálu možné spolupráce. Třetí část je věnována vlastní analýze. Marketingový průzkum trhu byl proveden formou dotazníkového šetření a na základě výsledků byl sestaven mix marketingových nástrojů, které by mohly být užity rakouskou stranou k propagaci v jihočeských městech.
Návrh postupů a opatření pro podporu činnosti vybraného golfového hřiště v České republice
Spilková, Eva ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Novák, Miloš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá golfovou tématikou. Populárnost golfu stále více narůstá a v souvislosti s tím rostou nová golfová hřiště, která si navzájem konkurují. Hlavním cílem je navrhnout postupy a opatření pro podporu činnosti Golf Clubu Pardubice, který jsem si vybrala na základě čtyřleté pracovní zkušenosti. Před jeho realizací jsem vypracovala dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků. Na samotný návrh navazuje marketingová koncepce Golf Clubu Pardubice. V této práci je kladen důraz na potřeby a přání zákazníka, jako hlavního prvku samotného marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 130 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.