Název: Neuromarketing a jeho využitie vo vybranej medzinárodnej spoločnosti
Překlad názvu: Neuromarketing and its use in a selected international company
Autoři: Balogová, Lenka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Pajkošová, Erika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: emoce; marketing; neuromarketing; nákupní rozhodování; spotřebitel; consumer; emotions; marketing; neuromarketing; shopping decision-making

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50128

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206683


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet