Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Procedural Generation and Simulation of 2D Gaming World
Dubský, Tomáš ; Kocur, Viktor (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to implement procedural generation and simulation of a two-dimensional gaming world. The virtual world is a seemingly-endless grid composed of small-tiled chunks which are generated and simulated when the player is nearby. The generated terrain consists of several biomes and underground caves. Liquids, gases or growth of grass are among the simulated processes of the world.
Graphics Intro 64kB Using OpenGL
Hanko, Zdenko ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
This bachelor thesis describes the process of making graphical intro, where the executable file on the output is within 64kB. For it's creation an OpenGL is used together with various methods designated for similar problems. The result is a graphical scene, which shows a village surrounded by walls and towers. The final demo is not larger than 64kB.
Nástroj pro tvorbu a optimalizaci rozvrhu
Málek, Jakub ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou webové aplikace pro skautské kurzy, která by měla ulehčit práci s generováním rozvrhů pro závěrečné ověřování kompetencí. Součástí práce je studium moderních webový technologií pro vytváření webových služeb, genetických algoritmů, návrhem grafického rozhraní, které umožní uživatelům zadat vstupní data pro generování rozvrhů a závěrečným vyhodnocením vzniklé aplikace.
Částicové efekty v light fieldu
Škvařil, Jan ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat metodu kombinující light field s částicovými systémy. Jednotlivé částice jsou vykreslovány jako billboardy a jejich textura je tvořena pomocí syntetického light fieldu, který je vytvářen dynamicky za běhu. Částice také mohou využívat několik takových textur současně. Součástí práce je řada implementovaných scén demonstrujících různou funkcionalitu a měření porovnávající navrhovanou metodu se standardním 3D vykreslováním.
Procedurálně generovaný lens flare efekt pro Blender
Volf, Petr ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Lens flare je obrazový efekt způsobený nechtěným odrazem světla v čočkovém systému fotoaparátu. Cílem této práce je simulovat tento efekt v aplikaci pro tvorbu 3D obsahu Blender. Generovaný efekt je potom vložitelný do výsledného obrázku. Projekt je navržen jako doplněk do aplikace. Doplněk nabízí uživateli několik parametrů pro nastavení žádaného výsledku.
Procedurally Generated Landscape in Fragment Shader
Leitner, Denis ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
This thesis deals with rendering of procedurally generated landscape without the use of input geometry or textures. It describes techniques for generation and realistic rendering of natural outdoor scenes. These techniques include terrain generation and realistic atmosphere and cloud rendering. Thesis also describes the use of raymarching for terrain and shadow rendering and realistic lighting for terrain which includes ambient and indirect light approximation.
Neeuklidovské vykreslování ve VR
Bobuľa, Matej ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cieľom tejto diplomovej práce je naštudovať si možnosti vykresľovania geometrie a priestorov vo virtuálnej realite. Zoznámiť sa s pojmom neeuklidovskej geometrie a neeuklidovského priestoru, jej vznikom, ako aj s princípmi, ktoré sa využívajú v hernom priemysle na ich simuláciu. Na základe naštudovaných materiálov potom vhodne zvoliť vývojové prostredie v ktorom sa samotná aplikácia, demonštrujúca takýto priestor, bude realizovať a implementovať zvolené techniky za pomoci ktorých sa dosiahne neeuklidovský priestor, efekt. Výsledkom práce je spustiteľná aplikácia navrhnutá na Windows platformách. Principiálne sa jedná o počítačovú hru, kde cieľom hráča je prechádzať jednotlivé úrovne, kde individuálne úrovne boli vytvorené tak, aby demonštrovali vždy mierne odlišný neeuklidovský priestor, efekt.
Inovativní herní VR demo v UE4
Doležal, Josef ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit demo aplikaci pro virtuální realitu s použitím Unreal engine 4. Hlavními mechanikami vytvořenými v této práci jsou gravitační pole, simulující vlastní gravitaci a zrcadlové teleportály schopné teleportovat hráče na stejné, nebo odlišné místo na které se teleportovali předtím. Vytvořené prefabrikáty jsou dále volně použitelné v ostatních projektech v Unreal engine 4.
Real-Time Generator of 2.5D Game World
Dubec, Matej ; Pečiva, Jan (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and create a game world generator, working in real-time, in Unity game engine. The thesis revolves around principes of game creation, methods of procedural generation of objects used in games and describes the design and implementation of the generator.
3D demo pro holografický displej
Kulda, Lukáš ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Výsledkem této práce je 3D demo pro holografický displej vizualizující družicová data na povrchu zeměkoule. Pro získání vizualizovaných dat bylo využito Earth Engine API od společnosti Google. Scéna 3D modelu a uživatelské rozhraní byly vytvořeny pomocí vývojového prostředí Unity, a zobrazeny na holografickém displeji Looking Glass, který scénu uvádí do prostoru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.