Název: Neeuklidovské vykreslování ve VR
Překlad názvu: Non-Euclidean Rendering in VR
Autoři: Bobuľa, Matej ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Euklidovské priestory; herný engine Unity; neeuklidovské priestory; portály; stencilová maska; stencilový buffer; stereoskopické vykresľovanie; Unity 3D; viacpriechodové vykresľovanie; virtuálna realita; VR; vykresľovanie do textúr; Euclidean spaces; game engine Unity; multi-pass rendering; non-Euclidean spaces; portals; render to texture; stencil buffer; stencil mask; stereoscopic rendering; Unity 3D; virtual reality; VR

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/200187

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-574164


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet