Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
On-line marketing stavebního podniku
Křivánek, Filip ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nového webu společnosti bau32, spols.r.o. svyužitím metodik UX testování a jeho následnému provozování. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem funguje současný web společnosti bau32, spol s.r.o (www.domy-naskalach.cz) zpohledu uživatelské zkušenosti. Stím souvisí analýza konkurence atestování zákazníků. Na základě výzkumu navrhnout nový web. Vrámci teoretické části práce je shrnuto, jaké metody UX jsou vpráci využívány, jaké teoretické předpoklady webdesignu jsou použity pro výsledný vzhled webu. Součástí je také teorie týkající se SEO optimalizace zmíněného webu. Vpraktické části se práce zabývá návrhem nového webu pro podnik. Na základě UX výzkumu provedeného pro současný web, analýzy konkurence a testování zákazníků navrhnout změny. Tyto návrhy aplikovat a znovu otestovat úspěšnost provedených změn na novém webu. Výstupem bakalářské práce je tedy zhotovení nového funkčnějšího webu a jeho provozování.
Analýza efektivity využití marketingových nástrojů v projektu „Nová Zbrojovka“
Borozdina, Valeriia ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat marketingové nástroje, které se používají v develo-perském projektu Nová Zbrojovka. Posoudit jejich účinnost a účelnost použití v budoucnu. Výsledkem této práce bude návrh na další použití analyzovaných marketin-gových nástrojů. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketin-gové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsán projekt «NOVÁ ZBROJOV-KA», aktuální situace používání marketingových nástrojů a marketingové strategie projek-tu, analýza těchto nástrojů a doporučení pro jejich použití v budoucnu.
Tvorba marketingových strategií při budování goodwill stavebního podniku
Rumanová, Beáta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na goodwill stavebních firem, jeho budování a marketingové aktivity s ním spojené. Teoretická část popisuje základní pojmy důležité k pochopení problematiky, jako jsou podnik, goodwill, značka nebo marketing. Závěr teoretické části je věnován marketingovému strategickému procesu. V praktické části je proveden průzkum tří stavebních firem, pomocí kterého jsou navrženy marketingové strategie při budování goodwill společnosti.
Zjištění marketingových procesů stavebního podniku
Mášová, Veronika ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na výpočet hodnoty goodwill vybraného stavebního podniku několika metodami a doporučení vhodné kombinace těchto metod pro její stanovení. V teoretické části jsou charakterizovány základní teoretické pojmy z oblasti marketingu ve stavebnictví, včetně rozdělení stavebního trhu. Dále je definován pojem goodwill a následuje několik metod pro jeho stanovení. V závěru teoretické části je popsáno marketingové plánování. V praktické části práce jsou zpracovány vybrané metody ocenění hodnoty goodwill, které jsou následně zhodnoceny. Poté je provedena analýza prostředí pomocí SWOT analýzy. Na základě získaných výsledků a informací je v závěru práce navržena marketingová strategie a návrh na vhodnou kombinaci metod pro stanovení hodnoty goodwill stavebního podniku.
Application of marketing mix in public administration
Lunterová, Sára ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
The bachelor thesis is focused on marketing, the tools of the marketing mix and its interpretation in public administration. The theoretical part deals with concepts such as marketing, marketing mix, public administration and marketing research. Specifically, it is the use of the marketing mix in the public sector. The work - with the help of marketing research - evaluates the communication of the project of moving the main railway station in Brno with the public. The result of the work is a recommendation to streamline the promotion of this project.
 Význam a tvorba referenčních listů ve stavebním podniku
Horák, Matouš ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá významem a tvorbou referenčních listů ve vybraném stavebním podniku. V teoretické části jsou objasněna východiska řešené problematiky. Nejprve jsou vysvětleny základní pojmy týkající se referenčních listů a popsán jejich význam. V další kapitole je charakterizován stavební podnik, jeho činnosti a způsob získávání zakázek. V empirické části práce jsou prezentovány výsledky empirického šetření, které bylo realizováno mezi pracovníky stavebních firem a projekčních kanceláří. Na základě zjištěných vstupních hodnot byl proveden katalog referenčních listů na zakázky zpracované vybraným stavebním podnikem za posledních 10 let.
Zjištění marketingových procesů stavebního podniku - srovnání ČR x zahraničí
Bezverhnii, Artur ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zjišťování marketingových procesů ve stavebním podniku a následně jejich porovnání se zahraničím. Teoretická část popisuje jednotlivé části marketingového výzkumu. Praktická část je zaměřená na celkový průběh průzkumu a srovnání dat se zahraničím. Poslední fáze práce řeší doporučení a návrhy pro stavební společnosti.
Význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách
Ustohalová, Markéta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách. Diplomová práce analyzuje stavební firmu Imos Brno, a.s. Práce je zaměřena na sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení optimalizace v souvislosti se získáváním veřejných zakázek.
Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Havránková, Jana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na téma „Sledování efektivity prostředků na marketing podniku“ v níž bude provedena analýza dvou konkrétních firem a jejich marketingových aktivit. Dále budou vymezeny marketingové nástroje ve firmách. Po provedení analýzy budou veškeré marketingové aktivity firem zhodnoceny a následně na ně proveden marketingový plán a jeho rozpočet a zhodnoceny vložené náklady. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou specifikovány pojmy související s marketingem, v druhé části je provedena marketingová analýza a následně proveden marketingový plán. V závěru je popsáno zhodnocení vložených nákladů, návrhy a případná doporučení ke zlepšení.
Valuation of goodwill of construction company
Ondrejčík, Matúš ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the comparison of goodwill values of two construction companies. The theoretical part describes the basic knowledge and principles they are required to terminated the value of goodwill. Furthermore, terms such as marketing planning and questionnaire creation are explained. In the practical part, selected methods are used to terminate the value of goodwill. Subsequently, five questions are set and the questions are tested. Based on the analysis results is proposed marketing strategy at the end of the thesis.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.