| |
|
Instrumentovaný indentační test v nano- a mikroměřítku
Buršíková, V. ; Buršík, Jiří ; Bláhová, O. ; Dušek, J. ; Navrátil, V.
Vybrali jsme několik materiálů pro pokrytí širokého rozsahu tvrdosti a struktury,jmenovitě čistou měď,nikl,titan,kadmium,zinek a stříbro.Nanoindentační tvrdost a mikrotvrdost byly měřeny v širokém intervalu zatížení metodou instrumentovaného indentačního testu a porovnány s klasickou Vickersovou mikrotvrdostí s ohledem na závislost tvrdosti na velikosti zátěže.
|
| |
|
Kosit či nekosit
Dušek, J. ; Květ, Jan
Čištění domovních odpadních vod pomocí vegetačních čistíren je jedním z přírodních způsobů jak čelit znečištění vod. Rostliny porůstající vegetační pole čistírny by se měly kosit v době vegetačního klidu.
|
| |
| |
|
Implementace SugarCRM a BI řešení s použitím opensource nástrojů
Ullrich, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Dušek, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou implementace systému pro řízení vztahů se zákazníky a tvorbou Business Intelligence řešení v prostředí malé firmy s využitím open source nástrojů. Cílem práce je implementace CRM a BI řešení v malé společnosti a zhodnocení použitelnosti a vhodnosti podobných řešení. Práce popisuje základní stavební prvky těchto řešení a pro stanovení jednotlivých metrik využívá metodiku Balanced Scorecard. V další části práce je vytvořen návrh řešení Business Intelligence včetně tvorby datového modelu a OLAP kostek s jednotlivými open source komponentami. Teoretický základ práce je popsán v její první části. Jsou definovány základní pojmy z oblasti strategického řízení pomocí Balanced Scorecard, CRM systémů a řešení Business Intelligence. V práci je prakticky demonstrováno použití a tvorba celého BI řešení a jsou zhodnoceny i možné úskalí nasazení těchto produktů. Nad poskytnutými daty je vytvořen datový sklad a celé Business Intelligence řešení.
|
| |
| |
|
Analýza trhu průmyslových laserů a návrh marketingové strategie pro společnost MEGAFLEX, s.r.o.
Valterová, Martina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Dušek, Jiří (oponent)
Práce analyzuje trh průmyslových značících laserů v České republice. V teoretické části jsou popsány vhodné metody strategické situační analýzy pro B2B trh. Strategická situační analýza je rozdělena na informační a porovnávací část. V aplikační části je charakterizován trh značících průmyslových laserů a popsáno makro-, mikro- a vnitřní prostředí společnosti MEGAFLEX spol. s.r.o. Dílčím cílem práce také bylo navrhnout marketingovou strategii společnosti MEGAFLEX spol. s.r.o., která bude sloužit jako podklad pro vypracování konkrétního strategického marketingového plánu.
|