Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 183 záznamů.  začátekpředchozí181 - 183  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza zkoušky čtení u žáků vyučovaných analyticko-syntetickou a genetickou metodou
Barešová, Pavlína ; Sotáková, Hana (oponent) ; Kucharská, Anna (vedoucí práce)
Gramotnost, jako znalost psané formy jazyka, má v dnešní společnosti zcela zásadní význam pro běžné a úspěšné fungování ve společnosti. Umět číst a psát je dnes spíše nutnost a samozřejmost, než mimořádná dovednost. Potřebnost funkční gramotnosti spolu s požadavkem na poměrně vysoký stupeň vzdělanosti však klade na dětskou populaci nemalé nároky. Vzniká zde tedy potřeba vynaložení zvýšeného úsilí v realizaci opatření, které by vedly ke snižování počtu dětí ohrožených poruchami čtení a psaní a špatných čtenářů. Diplomová práce tematicky navazuje na předchozí postupovou práci (2009), ve které jsem se zabývala stanovením úrovně čtenářských dovedností u žáku 1. ročníku v jeho 1. polovině, a to z pohledu odlišnosti didaktických metody (analyticko-syntetická a genetická), kterými byli žáci ve čtení a psaní vzdělávaní. Vycházím z projektu Třístupňový model péče, který byl realizován pod záštitou IPPP ČR a kterého se zúčastňuji. Tento projekt si klade za cíl pomoci řešit základní problém pedagogicko-psychologického poradenství v oblasti diagnostiky SPU, konkrétně problematiku nejednotnosti postupu v procesu diagnostikování a nejednotnosti kritérií pro přidělení diagnózy SPU. Tři stupně modelu péče představují postupné kroky v pomoci žákům s výukovými obtížemi, a to bez rozdílu příčin jejich obtíží. My zde zůstáváme...
Rodina a její význam v životě dítěte
Pilařová, Veronika ; Sotáková, Hana (vedoucí práce) ; Presslerová, Pavla (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rodinnou výchovou a důležitostí rodiny pro dítě předškolního věku. Teoretická část zpracovává odborné poznatky o dítěti předškolního věku a rodinné výchově. Dále se v práci zabývám pojmem rodina, jejími funkcemi a na závěr kresbou rodiny. Praktická část je zaměřena na zkoumání rodin a jejím významem pro dítě. V práci se zaměřuji na čas rodičů trávený s dětmi, prostředí, ve kterém dítě žije a celkovou rodinnou situaci. Výzkum je prováděn pomocí rozhovorů s dětmi, jejich matkami a učitelkami. Pro podtržení celého výzkumu jsem jako doplňkovou metodu použila kresbu rodiny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 183 záznamů.   začátekpředchozí181 - 183  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.