Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 206 záznamů.  začátekpředchozí177 - 186dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie turistického regionu Český ráj v letech 2009 - 2013
Vachová, Kateřina ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová strategie turistického regionu Český ráj v letech 2009-2013" mapuje a analyzuje současnou marketingovou koncepci a komunikační aktivity, které probíhají na území Českého ráje v rámci marketingu cestovního ruchu. Cílem práce je představení hlavních subjektů destinačního managementu a seznámení se s dokumenty, ze kterých tyto subjekty při tvorbě marketingové strategie turistického regionu vychází, přičemž klíčovým dokumentem je "Střednědobý plán Programu trvale udržitelného rozvoje cestovního ruchu v Českém ráji 2012 - 2017". Podstatou bakalářské práce je popsat implementaci této marketingové strategie a zhodnotit úspěšnost realizace marketingových a komunikačních aktivit v rámci destinačního marketingu turistického regionu Český ráj.
Komunikační strategie Státní opery Praha v letech 2010/2011
Hädler, Victoria ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační strategie Státní opery Praha v letech 2010/2011" pojednává o komunikačních nástrojích této instituce a o způsobu jakým se prezentuje široké veřejnosti. Toto téma je uvedeno do širšího kontextu disciplíny art marketingu a věnuje se jejímu současnému stavu u nás i ve světě. Zabývá se specifiky divadelního prostředí a odlišností úzkého trhu a cílové skupiny. Analyzuje negativní i pozitivní aspekty zvolené propagace a navrhuje nová řešení s ohledem na nové trendy v komunikaci. Státní opera Praha je důležitou součástí kulturního bohatství České republiky a její současná nestabilní pozice je výsledkem aktuálního špatně nastaveného positioningu a globální kulturní situace dnešní moderní společnosti. Důležitou součástí této práce je deskripce a analýza krizové komunikace Státní opery Praha a popis jejího následného sloučení s Národním divadlem. Práce rovněž nastiňuje situaci financování kulturních statků v České republice a popisuje stále běžnější trend institucí stávat se ekonomicky soběstačnými subjekty. Závěr obsahuje shrnutí celkové efektivity nastavené komunikace a rovněž zahrnuje evaluaci autorčina průzkumu.
Komunikace hudebního festivalu Mighty Sounds v letech 2009 - 2011
Vohralík, Marek ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace hudebního festivalu Mighty Sounds v letech 2009-2011" je zaměřena na analýzu marketingové komunikace konkrétní kulturní instituce v delším časovém úseku. Ve své první části hledá místo hudebních festivalů v rámci marketingu kultury a vymezuje jejich specifika, která ovlivňují jejich komunikaci. V druhé části se pak práce zabývá jednotlivými komunikačními aktivitami zkoumaného festivalu. Její třetí část patří komunikačnímu auditu festivalu na základě výsledků provedeného výzkumu a formou komparativní analýzy porovnávající festival Mighty Sounds a jeho nejbližší konkurenty. Závěr pak patří zhodnocení komunikace z pohledu autora a několika doporučením k jejímu zlepšení.
Marketing Acitivities of Pietro Filipi Fashion Brand in years 2010-2012
Jančová, Michaela ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalárska práca "Marketingové aktivity módnej značky Pietro Filipi v rokoch 2010-2012" sa zaoberá popisom a analýzou pôsobenia a komunikácie značky pietro filipi na trhu v Českej republike. Tieto aktivity sú v bakalárskej práci spracované na základe princípov marketingu módnych značiek a brandingu. V prvej časti práce je popísaná situácia na trhu v ČR, stratifikácia domácich a zahraničných značiek, a špecifiká jednotlivých segmentov módy. V ďalšej časti je spracovaná priama domáca a zahraničná konkurencia zo segmentu prémiových značiek strednej kategórie, jej marketingová komunikácia a aktivity. Druhá polovica práce sa venuje deskripcii a analýze histórie pietro filipi, produktovým radám, cieľovej skupine a špecifickým marketingovým aktivitám značky. Realizované dotazníkové šetrenie v mieste predaja poukazuje na nedostatky značky v komunikácii so zákazníkmi a na jej nejasnú identitu.
Marketingová komunikace značky Dermacol na českém trhu v letech 2010-2012
Krulišová, Eva ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje deskriptivní analýze marketingové komunikace české kosmetické značky Dermacol v časovém rozmezí let 2010 až 2012. Práce poskytuje informace o značce Dermacol a jejím majiteli a provozovateli, firmě Dermacol, a. s. Prostor je zde též dán zhodnocení postavení značky na drogistickém trhu kosmetických produktů a analýze její primární a sekundární konkurence. Práce se dále zabývá deskripcí základních proměnných marketingového mixu (produkt, cena, místo a propagace) s důrazem na popis hlavních nástrojů komunikačního mixu, které značka v rámci své komunikace ve stanoveném období aplikovala. Rozumí se jimi tištěná reklama, formy přímého marketingu (e-mailové newslettery), prostředky podpory prodeje (slevy, vzorky, prémie, soutěže, věrnostní program, komunikace v místě prodeje), public relations (zaměření na media relations, sponzoring a dárcovství), dále veletrhy a výstavy a v neposlední řadě nástroje on-line komunikace (webové stránky, oficiální firemní stránka na sociální síti Facebook a on-line WOM). Závěrečný úsek se okrajově zaobírá rozborem jazykové složky komunikace vybraných vizuálů dostupných z odpovídajících ročníků tištěných médií pro ženy. Tato analýza se primárně zaměřuje na verbální a nonverbální aspekty komunikace.
Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012
Mašková, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012" se zabývá event marketingem jako nástrojem, jehož prostřednictvím vybrané luxusní módní značky (Dolce&Gabbana, Hermès, Louis Vuitton) na českém trhu ve vymezeném časovém období komunikují se svými zákazníky. Práce nejprve definuje podstatu event marketingu a vymezuje jeho postavení v marketingovém komunikačním mixu. Následně poukazuje na hlavní specifika luxusního sektoru a charakterizuje základní princip fungování event marketingových aktivit, které jsou v této oblasti realizovány. Práce popisuje vybrané eventy a za využití komparační analýzy poté odkrývá jejich zřejmé i latentní záměry, na základě nichž se jednotlivé značky snaží zaujmout cílovou skupinu a zprostředkovat jí jedinečné a emocemi umocněné zážitky. Celá práce poukazuje na skutečnost, že luxusní módní značky, jejichž podstata je založena zejména na tradičních a historických hodnotách, jsou schopné se svými zákazníky efektivně komunikovat prostřednictvím nástroje, který je v současné době považován za moderní, inovativní a progresivně se rozvíjející součást marketingové komunikace.
CSR aktivity Dopravního podniku hlavního města Prahy v letech 2008-2011
Miškovská, Kristýna ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Práce popisuje společenskou odpovědnost Dopravního podniku hl.m. Prahy v určeném časovém období. V úvodu je koncept CSR zasazen do širšího rámce. Na základě různých přístupů je vymezen samotný termín CSR v souvislosti se současnou diskusí o stanovení jednotné definice. Dále práce mapuje společenskou odpovědnost v oblasti poskytování hromadné dopravy. Jednotlivé kampaně společnosti jsou konfrontovány s teoretickými přístupy s cílem zhodnotit celkové společensky odpovědné vyznění podniku. V závěru se práce věnuje firemní komunikaci a kultuře.
Konstrukce identity dospívajících dívek v internetových médiích a časopisech
Nováková, Petra ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Baslarová, Iva (oponent)
Diplomová práce "Konstrukce identity dospívajících dívek v internetových médiích a časopisech" se zabývá mediálními texty, které jsou určené dospívajícím dívkám; konkrétně se zaměřuje na tři výrazné mediální typy v této oblasti. Ty představují časopis Bravo Girl!, blog dominikamyslivcova.cz a webové stránky jenproholky.cz. Cílem práce je popsat a analyzovat tyto texty co nejpodrobněji v oblastech, které jsou po ně charakteristické a mohou představovat výrazný prvek v procesu utváření okolní reality jejich příjemců. Stejně tak se zabývá otázkou, jakým způsobem se tato média mohou podílet na tvorbě identity těchto příjemců - jejich společenských hodnot, názorů, myšlení a vyznávaného životního stylu. Práce se tedy soustředí nejen na proces produkce těchto specifických mediálních textů a jejich vlastnosti, ale také na charakter interakce médií se svým publikem. Rovněž se snaží popsat, jakým způsobem publikum tyto texty přijímá a reaguje na ně. K naplnění tohoto cíle práce využívá především pragmalingvistickou analýzu jazykových prvků a komunikačních strategií, které tato média využívají. Ta je doplněna analýzou sémiotickou sloužící k popsání významových struktur, mýtů a ideologií, které jsou v těchto textech rovněž přítomny. Výsledkem práce je pak soubor identifikovaných prvků v těchto textech...
Marketingová komunikace značky Brit v letech 2010-2011
Veselská, Tereza ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace značky Brit v letech 2010 - 2011" popisuje marketingovou komunikaci značky Brit, vyrábějící prémiová krmiva Brit Premium a superprémiová krmiva Brit Care pro psy a kočky, na českém trhu v posledních dvou letech. Práce obsahuje základní informace o firmě Vafo, která značku Brit vlastní, dále se zabývá profilem (podstatou a identitou) značky, jejím umístěním na trhu produktů a konkurenčními značkami (Proplan, Eukanuba, Royal Canin a Hill's). Druhá část práce se věnuje marketingové komunikaci, která mimo jiné zahrnuje deskripci marketingového mixu značky. Třetí část je zaměřena na komunikační mix a zahrnuje popis tištěné reklamy, on-line komunikace (webových stránek a Facebooku), podpory prodeje (soutěží, měsíčních akcí), veletrhů, výstav a PR aktivit (sponzorství, dárcovství, publicity, media relations, eventů a materiálů corporate identity) značky Brit. Předposlední část je určena srovnání s komunikačními aktivitami konkurence, konkrétně se značkami Hill's a Pedigree. Závěrečná část práce hodnotí současnou komunikaci značky Brit a navrhuje možné komunikační aktivity do budoucnosti. Na práci byla aplikována metoda deskriptivní analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 206 záznamů.   začátekpředchozí177 - 186dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.