Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 183 záznamů.  začátekpředchozí174 - 183  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evaluace Obchodní akademie Ostrava podle modelu zvyšování kvality školy
Dannenfeldtová, Karin Bc. ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Steinbachová, Štěpánka (oponent)
Práce se zabývá hodnocením Obchodní akademie Ostrava, podle Modelu zvyšování kvality školy. Model hodnotí jednotlivé oblasti: Vizi školy, podmínky ke vzdělávání, školní vzdělávací program, průběh vzdělávání, kulturu školy, řízení školy, zajišťování kvality školy, výsledky vzdělávání.V závěru jsou objasněny důvody zákonné povinnosti provádění sebehodnocení, ale také přínosy, které sebehodnocení přináší V přílohách je dále uvedena SWOT analýza, dotazník pro rodiče a studenty
Návrh procesní mapy ve společnosti Valeo Autoklimatizace
Štor, Martin ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hula, Martin (oponent)
Práce navrhuje procesní mapu ve výrobní společnosti v oboru automobilového průmyslu dle pořadavků normy ČSN EN ISO 16 949:2002
Vývoj environmentálního managementu v ČR v průběhu posledních 10let
Schillerová, Pavla ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Študent, Jiří (oponent)
Prokázání pozitivního přínosu zavedení EMS v podnicích a vývoj EMS v ČR v průběhu posledních 10 let
Zavedení systému kvality pro činnost inspekčního orgánu CIMTO, s.p.
Vaněk, Lukáš ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Svoboda, Milan (oponent)
V diplomové praci je vytvořen teoretický podklad pro akreditaci spol. CIMTO, s.p. na inspekční orgán.První část se zabývá definicemi a obecnými poznatky o inspekcích, na to pak navazuje představení společnosti včetně legislativy.Druhá část se věnuje vytvoření příručky jakosti pro daný inspekční orgán.
Vliv organizací na kvalitu života občanů
Kosičková, Dagmar ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Práce poskytuje ucelený přehled o společenské odpovědnosti firem. Vysvětluje, co je považováno za společenskou odpovědnost podniků, jak by se měla společensky odpovědná firma chovat a jaké pro ni z toho plynou výhody. Obsahuje stručný historický přehled přístupů ke společenské odpovědnosti a mapuje současné aktivity na poli měření a reportování společenské odpovědnosti. Na základě CSR zpráv a dalších dostupných informací je pak postavena analýza současné situace společenské odpovědnosti v České republice.
Analýza společnosti Hyposervis, a. s. dle požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2000
Němcová, Jana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kautská, Markéta (oponent)
Hlavním cílem dipolomové práce byla snaha uplatnit všechny teoretické znalosti získané v průběhu studia na Vysoké škole ekonomické. Využití těchto znalostí při konkrétní aplikaci implementace systému řízení jakosti podle požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2000. Za tímto účelem byla provedena analýza plnění požadavků normy, odhaleny příslušné odchylky a navřena možná řešení těchto nedostatků.Na závěr práce byl navržen model příručky systému řízení jakosti.
Zavádění systému managementu jakosti do výrobního podniku
Král, Pavel ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Bokota, Lubomír (oponent)
Práce se zabývá zavedením systému managemntu jaksoti do výrobního podniku. Pro podnik byl vybrán systém řízení kvality podle řady mezinárodních norem ISO 9000. Cílem práce je aplikace požadavků normy ISO 9001 do systému managementu společnosti, úspěšné zavedení systému managementu kvality a příprava společnosti na certifikaci s tím spojenou. Dalším cílem je posoudit výhody a nevýhody tohoto zavedení a sdělení doporučení do budoucí činnosti společnosti.
Přezkoumání systému managementu kvality ve společnosti Coca-Cola Beverages Česká republika spol. s r.o.
Kotrbatá, Pavlína ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Bryxová, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá přezkoumáním systému managementu kvality ve společnosti Coca-Cola Beverages Česká republika spol. s r.o.. Postupně jsou analyzovány jednotlivé body, které jsou požadovány normou ISO a společností The Coca-Cola Company pro přezkoumání systému managementem. V rámci zmíněných oblastí jsou v souhrnné a přehledné podobě zveřejněny dosažené výsledky za rok 2006 a zahrnuty body možného zlepšení.
Český rozhlas: identifikace zákazníků a způsoby měření jejich spokojenosti
Punčochář, Jan ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Richter, Petr (oponent)
Práce specifikuje obecný postup měření spokojenosti zákazníků pro potřeby Českého rozhlasu. Mediální organizace působí současně na trhu inzerentů a na trhu příjemců, rozhlas veřejné služby navíc musí plnit požadavky stanovené zákonem o ČRo. Práce analyzuje metody, kterými lze měřit spokojenost jednotlivých skupin zákazníků, a navrhuje, jak tyto metody provázat.
Aplikace modelu CAF na sebehodnocení ZŠ Javorník
Nemeškalová, Magdalena Bc. ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá problémem autoevaluace základní školy. Pro sebehodnocení Základní školy Javorník využívá model CAF, Společný hodnotící rámec pro organizace veřejného sektoru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 183 záznamů.   začátekpředchozí174 - 183  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.