Název: Český rozhlas: identifikace zákazníků a způsoby měření jejich spokojenosti
Autoři: Punčochář, Jan ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Richter, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce specifikuje obecný postup měření spokojenosti zákazníků pro potřeby Českého rozhlasu. Mediální organizace působí současně na trhu inzerentů a na trhu příjemců, rozhlas veřejné služby navíc musí plnit požadavky stanovené zákonem o ČRo. Práce analyzuje metody, kterými lze měřit spokojenost jednotlivých skupin zákazníků, a navrhuje, jak tyto metody provázat.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4021

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2203


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet