Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a implementace mashup služby využívající geolokaci
Vacek, Zbyšek ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem geolokace a prací s geografickou polohou uživatele při tvorbě webových aplikací. Téma je zde přiblíženo nejprve pomocí teoretických znalostí. Ty vysvětlí základní principy získání a zpracování polohy pomocí HTML5 geolokačního rozhraní. Dále jsou zde rozebrány druhy a nejznámější zástupci služeb pracujících s polohou uživatele. V praktické části se teoretické znalosti využijí při návrhu a tvorbě vlastní služby využívající polohu. Výsledkem je aplikace, kterou lze použít pro mnoho účelů. Přínosem této práce je obeznámení s principy určení polohy a možnostmi jejího využití při tvorbě aplikací. Po přečtení této práce by neměl být problém realizovat jednoduchou geolokační službu.
Návrh a implementace webové aplikace pro daňovou evidenci
Hofhanzl, Martin ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou daňové evidence a webových technologií, které lze v dnešní době použít při vývoji webových aplikací. Cílem je seznámit se základní strukturou daňové evidence, charakterizovat webové technologie a vyvinout webovou aplikaci pro daňovou evidenci. V rámci teoretické části jsou porovnány dostupné aplikace s přehledem jejich vlastností. Dále je představena problematika daňové evidence na kterou úzce navazuje kapitola týkající se požadavků na webovou aplikaci. Zakončením této části je základní charakteristika webových technologií použitých při vývoji aplikace. V rámci praktické části je nastíněn proces návrhu grafického rozhraní, který znázorňuje základní podobu jak promo stránky tak i samotné aplikace. V návaznosti na problematiku daňové evidence je podrobně specifikována datová základna aplikace. Poslední část je zaměřena na praktické ukázky funkcí v aplikaci. Praktickým výstupem této práce je reálná webová aplikace připravená pro příchod prvních uživatelů.
Software pro elektronickou evidenci tržeb
Nguyen, Viet Bach ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Jedním z klíčových prvků maloobchodního vybavení je pokladní systém, protože optimalizuje pokladní proces, který lze považovat za nejdůležitější proces v celém byznysu z hlediska účelu získávání konkurenčních výhod. Podniky bývají velmi konzervativní v oblasti inovací IT, nicméně musí stále čelit zákonným regulacím, které pro ně znamenají v podstatě latentní starosti navíc. V souvislosti se zavedením elektronické evidence tržeb v České republice je většina dosavadních pokladních systémů (zejména registrační pokladny) považována za nevyhovující vzhledem k neschopnosti posílat evidované tržby on-line. Proto je musí nahradit nová, modernější řešení. Tato bakalářská práce si klade za cíl navrhnout a implementovat jedno z možných řešení pro maloobchodní podniky. Součástí řešení je především analýza funkčních i zákonných požadavků na pokladní systémy. V práci je také popsána problematika elektronické evidence tržeb. Práce dále na základě provedené analýzy pojednává o návrhu pokladního systému a jeho následném vývoji. Pro tvorbu systému je zvolena klient/server architektura a funkční jádro navržené aplikace je postaveno na některé z nejnovějších a nejpoužívanějších javascriptových technologií určených pro webový vývoj, zejména jQuery, Node.js, Express framework, a databázový systém MongoDB. Výstupem práce je on-line aplikační systém, který implementuje funkce pro podporu pokladního procesu v maloobchodech, tj. obsluhování pokladny a konfigurace pokladny. Pro koncové uživatele pak bude výsledný systém představovat praktické a vhodné řešení pro jejich podnikání
Analýza rychlosti načítání webových stránek využívajících CSS frameworky
Zoubek, Martin ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rychlostí načítání webových stránek, které jsou vytvořeny pomocí CSS frameworků, s přihlédnutím na možnosti optimalizace webových stránek a měření webových stránek. Hlavním cílem této práce je provést výkonnostní analýzu na vytvořených webových stránkách, vyvinutých pomocí různých CSS frameworků, následně provést zhodnocení výsledků a z nich vyvodit, jaký CSS framework je vzhledem k době načítání a době vykreslování webové stránky nejvhodnější pro vývoj určitého typu webové stránky. Práce nejprve vysvětluje pojem CSS framework. Dále jsou představeni nejznámější CSS frameworky. Následuje část zabývající se rychlostí načítání webové stránky, v této části jsou uvedeny možnosti optimalizace a měření webové stránky. V praktické části je provedena výkonnostní analýza na vytvořených webových stránkách, které byly vyvinuty pomocí různých CSS frameworků. V závěru práce dochází k zhodnocení výsledků z prováděné analýzy a následně jsou vyvozena z těchto výsledků doporučení, která jsou spolu s analýzou hlavním přínosem této práce a mohou pomoci vývojářům webových stránek pro výběr CSS frameworku k vývoji webové stránky vzhledem k nižší době načítání webové stránky.
Metoda pro výběr portfolia nástrojů pro online marketingové aktivity a podporu jejich řízení
Smutný, Zdeněk ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) ; Novotný, Ota (oponent) ; Hynek, Josef (oponent)
Online marketingové aktivity hrají pro organizace stále důležitější roli v souvislosti s rozvojem na internetu založených technologií a jejich pozitivním přijímáním ve společnosti. Cílem této práce je návrh artefaktu, který by podpořil rozhodování marketingového specialisty a tím i řízení online marketingových aktivit. Výchozím bodem je explorativní výzkum mezi českými organizacemi, kde jsou identifikovány pociťované problémy a potřeby výběrového souboru organizací. Zároveň je představen stav využívání vybraných nástrojů k online marketingovým účelům těmito organizacemi a tento stav porovnán s vývojem v zahraničí. Na základě výstupů z tohoto explorativního výzkumu, rešerše odborné literatury a kritické analýzy je navržena vlastní metoda Genoma, jejímž účelem je podpořit rozhodování marketingového specialisty a tím i řízení marketingových aktivit v prostředí služeb na internetu. Tato metoda je představena jako Demingův (PDCA) cyklus, díky čemuž ji lze použít nejen samostatně, ale lze ji také zasadit do dalších rámců pro řízení marketingových aktivit (např. v práci představené rámce PMF, MCPF a RACE). Metoda Genoma využívá zejména genetický algoritmus pro výběr vhodného portfolia online marketingových nástrojů pro danou kampaň. Výběr je proveden na základě předpokládané zpětné vazby na úrovni sociotechnické interakce, plnění zadaných marketingových cílů a finanční náročnosti jednotlivých nástrojů. Prerekvizitou užití této metody je znalostní rámec zahrnující oblast sociotechnické interakce, který vychází z interpretace fenoménů spojených s prostředím služeb na internetu a vlastností komplexních sítí. Metodicky tato práce staví na komplementárním vztahu behaviorálního (sociální informatika) a návrhového typu výzkumu (design science research). Závěrečné posouzení účelnosti navržené metody je provedeno vícenásobnou případovou studií, ve které je využit i vlastní program vytvořený v C# implementující genetický algoritmus užitý v metodě Genoma.
Aplikace systémové teorie na proces vývoje webu
Pařízek, Jan ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce aplikuje principy systémového myšlení na současný proces vývoje webových stránek. Řešeným problém jsou konflikty a názorové střety, ke kterým dochází mezi jednotlivými pracovníky týmu, který vývoj realizuje. V teoretické části práce vymezuje jednotlivé oblasti a aktivity, které jsou typické pro moderní přístup k webdesignu a celkový pohled na roli uživatele při návrhu. V praktické části je na tým odpovědný za webdesign pohlíženo jako na měkký komplexní systém. Na ten je následně aplikována Checklandova metodologie měkkých systémů, jejímž cílem je řešit problémy, ke kterým dochází.
Metoda budování IT start-upu
Grosser, Tomáš ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Tománek, Martin (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku budování IT start-up podniků. Zvláštní pozornost je pak věnována samotnému zakladateli a možnostem financování v rámci České republiky. Součástí práce je průzkum mezi studenty Vysoké školy ekonomické v Praze týkající se převládajících názorů studentů na zakládání start-upů a hlavních překážek bránících jejich založení. Hlavním přínosem práce je vytvoření metody pro budování IT start-upů, která může být použita jako příručka pro budoucí zakladatele. Druhotným přínosem je ucelený pohled na problematiku start-upů, zejména osobnosti zakladatele a možnostech financování v České republice.
Implementace leasingového řešení do ERP Microsoft Dynamics Navision
Juřík, Vlastimil ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Práce poskytuje ucelený pohled na oblast leasingových obchodních procesů probíhajících v malých a středních leasingových společnostech včetně možnosti jejich podpory prostřednictvím implementace leasingového aplikačního softwaru. Prvním cílem práce je návrh aplikačního softwarového systému pokrývajícího obecný leasingový proces malých a středních leasingových společností pro účely vytvoření krabicového aplikačního softwaru, určeného k implementaci do malých a středních leasingových společností. Druhým cílem práce je návrh specifického způsobu implementace softwarového systému. Návrh implementace vychází z metodiky řízení projektů Microsoft Dynamics Sure Step, která byla upravena pro účely implementace leasingového aplikačního softwaru do středně velké leasingové společnosti. První část práce seznamuje čtenáře se základními pojmy vyskytujícími se napříč celou prací pro jasné pochopení účelu praktické části práce a jejího zpracování. Druhá část práce popisuje platformu Microsoft Dynamics, jakožto řadu obchodních softwarových nástrojů vhodných pro účely implementace oborového leasingového řešení. Součástí platformy je metodika řízení projektů implementace softwarových nástrojů platformy. Třetí část práce obsahuje návrh aplikačního softwarového systému pokrývajícího obecný leasingový proces. Ve čtvrté části práce je navržen specifický způsob implementace softwarového systému sestaveného v předchozí části práce.
Vliv internetu na jednání člověka
Tischler, Jakub ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je diskutovat a analyzovat vliv internetu na jednání člověka. Ukazuje se, že v poslední době představuje prokrastinace na internetu stále větší problém. Ve společnosti dochází k přesunu priorit. Lidé stále častěji unikají do virtuálního světa, který se pro ně stává se velmi rychle návykovým, stejně jako droga. Závislost na něm může způsobit psychické problémy a zdravotní komplikace. Internet je dnes velmi často preferovaný zdroj informací. Ale jejich pravdivost už ověřujeme stále méně. Uživatelé se v tomto virtuálním světě bez ostychu uchylují ke lži. Internet je ale i prostředím, kde se stále vyvíjí něco nového. I lidské jednání díky internetu prochází změnou. Důkazem jsou stále se objevující fenomény. Uživatelé ztrácí přirozené zábrany a v touze být středem pozornosti v online světě neváhají ohrozit i svůj vlastní život.
Marketing ve virtuálním prostředí
Karásek, Pavel ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online marketingem, jeho souvislostmi se 4P klasického marketingu a SEO optimalizací. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretickém oddílu jsou vysvětleny základní pojmy a oblasti online marketingu. Jsou zde srovnány 4P marketingu z pohledu internetem zprostředkovaného (virtuálního) a fyzického prostředí. Pro obě prostředí jsou uvedeny charakteristiky společně s jejich výhodami a nevýhodami. Praktická část se věnuje optimalizaci webu hotelu S.E.N. směrem k marketingovým potřebám jeho vlastníka. Při optimalizaci jsou použity techniky online marketingu vysvětlené v teoretické části. Výstupy optimalizace s dalšími doporučeními jsou zhodnoceny v závěru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.