Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 262 záznamů.  začátekpředchozí158 - 167dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Psychologické aspekty reklamy
Velková, Romana ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce se se zabývá tématem reklamy a reklamních kampaní z pohledu psychologie. Snaží se v prvé řadě objasnit základní psychologické pojmy ve spojitosti s reklamou a následně rozebrat nejběžnější prvky, které reklama využívá. V praktické části jsou pak tyto poznatky aplikovány na konkrétní kampaň se záměrem vytvoření hypotéz, jak by tato reklama měla na spotřebitele působit. Cílem praktické části práce je pomocí výsledků provedené ankety zhodnotit, zda jsou tyto hypotézy pravdivé či nikoli.
Využití nových forem marketingové komunikace v komunikačním mixu firmy
Popelka, Ondřej ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových forem marketingové komunikace a zkoumá možnost jejich využití při aplikaci na vybraný existující subjekt, kterým je v mém případě Golf Club Bitozeves. V teoretické části jsou představeny jednotlivé formy marketingové komunikace spolu s prostředky jejich šíření. Praktická část se zabývá aplikací těchto forem marketingové komunikace na subjekt vytvořením konkrétních modelových kampaní a jejich následovného porovnání z pohledu atributů, jakými je cena realizace kampaně, časová náročnost realizace jednotlivých kampaní či počtu potenciálních zákazníků získaných těmito metodami.
Analýza sentimentu v českém prostředí sítě Twitter
Koller, Michael ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Názory mají klíčový vliv na lidské chování. Tato bakalářská práce se proto zabývá analýzou názorů neboli sentimentu, která je jednou z nejaktivnějších oblastí zpracování přirozeného jazyka a stále více se uplatňuje v komerční sféře. V práci je vysvětlena podstata takové analýzy, její výhody i její možné aplikace pro firmy. Teoretická východiska jsou základem pro praktickou část této práce, jejímž cílem je popsat a zhodnotit na webu dostupné nástroje pro analýzu sentimentu, a to především pro české prostředí se zaměřením na mikroblogovací službu Twitter.
Návrh uživatelského rozhraní webové aplikace
Vilémová, Eva ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou návrhu uživatelských rozhraní. Jejím cílem je představit pojem uživatelského rozhraní, jeho typy a pojem uživatele rozhraní včetně definování základních potřeb uživatele, které na rozhraní klade. Dále tato práce seznamuje čtenáře s pojmem Human Computer Interaction a předkládá základní pravidla a postupy tvorby uživatelských rozhraní. Tyto následně v praktické části aplikuje v návrh konkrétního uživatelského rozhraní webové aplikace pro benchmarkingové srovnávání strategií cestovního ruchu vybraných regionů. Závěrem je navržené rozhraní otestováno a na jeho základě jsou předložena konečná doporučení a návrhy na vytvoření uživatelského rozhraní pro tuto aplikaci.
Guerilla marketing jako nový marketingový trend
Koktová, Silvie ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá jedním z nových trendů současného marketingu, tzv. guerilla marketingem. V teoretické části se věnuji samotnému vzniku guerilla marketingu, jeho principu, výhodám a nevýhodám. Dále uvádím jednotlivé druhy guerilla marketingu a způsoby jejich využití. V praktické části rozebírám konkrétní guerillové kampaně a snažím se dokázat podstatu guerilla marketingu, kdy nápady mohou porazit rozpočet. V závěru práce je poté pomocí dotazníkového šetření zjišťováno povědomí české veřejnosti o guerilla marketingu a o analyzovaných kampaních.
Týmová práce v interkulturním prostředí
Hunter, Ivana ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem práce je provést analýzu dvou mezinárodních kulturně diverzních týmů, identifikovat pozitivní a negativní vlivy kulturních rozdílů v nich působících a následně navrhnout opatření pro eliminaci vlivů negativních a lepší využití vlivů pozitivních. Práce se zabývá v první části teoretickou rovinou daného tématu a následně pak přistupuje k aplikaci získaných poznatků do praktické roviny. V praktické části je provedena analýza dat získaných formou dotazníkového šetření, která se soustředí na kulturní nastavení zvolených týmů, rozpory mezi jejich nastavením a osobními preferencemi jednotlivých členů a dále na konkrétní projevy kulturních rozdílů, jež jsou v týmech přítomné. Následně je navržena sada opatření pro vyladění týmového prostředí tak, aby byly maximálně potlačeny negativní prvky způsobené kulturními rozdíly a současně co nejlépe využity prvky pozitivní.
Analýza sentimentu
Pelíšek, Jiří ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
V této bakalářské práci jsou popsány možnosti používání analýzy sentimentu a je porovnáno několik nástrojů, které analýzu sentimentu provádí. Nejprve je vysvětlen význam této analýzy v rámci marketingu. Následně je definován pojem analýza sentimentu. V další části jsou objasněny základní pojmy a popsány metody. V poslední kapitole je porovnáno několik služeb poskytujících nástroje pro analýzu sentimentu.
Analýza vlivu reklamy na děti
Sedláčková, Veronika ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Reklama představuje nedílnou součást našeho života. Setkáváme se s ní téměř na každém kroku. Dospělí dokáží rozlišit a pochopit reklamu, ale co děti? Jak reklama ovlivňuje děti? Jsou na ni připraveny? Cílem této práce je seznámení se s pojmem reklama, historií reklamy na našem území, právní úpravou ale především zjištění vlivu reklamy na děti. První část této analýzy je věnována rodičům, zjišťuje jak vnímají reklamu rodiče, resp. jaký má dle nich vliv na děti. Druhá část již představuje samotnou analýzu dětí. Práce je zaměřena na děti do sedmi let, tedy především na děti docházející do mateřských škol. Pro svou analýzu jsem tuto skupinu rozdělila ještě na tři kategorie, a sice děti do tří let, děti do pěti let a děti do sedmi let věku. Závěr práce již představuje shrnutí zjištěných poznatků vlastní analýzy a možná doporučení.
Optimalizace webu a vyhodnocení jejích výsledků
Kroužek, Jiří ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá optimalizací obchodní výkonnosti webu a vyhodnocením jejích výsledků. Představuje a porovnává možnosti optimalizace webu -- webovou analytiku, teplotní mapy, uživatelské testování a A/B testování. Praktickou část pak tvoří optimalizace webu Fakulty managementu včetně kvantifikace výsledků této optimalizace.
Fenomén Streisand effect - implikace pro marketing management
Dytrychová, Eva ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo nalezení a charakteristika případů internetového fe-noménu Streisand efekt, který je důsledkem neúspěšné snahy o utajení již zveřejněné informace (zpravidla na internetu) a možnosti využití tohoto fenoménu v marketing managementu. V práci jsou uvedeny a popsány tuzemské i zahraniční případy tohoto jevu a analyzovány pokusy o jeho aplikaci v marketingových kampaních. Na základě získaných charakteristik jsou navrženy možné způsoby uplatnění Streisand efektu v marketingové kampani a diskutovány potenciální přínosy těchto kampaní pro marketing management.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 262 záznamů.   začátekpředchozí158 - 167dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.