Název: Fenomén Streisand effect - implikace pro marketing management
Překlad názvu: The Phenomenon of Streisand Effect - Implications for Professional Marketing Management
Autoři: Dytrychová, Eva ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cenzura; marketing management; online fenomén; Streisand effect; censorship; marketing management; online phenomenon; Streisand effect

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/47324

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-196887


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet